Miskoop-justin (staalwol C70)

Gestart door miskoop-justin, 08-04-2017 02:03:03

Vorige topic - Volgende topic

miskoop-justin

Citaat van: Martin-R op 08-04-2017 12:39:17
Eerst mezelf even citeren; elders op dit forum:

Citeer
"Een zoektocht naar "een" Volvo gestart, en onze gekoppelde voorliefde voor "saffron" maar eens laten spreken. Om zo de "Saffronies" familie een extra kindje te geven.  En ons oog laten vallen op een C70.

Deze stond te koop in Nijkerk, en met enkel een kort telefoontje of de bolide er nog was op pad gegaan, aangekomen bij de auto stond de auto ervoor al met de trekhaak in de bumper van de C70. Echter dit bleek eigenlijk geen probleem.
Wat zonde dat die auto niet verder naar achter is gereden en gewoon dwars door deze C70 gereden is.
De auto leek wel bewerkt met een staalborstel over de gehele carroserie. Van binnen waren er minimaal 2 wespennesten en een muizenplaag genesteld die de afgelopen 5 jaar deze bolide gebruikt hadden ter huisvesting. Echter nu ook zei de bolide niet meer hoefde is de auto waarschijnlijk te koop komen te staan. evil
Een blik onder de motor kap gaf een mistroostig gezicht Shocked, die heeft nog nooit onderhoud gehad, oke het is een volvo, maar ook een volvo mag soms wat liefde hebben..

Zonder proefrit, of uberhaubt een keer te starten zijn wel snel van deze plek des onheils vertrokken.  eusa_wall
(nog wel mooie opmerking van de verkoper; "ja jullie zijn vast alleen maar nieuwe wagen gewend.. en vervolgens stappen we in de 1998 saffron...")"

Maar hij heeft dus in ieder geval nieuwe stoelen sinds dien!
ik hoop van harte dat je er veel geluk / plezier mee hebt!

bedankt.... loop ik alleen nog maar tegen schoonheidsfoutjes aan..:) de motor draait prachtig het onderstel is snaarstrak ! En de v stoelen zijn een verademing voor mijn ruggetje haha. Gister bezig geweest met de kachelradiateur en ongeveer 4 hele mysterieuse gebruikte tissues tegen gekomen. Waarschijnlijk de oorzaak van de oude voeten/natte hond lucht

jvanputten

Toen je jouw verhaal begon met een dikke 318 dacht ik al ah nee een sjappie:P

maar stiekem moest ik erg lachen om de rest van het verhaal(klinkt allemaal als mn eigen dagboek)

veel plezier met je auto en welkom!

diederickvolvo

Wat hoor ik nu, is je forum naam weer tot stand gekomen ?

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green