Alarmsysteem

Gestart door Bert Huisjes, 06-08-2005 16:55:39

Vorige topic - Volgende topic

Bert Huisjes

Wie kan mij helpen bij het volgende:

In de 850 zit een alarmsysteem. Blijkens de folder van de estate, die een collega heeft, is het een volvo alarm. Het is een grijs dun kastje = afstandsbediening(sleutelhanger) met 1 dun knopje en een rood lampje. De batterij is niet leeg. Ik zie alleen niets gebeuren als ik het knopje van de afstandsbediening indruk. Wel gaat er een rood controle LED kort oplichten.
In de Volvo zit achter de A-stijl (links) een sensor met 3 "standen lampjes".
Wanneer ik mijn sleutel in het contact steek, gaan deze uit. Er zit echter ook een sirene onder de kap.
Alle beschrijving van dit systeem ontbreekt. Heeft iemand misschien een antwoord voor mij of wellicht een beschrijving die hij/zij kan mailen.

Dank alvast
Waarom Volvo???
Waarom niet!!!

Bert Huisjes

:D :D :D THNKZZZZZZZZZ :D :D :D
Waarom Volvo???
Waarom niet!!!

Winkie

In de beschrijving van het Guard I systeem zoals hierboven gelinkt, staat op pagina 4 dat alleen bij auto's van voor '94 het de/activeren plaats kan vinden met de sleutel.
Heeft iemand enig idee hoe dit te doen in latere modellen. Ik zou het zo fijn vinden om het alarm gewoon met een sleutel aan en uit te kunnen zetten.
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

Wauter

Geen idee hoe, maar het is mogelijk. Misschien heeft de dealer bij jou in de buurt nog de beschrijving om te programmeren. Dit type alarm was goed te programmeren, bepaalde functies aan/uit enz enz

pefra

dit is een volvoguard 1 systeem.het systeem kun je door enkele handelingen te verrichten zelf programeren,dus ook je afstandsbed.opnieuw inlezen.bij twijfel kun er ook voor even een andere afstandsbed.in proggen,zodat je weet of deze het probleem is.groeten p.f.