Geflitst in het buitenland

Gestart door konniekip, 13-08-2005 11:02:56

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

Citaat van: Barry_C70 op 25-07-2007 05:34:31
One year ago I got flitsed in Germany

Dat klinkt zo leuk :-)

Sorry barry, bedoel er niets mee, maar doet me denken aan mijn vader, die is het nederlands ondertussen zo verleerd dat hij er 20% engelse woorden insmijt.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Marc O.

Citaat van: Simplicity op 24-07-2007 14:41:15
Begin van het jaar gepakt in duitsland---> 138 waar je 50 (uitrit bij de kazerne dus geen kleine kinderen want dan hou ik me wel netjes aan de snelheid)

Absoluut misdadig hoor, ook al zijn er geen kleine kinderen. Denk je dat je nog kunt reageren als er een Leopard die kazerne komt uitrollen die jou niet heeft gezien? Een Volvo wordt wel eens een tank genoemd, maar als je met zo'n snelheid tegen een echte tank aanrijdt dan maak je weinig kans. Lulliger wordt het als een normaal voertuig de weg opdraait, want dan zullen daar waarschijnlijk ook slachtoffers in vallen. Vandaar dus dat ze willen dat je je  aan de snelheid houdt.

Om die problemen helemaal uit de weg te gaan---> hou je aan de snelheid

Ah, gelukkig, je hebt dat zelf inmiddels ook ontdekt.
...The Nile isn't just a river in Africa...

hanszelf

Citaat van: Simplicity op 24-07-2007 19:46:14
[Denk dat het er ook een beetje afhangt hoeveel er op hun buitenlandse stapel ligt.. :eusa_think: misschien dat ze de stapel soms 50/50 doen om het een beetje "werkbaar" te houden...
Het hangt ervan af hoe hoog de boete is. Ik geloof dat ze pas doorsturen bij een minimum van 40-50 euro ofzo. Wordt je dus geflitst met <10 km op de snelweg dan kom je er waarschijnlijk mee weg; maak je het te bont dan krijg je een fijne CJIB-envelop.

Hans
Tot voor kort: 854 2.5 10V AUT. '94
Necam LPG-injectie, Deltamil airco, Xenon

lipton

Citaat van: Marc O. op 25-07-2007 10:19:28
Begin van het jaar gepakt in duitsland---> 138 waar je 50 (uitrit bij de kazerne dus geen kleine kinderen want dan hou ik me wel netjes aan de snelheid)

Absoluut misdadig hoor, ook al zijn er geen kleine kinderen. Denk je dat je nog kunt reageren als er een Leopard die kazerne komt uitrollen die jou niet heeft gezien? Een Volvo wordt wel eens een tank genoemd, maar als je met zo'n snelheid tegen een echte tank aanrijdt dan maak je weinig kans. Lulliger wordt het als een normaal voertuig de weg opdraait, want dan zullen daar waarschijnlijk ook slachtoffers in vallen. Vandaar dus dat ze willen dat je je  aan de snelheid houdt.

het is soms niet mogelijk.!! soms op echte grote lanen hier bij mij mag je maar 50 en dan rijd ik meestal zo naar hoe het me ligt niet te rap niet te traag maar net juist perfect. en dan flits en dan bedoel ik dat ik bevoorbeeld 70 rijd waar maar 50 mag. en daar lopen geen kinderen of komen geen auto's van allekanten uit;)

en ik ben ook eens geflitst. ik reed snachts naar de ardennen ik reed 110 op de autostrade en ineens kom ik in een tunnel en er stond in een keer een bord van 80 dus ik rem af maar nog geen 10 meter er na en dat meen ik stond er een flitser dus ik werd geflitst.

Gunnar

Als je zelf kinderen hebt dan begin je anders te rijden.
Film maar eens het ritje van het ziekenhuis naar thuis als je je baby mag meenemen.....

Mijn laatste misdadig gedrag was ongeveer 10 jaar geleden. 210 per uur en door ongemerkte wagen van de weg geplukt na er fijn tegen geraced te hebben. Ik hoop dat ze het leuk vonden de heren.

+32488868381

michiel

Citaat van: Gunnar op 25-07-2007 12:31:02

Mijn laatste misdadig gedrag was ongeveer 10 jaar geleden. 210 per uur en door ongemerkte wagen van de weg geplukt na er fijn tegen geraced te hebben. Ik hoop dat ze het leuk vonden de heren.

Oeps..dat was ff schrikken zeker. Hoe lang mocht je je rijbewijs inleveren?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Marc O.

Citaat van: lipton op 25-07-2007 11:30:09
Citaat van: Marc O. op 25-07-2007 10:19:28

het is soms niet mogelijk.!! soms op echte grote lanen hier bij mij mag je maar 50 en dan rijd ik meestal zo naar hoe het me ligt niet te rap niet te traag maar net juist perfect. en dan flits en dan bedoel ik dat ik bevoorbeeld 70 rijd waar maar 50 mag. en daar lopen geen kinderen of komen geen auto's van allekanten uit;)

en ik ben ook eens geflitst. ik reed snachts naar de ardennen ik reed 110 op de autostrade en ineens kom ik in een tunnel en er stond in een keer een bord van 80 dus ik rem af maar nog geen 10 meter er na en dat meen ik stond er een flitser dus ik werd geflitst.

Ik heb het ook niet over 10km/hr te snel. Als je echter 85km/hr te hard rijdt dan weet je absoluut niet waar je mee bezig bent, zeker als dat gebeurt op een "binnendoorweg" (aannemende dat uitritten van kazernes niet rechtstreeks op de snelweg uitkomen).
...The Nile isn't just a river in Africa...

FRANQ

nu rijd ik ook gerust 160 op de gps op de A4/A44
dan gaat mn teller de 180 al voorbij...

maar binnen beb kom altijd keurig 30-35 of 50-60

vind dat het moet kunnen op een lege snelweg.
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

thuur

Citaat van: hanszelf op 25-07-2007 10:37:04
Citaat van: Simplicity op 24-07-2007 19:46:14
[Denk dat het er ook een beetje afhangt hoeveel er op hun buitenlandse stapel ligt.. :eusa_think: misschien dat ze de stapel soms 50/50 doen om het een beetje "werkbaar" te houden...
Het hangt ervan af hoe hoog de boete is. Ik geloof dat ze pas doorsturen bij een minimum van 40-50 euro ofzo. Wordt je dus geflitst met <10 km op de snelweg dan kom je er waarschijnlijk mee weg; maak je het te bont dan krijg je een fijne CJIB-envelop.

Hans

De Duitsers niet hoor. Ook hier Grundlich... 15 euro boete voor een overtreding van < 10km/u te hard. Met 3 (!!) acceptgiro's, ik mocht kiezen.

Gr ;)

pooh

Citaat van: thuur op 26-07-2007 01:02:26

De Duitsers niet hoor. Ook hier Grundlich... 15 euro boete voor een overtreding van < 10km/u te hard. Met 3 (!!) acceptgiro's, ik mocht kiezen.

Gr ;)

Plus 1 portretfoto  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Simplicity

CiteerIk heb het ook niet over 10km/hr te snel. Als je echter 85km/hr te hard rijdt dan weet je absoluut niet waar je mee bezig bent, zeker als dat gebeurt op een "binnendoorweg" (aannemende dat uitritten van kazernes niet rechtstreeks op de snelweg uitkomen).

Weet heel goed waar ik mee bezig was en ben... en het hoort ook een beetje bij het jong zijn: wie heeft z'n auto niet allemaal tot het uiterste laten gaan?? Helaas staan nog elk weekend de kranten vol met mensen die het iets te ver hebben laten komen en er zijn nog vaak ergere dingen zoals alcohol/drugs in het verkeer. En de overtreding is ook maar relatief, je zat redelijk "snel" op de 140 met dat ding en nu was dat niet eens een "kanon" een beetje japobak heeft al snel meer pk's onder de kap en is een heel stuk goedkoper maar de XC heeft wel een paar aangepaste remmen en de nodige snufjes om iemand bij te staan bij een uitwijk manoeuvre...

ik wil me niet goed praten maar ik raak die wilde haren wel eens kwijt... en met de auto ga ik het zeker rustiger aan doen als ik m'n motor rijbewijs heb gehaald en dat gaat over twee maanden gebeuren :eusa_dance: 

elianmars

Citaat van: Simplicity op 26-07-2007 14:22:25

ik wil me niet goed praten maar ik raak die wilde haren wel eens kwijt... en met de auto ga ik het zeker rustiger aan doen als ik m'n motor rijbewijs heb gehaald en dat gaat over twee maanden gebeuren :eusa_dance: 

Die wilde haren raak je niet kwijt. Ik weet er alles van....  :eusa_whistle:

Als je eenmaal je motorrijbewijs hebt, doe a.u.b. voorzichtig. Ik heb bewust mijn motor verkocht. Ik ben veel te gek op flink doorrijden. Als er dan onverhoopt iets gebeurt, zit ik toch liever in een auto, dan op een motor.

Esveldt

Citaat van: Simplicity op 26-07-2007 14:22:25
ga ik het zeker rustiger aan doen als ik m'n motor rijbewijs heb gehaald. 

Ja, tuurlijk.

:eusa_snooty:

Ga ik toch echt niet geloven.

Freakybaby

je gaat dan makkelijker (rustiger) harder... Ik rij geen motor meer omdat het me dan meteen mijn rijbewijs gaat kosten. Die +50 is veel te makkelijk en veel te veilig op teveel plekken te halen. En zonder rijbewijs heb ik wel een heel zwaar probleem...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Gunnar

Citaat van: michiel op 25-07-2007 13:23:45
Oeps..dat was ff schrikken zeker. Hoe lang mocht je je rijbewijs inleveren?

Was mijn eerste overtreding , direct 14 dagen af moeten geven en daarna voor de rechtbank moeten verschijnen. Nog 9 weken rijverbod erbij en 825 euro te betalen.
+32488868381