Sleutelaar aan hoogvliegers met een laagvlieger

Gestart door Rudy-M, 27-08-2005 22:30:51

Vorige topic - Volgende topic

Rudy-M

Hallo allemaal

Ik ben Rudy en ben avionisch vliegtuigonderhoudstechnicus (duur woord voor vliegtuigmonteur :P) bij Martinair.

Na lang zoeken (begonnen met zoeken naar een GLT) nu eindelijk een mooie 850R gevonden. Een titaangrijze sedan. Ik lees al een tijdje mee en heb dus, na het intikken van het kenteken in de zoekfunctie, ook gezien dat er een beetje ophef over is geweest.

Voordat ik bij deze 850R ging kijken was ik al met een '98 S70 R bezig. Dealeronderhouden en dus technisch in orde. Alleen de vorige eigenaar is niet zachtzinnig met de auto omgegaan: beide zijden parkeerdeuken, krassen op het dak (imperiaal?), putjes en zelfs een "heuveltje" in de achterklep. Pakket was zeker te groot :-X
Interieur was iets netter, maar je zag gebruikssporen, muntenbakje was als asbak gebruikt en er zit een gat in de bekleding van rechterstoel die met een simpele "pleister" is afgeplakt. Dus ik had mijn twijfels: ik moest zeker moeite en kosten in steken om hem weer mooi te krijgen. Voor de nieuwsgierigen: hij staat in Voorschoten bij Auto-deal.

Was ook nog wezen kijken in Heerhugowaard bij een andere 850R, maar schuifdak is eigenlijk wel lekker. Deze mist dat (die S70 R ook). Maar het lichte interieur met dat berkenhout is zeker apart.

Zodoende kwam ik in Schijndel bij de R die ik nu gekocht heb. Stukje meegereden, meteen verliefd. Had me voorgenomen om kritisch te blijven, maar dat gaat dan moeilijk. Voor die kritische blik maar mijn vader meegenomen ;D Hij rijdt overigens een S80 2.4. Daarvoor een 940 met 360.000 km op de teller. Voorgegaan door een 240 GL.

Ik haal hem vogende week op en dan volgen de foto's snel! Voor nu leen ik een van Autotrack, zolang ie er nog op staat.

elianmars

;D ;D

Mooi dat-ie nu toch verkocht is. En nog mooier dat-ie hier weer op het forum verschijnt!

Gefeliciteerd met de aankoop en welkom hier! :D

denkweb

Frans Harkema

Gelukkig weer eentje voor het nageslacht bewaard gebleven.  ;)

Volvo comfort

Hey Rudi,

Je hebt een hele mooie R rrrrrrrrrrrrrrrrr

vooral die velgen vind ik echt keurig..

veel veilige km toegewenst..

gr. Koos

RonnieDuck

Ha die Rudy!!!

Na al enig mail contact,..van harte met je 850R!

We gaan elkaar zeker tegenkomen!!!! betreft het overigens kleur 427?? heb ik namelijk ook!!!!!

Groetjes van de andere kant van de luchthaven!!!

Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Rudy-M

Kleurcode weet ik nog niet. Eigenlijk ook niet opgelet, alleen maar gekeken of het plaatje er nog zat. Maar is in ieder geval wel een mooie kleur. De velgrandschade valt me ook nog mee. Ik heb (veel) erger gezien.

De wagen gaat wel meteen naar de dealer: de vorige eigenaar heeft de 2 laatste beurten overgeslagen. Het leuke is wel weer dat de R terugkeert naar zijn nest in Mijdrecht.

Ook al een bestelling gedaan voor de forumsticker en de aanvraag voor de club gaat straks op de bus.
Nu nog wachten tot ik hem mag ophalen.

fearless

Gefeliciteerd met de aankoop, zo op de foto ziet het er als een zeer nette auto uit.  :)  Veel rij plezier er mee.

MarcoV

Weer een pracht auto gered en ondergebracht bij de leukste club van Nederland. Welkom en veel plezier ermee,

MarcoV 8) 8)

Emiel

Welkom en gefeliciteerd met je aanschaf! Mooie kleur trouwens ;D

Emiel

Esveldt

Klasse!!!

Weer een R erbij! Veel plezier ermee! Ben benieuwd wat je als eerste er aan aanpast ;-)))

Paul

Rudy-M

Leuk, al die reacties!
Binnen mijn eigen vriendenkring zijn de meeste een beetje sceptisch, zo van: "Wat moet jij nou met zo'n grote bak?" Maarja, ze hebben nog nooit met een echte auto (mee)gereden ;D

Wat ik als eerste ga doen? Dat is een moeilijke vraag. Een ding is zeker: optisch ga ik er niet zo veel aan doen. De R is eigenlijk af. Hoewel ik wel aan de heldere koplampen zit te denken. (Als iemand een foto weet van deze kleur met de (liefst zwarte) heldere units ;) )
Technisch kunnen wel nog leuke dingen gedaan worden, ook al is het nu al een grote "boze" wolf in coole, donkere schaapskleren.
De R heeft pas 243k gelopen, dus tijd zat! 8)

RonnieDuck

Tering, das mazzel hebben!!!!

Effe een nieuwe aandrijfas erin, beter!!!!!!! Begint goed Rudy

Rudy-M

Haha, lol!

Ja, klopt. Ik vind dat het netjes is geregeld door Hans van Dart Automobielen. Ook niet anders verwacht, eigenlijk. Had al een goede indruk gekregen.

Nog maar 1 nachtje slapen en dan kan ik hem ophalen  8)

RonnieDuck

Nog maar 1 nachtje bedoel je,.......slapen zal het niet worden, hahahaha