Carterontluchting vervangen!!

Gestart door MarcoV, 11-08-2005 14:32:01

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Staat er toch duidelijk beschreven volgens mij:

Citaat van: animalT5R op 11-08-2005 15:24:15

onderaan het inlaatspruitstuk(
aan de zijkant zie je een tuutje,hierop zit een slangetje en die wil nog wel eens afbreken,doordat deze poreus is geworden.

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

amazingbabbel

Ik heb gelijk gekeken en ik ben eruit. Er loopt nog een leiding, dus de vorige eigenaar zal een bypass hebben gelegd en de oude laten zitten.

Dank voor de reacties

Wat zal ik vannacht weer lekker slapen. ;D

Groet'n

Dennis
Gang is alles

V69

Afgelopen vrijdag ook 'even' de carterontluchting gefixed. Het heeft iets langer geduurd dan 3 uur, maar dat kwam voornamelijk door de lekkere bereikbaarheid van sommige bouten. Maar ja eind-goed-al-goed, het is gelukt!! ;D
Bij deze wil ik even mijn dank uit laten gaan naar de Volvo-collega's op het forum en speciaal naar AnimalT5R voor de online hulp!

R-E-S-P-E-C-T

jrs2k3

Dankzij de beschrijving die een paar pagina's terug stond is het mij allemaal prima gelukt! Was opzich een makkelijk klusje om te doen!

Die van mij zat ook echt goed verstopt!

nickk.

Is er een bestelnummer met alle onderdelen van de carterventilatie? Ik krijg vadis momenteel niet draaiend, ellende. Heeft anders iemand voor mij de onderdeelnrs? ;D

Ludo

nickk.

9146756
1271653
6842720
1271867
9146489
1271686
9146488
979125 x2
946233
9155862
1271654
30671182
9125615 (2x)
9146266
1346125

Geloof dat ik hiermee de gehele carterventilatie heb? Alleen, wat is noodzakelijk? Pot, dikke slang naar boven en alle koppelingen naar het blok + de slang naar de PTC nippel?

MartijnHS

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar de foto's van het verhaal,kunnen deze nog online worden getoverd :D ?

Gr Martijn

gerrits

Kun je de foto's nog een keer ter beschikking stellen ?

Grpet
Gerrit

Risjat

Citaat van: gerrits op 12-08-2009 19:05:34
Kun je de foto's nog een keer ter beschikking stellen ?

Grpet
Gerrit

Heeft iemand nog foto's van het vervangen van de caterventilatie ?

rogerV701998

Het is niet een totale fotografische weergave van de werkzaamheden maar hopelijk geeft het in ieder geval alvast een beeld:

Gr. roger

onnaj

Deze foto's zijn ook wel handig.

Ik hoop zaterdag ermee aan de gang te kunnen gaan.

http://lakesidedp.com/uploadpics/pcv/

razorx

Er is volgens mij nog een andere weg.
Niet geprobeerd maar alleen een suggestie:
Radiateur loshalen en laten zakken.
Vermoed dat je er dan ook bij kan.

Het is maar een idee en volgens mij minder werk.
Kan me vergissen  :eusa_think:

pwassink

Citaat van: razorx op 09-09-2009 00:10:21
Er is volgens mij nog een andere weg.
Niet geprobeerd maar alleen een suggestie:
Radiateur loshalen en laten zakken.
Vermoed dat je er dan ook bij kan.

Het is maar een idee en volgens mij minder werk.
Kan me vergissen  :eusa_think:

K vraag me terdege af of dat handiger is en vooral of je de "pvc-rubber" slangen dan wel los kan krijgen, t blijft een hele
beperkte ruimte  iig
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

onnaj

Tis echt een vervelende klus, zeker voor de 1e keer...denk dat t de volgende keer al makkelijker wordt.

Ben nu al 4-5 uurtjes bezig geweest en houd t voor gezien vandaag...morgen maar weer ff verder....zit nog met het probleem dat ik de steun van het inlaatspruitstuk er nu niet meer op krijg dus alle bouten zullen wel weer los mogen...mja werk voor morgen, uhm vandaag eigenlijk ;)