In 't noorden kan je af en toe nog wel harder dan 140 :-)

Gestart door groningen850, 08-08-2005 21:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ron850tdi

Citaat van: The Saint op 08-08-2005 22:36:42
In het noorden kun je idd nog heerlijk doorrijden!


Inderdaad. Met name de A7 van Groningen naar Nieuweschans is een geweldig stukje asfalt - maar de politie controleert er wel degelijk!. k Zag vorige week dat ze heel sneaky een flitscamera achter een groot ANWB-bord van de afslag Winschoten hadden gemonteerd (in de alu-stelling gehangen) dus niet zichtbaar voor Jan de Automobilist en er werd dan ook volop geflitst (ik gelukkig niet, reed de camera tegemoet via een secundaire weg). Brrr! Ik trap liever door zodra ik Nieuweschans voorbij ben en het aantal witte kentekenplaten steeds toeneemt. Leergeld genoeg betaald aan de campagnes om ons land 'veiliger' te laten autorijden (dus: bekeuren voor 124 km/h waar 120 mag - goed bezig, die CJIB knakkers  :().

italia

Welkom mede Groningen, idd Helpman, zat ook al tegen die foto's te staren; waar ken ik dat ook alweer van...

Groet: Italia uit de Blauwe Buurt.......

Viper850

Ha, weer een grunneger erbij! En idd bekende fotolocatie :) !
Echt hard rijden doe ik op binnenweggetjes die ik met m'n ogen dicht ken en waar geen kip komt (alhoewel, eerder een kip dan een tegenligger). En op de eemshavenweg (bekend bij de groningers) waar het overzicht groot is. Maar die nieuwe weg in Dld langs de grens is natuurlijk het veiligst! :)

kasper2

he jeroen welkom bij de club ,gefeliciteerd met je aankoop,kom zelf ook uit het noorden (groningen )ja zo af en toe kun je nog eens hard rijden hier,meestal trap ik hem ff op de staart tussen hoogezand en zuidbroek,echt een mooi stuk en veilig,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

HAP

Citaat van: Viper850 op 28-08-2005 11:51:14
Ha, weer een grunneger erbij! En idd bekende fotolocatie :) !
Echt hard rijden doe ik op binnenweggetjes die ik met m'n ogen dicht ken en waar geen kip komt (alhoewel, eerder een kip dan een tegenligger). En op de eemshavenweg (bekend bij de groningers) waar het overzicht groot is. Maar die nieuwe weg in Dld langs de grens is natuurlijk het veiligst! :)

Maar die nieuwe weg in Dld langs de grens is natuurlijk het veiligst! :)
Citeer
Klopt helemaal. Je kunt nu tenminste lekker opschieten, centrum Winschoten naar centrum Losser binnen 't uur. ;D Alleen vindt mijn vrouw het niet altijd leuk, als ze tenminste wakker blijft, wanneer we het laatste stukje van de A31 tot de afslag A30 rijden. Daar staan wat bomen weliswaar achter de vangrail maar het lijkt dan of je echt hard gaat.
En op de Eemshavenweg zullen ze eerdaags wel een keer met een lasergun staan en dan tja..... :-\

t5karel

hoogezand ,zuidbroek oppassen,ben er gepakt met 176,later na correctie 169 phffffffffff maar toch.deze persoon was aan het toeren op en neer tussen winshoten en groningen .[de rat.]
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

)()()sT


Ron850tdi

Citaat van: t5karel op 06-09-2005 23:27:07
hoogezand ,zuidbroek oppassen,ben er gepakt met 176,later na correctie 169 phffffffffff maar toch.deze persoon was aan het toeren op en neer tussen winshoten en groningen .[de rat.]

Ff doorrijden met 120-125 tot na Nieuweschans en dan kun je heeeel diep gaan... jij mazzel met je 169.... :o