Wie ben ik???..........Ik ben Eric (eindelijk met foto's)

Gestart door bruijnmeister, 19-08-2005 13:41:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruijnmeister

Ik heb deze week een groene italiaanse 850 R estate (2.0 liter/210 pk) uit 1996 met 146.000km op de teller gekocht. "Roffel" zoals jullie ze noemen kan ik volgende week ophalen.  Alles keurig onderhouden en de onderhoudsboekjes zijn zelfs aanwezig. Zodra Roffel in mijn bezit is maak ik een paar foto's om jullie mee te kunnen laten genieten.  (Ziet er trouwens bijna hetzelfde uit als die van Ray uit Noorwegen.)
Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle zeer waardevolle info en de nodige humoristische opmerkingen die jullie in het forum schrijven. Het geeft je als Volvo leek en voormalig BMW rijder een goede kijk op wat de plus en min punten zijn van het rijden in een 850 R.
Gezien ik in italie woon en werk is dit forum voor mij een uitkomst om het nodige te weten te komen.
Hopelijk hoef ik niet al te veel van het forum gebruik te maken omdat er problemen met mijn Roffel zijn en kan ik hopelijk ook wat bijdragen over mijn ervaringen met mijn 850 R.

Hier is ze dan die italiaanse schone



Na gisteravond even een heerlijk proefritje van zo'n 200km te hebben gemaakt echt werelds  8) gereden kwam het eerste probleem voor mij vanochtend op de proppen (tuurlijk mijn eigen stomme schuld het reinigen van het motorcompartiment) :-[

Gelukkig euvel verholpen en motor loopt weer als een zonnetje  ;D

Genieten jullie maar van de foto's dan geniet ik even op de italiaanse snelweg als ik het pedaal eventjes in trap. 8)

Groeten
Eric

animalT5R

we wachten geduldig af..italiaanse vriend volvo rijder..
ben benieuwd.
gr johan(die ook een italiaan rijd)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

bruijnmeister

Geduld is een schone zaak.

Bedankt en veel plezier met je italiaanse schone

Gr
Eric

Claudia

Oeh! Slopend he...dat wachten op je roffel?

Welkom.....en we zijn erg geduldig hoor...als het om foto's gaat! :-X
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

bruijnmeister

Dank je wel.

Ja kan er eigenlijk niet op wachten wetend dat ie vanwege bureaucratische regeltjes en de italiaanse vakantie perikelen nu niet kan worden overgeschreven.

gr Eric

Esveldt

Citaat van: animalT5R op 19-08-2005 13:43:14
gr johan(die ook een italiaan rijd)

Liever een italiaanse!!!

Paul

The Saint

Ray in Noorwegen, Liquid Force in Zweden, nu Eric in Italie. Al onze Belgische forummers en zo vast nog wel een aantal 'buitenlanders'. Een lekker internationaal gezelschap zo langzamerhand!

Welkom Eric, en ik ben benieuwd naar de foto's!
No shirt no shoes, no pinball

Peertje

Welkom eric,
ben benieuwd naar de foto's.

Ben net terug uit italie. Als je deze kant op komt mag je voor mij een paar potjes tonijn mayo van calvé meenemen. Die verkopen ze hier niet!

Groet,
Tim.

p.s. gnocchi is ook lekker he?
Hé? Geen banner meer?

toycar

Citaat van: Claudia op 19-08-2005 13:48:36
Welkom.....en we zijn erg geduldig hoor...als het om foto's gaat! :-X

Nou nou erg, ik wacht nu al 2 dagen....  ;)
Welkom!

bruijnmeister

Iedereen bedankt voor jullie aangename welkomstwoorden!
Foto's volgen deze week!!

Turbobiker

Welkom bruijnmeister. gefeliciteerd met je aanwinst. Jij gaat genieten ;D

Maar effe langs bij RICA wordt een probleem lijkt mij ;)
De Tussenpaus

bruijnmeister

#11
Ja een paar extra pk is altijd leuk!! ;D

Maar wie weet kan er hier lokaal iets geregeld worden?

Keek toevallig even voor een RICA vestiging in Zwitserland (Interlaken) maar daar is dezelfde chiptuning direct 2 x zo duur in vergelijking met NL???? :-[ :-\

denkweb

Keertje bellen met Rica in Wateringen, wellicht kunnen die ergens in bemiddelen?

bruijnmeister

#13
Daar heb je gelijk in........... Nee heb ik, ja kan ik krijgen!!

denkweb