Bevestigingsstang en veiligheidsnetten

Gestart door V70Classic, 23-08-2005 16:55:06

Vorige topic - Volgende topic

V70Classic

Hallo,
In de rugleuning van de achterbank van mijn V70 Classic (bj. 1998) zitten 2 veiligheidsnetten, die je kunt uittrekken en kunt bevestigen aan een stang, die normaal gesproken in het plafond van de auto is bevestigd. De bevestigingspunten zitten in het plafond maar...de stang ontbreekt. Die veiligheidsnetten kan ik dus niet gebruiken!
Een alternatief is het aanschaffen van een duur metalen kofferrek maar ik wil eerst deze mogelijkheid proberen.

Vragen:
- heeft iemand zo'n bevestigingsstang?
- weet iemand een autosloperij waar ik zo'n stang kan halen?

Alvast bedankt.
Groeten, NaN.

Peertje

Aan één van de netten (de grootste) moet de stang bevestigd zitten die je uitschuift van de ene naar de andere kant van het dak.
Ik had er ook al overheen gekeken.

Jij mist die stang dus?
Hé? Geen banner meer?

Hen3

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht..... weet je zeker dat aan het rechter net geen stang zit? Aan de linkerkant kun je deze dan uitschuiven, waarna je het linker net er aan kunt klikken.

V70Classic

Aan beide beantwoorders: Bedankt voor deze wijsheid!

Daar heb ik niet naar gekeken, ik ging ervan uit dat de (uitschuifbare) stang "vast" in het plafond zat maar hij moet dus aan het grootste net vastzitten. Daarmee verdwijnt ie dus ook in de rugleuning van het grootste neerklapbare deel? Ik ga 't vanmiddag direct checken.

NaN.

Hen3

Succes

[edit]
Citeer
Daarmee verdwijnt ie dus ook in de rugleuning van het grootste neerklapbare deel?

Klopt.... en daarom kon je hem niet vinden dus...

[/edit]

[edit2]
sorry mehn.... ik zie dat jij dit ook net had bevestigd...
[/edit2]

mehn

Citaat van: V70Classic op 24-08-2005 08:59:55
Daarmee verdwijnt ie dus ook in de rugleuning van het grootste neerklapbare deel?

Precies  :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

V70Classic

Gezocht, gevonden, geprobeerd en...het werkt!

Thanx a lot.

NaN.

denkweb