[MINI MEETING]Automaatbak spoelen

Gestart door HJ850, 31-08-2005 13:15:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Enno

Citaat van: Chris op 06-12-2007 21:00:19
Als er een meeting komt ben ik er ook, bak schokt licht bij schakelen van 1 naar 2...

Ik ben ook geinteresseerd zeker nu het er op lijkt dat de 850 binnenkort op LPG gaat rijden....

-D©©©L-

Citaat van: Chris op 06-12-2007 21:00:19
Als er een meeting komt ben ik er ook, bak schokt licht bij schakelen van 1 naar 2...

Da' s normaal

RRRRR_Ramon

Mijne zit net nieuwe in........  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Turbo-Geek

CiteerMaar, ik denk dat mijn bak gewoon wel een keer geflushed mag worden.. kan geen kwaad.

Nou, daar zijn de geleerden nog niet over uit ... Je hoort net zoveel slechte verhalen als goede.
Ik zelf geloof er niet in aangezien ik niet kan inzien hoe nieuwe olie slecht kan zijn, met name als die olie de normale weg door de bak bewandeld.

Ik heb mijn automaat koeler geinstalleerd en ga die aansluiten nadat ik de zaak geflushed heb en een temperatuur sensor heb aangesloten (wil weten wat de temperatuur doet).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

animalT5R

Citaat van: Chris op 06-12-2007 21:00:19
Als er een meeting komt ben ik er ook, bak schokt licht bij schakelen van 1 naar 2...
Heb op het forum gelezen dat dat normaal is  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

daytonawim

Ik kan op de zaak in Lijnden wel eens balletje opgooien, er kunnen 2 auto's makkelijk binnen staan, alleen de garage vloer is niet glad, dus bij knoeien lastig schoonmaken.

parkeerruimte is er meer dan voldoende :-)))))))))))))))))))