Steenslag verwijderd !!!!

Gestart door HJ850, 01-09-2005 08:53:42

Vorige topic - Volgende topic

HJ850

Citaat van: HEteE op 04-09-2005 16:42:47
ja - on the spot repair  ;D

combineren met de poetsdag en/of de sleuteldag  ???

Leek mij ook een goed idee. Had ik vrijdag ook in een email aan ze  gesuggereerd, met link naar dit forum. Kijken of ze dat ook wat vinden en kunnen realiseren.

denkweb

Normaliter is die mogelijkheid tijdens de eerste sleuteldag van het jaar aanwezig, zo in ieder geval de laatste twee jaren. Volvo Scholten Arnhem heeft op haar schadeafdeling dan enkele experts aan het werk die met wat handige tools de schadetjes probleemloos wegwerken.

animalT5R

@hj850:
wanneer heb je dat mailtje gestuurt?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rayman

Ik ben laatst bij Care in Hengelo langsgeweest, en deze wezen me op het feit dat deze zgn. 'steenslagbehandeling' slechts voor enkele vestigingen is voorbehouden. Ik weet al wat ik ga doen: De motorkap wordt in eind oktober overgespoten (met uitnevelen uiteraard) en de achterklep ondergaat dan hetzelfde lot.  

DopdeDouwer

Onze auto zou zo'n behandeling zeer zeker ook  kunnen gebruiken. We hebben zeer veel last van steen slag op de kap, sommige plekjes hebben al last van beginnende roest.
Op de vorige auto was mn pa erg rigoreus het was namelijk een 740 aka tank, dus hup niet moeilijk doen schuurpapiertje dr over, een lik  rode menie en klaar... Helaas konden we het lakstiftje niet vinden en hebben we er verder niets aangedaan... Het imago van een 740 kan het hebben, een 850 moet zeker geen vlekken krijgen, ik vind de roestplekjes al erg genoeg! :'(
Vierkant Rules

Hen3

Actuele info:

die vriend waar ik het hierboven over had (die dus bij Care werkt en die steenslagbehandeling uitvoert) staat zaterdag bij de Hellendoornrally met een stand. Daar kan hij ter plekke je auto behandelen... als je toch in de buurt bent is dat misschien een idee.... Hij kan ook uitdeuken zonder spuiten (kleine deukjes uiteraard...)

Oh ja.. en als je hem dan ziet.... doe 'm (Mark heet 'ie) de groeten van me ....

animalT5R

weet je wat nog het meest lullige is van de firma CARE,ze nemen geeneens de moeite om je mailtje te beantwoorden,heb ze een week of 2 een mailtje gestuurt omtrend dit topic,maar beantwoorden....Nee ho maar..
Gezien ik toch nog ff thuis zit,ga ik wel op zoek naar een spotrepair bedrijf en met hun mailen,maar met  CARE ben ik  momenteel ff klaar.

@®-

In Den Haag heb je Resytle Nederland die doen dat wel, goed bedrijf aardige mensen:

www.restyle.nl

Staan ook tarieven bij, ik denk dat wanneer je met meer mensen tegelijk afspreekt dat je daar heel goed over prijzen kan praten.

animalT5R

ben al met het een en ander bezig...word vervolgd..
Maarreuh,stevige prijzen als ik dat zo zie,en in combinatie met een poetsdag....mmm.
zal heus wel iets af kunnen,ben ik van overtuigd,maar ik denk niet dat hun het op locatie doen..

T W R 850

animalT5R

met sonax ga je deze steenslag niet meer wegkrijgen..

of denk jij van wel??

T W R 850

heb jij wel een op sonax .nl gekeken dan?????

animalT5R

je kan mij niet vertellen dat je met een beetje poetsmiddel steenslag wegpoetst..
Als dat zo zou wezen,had je geen spotrepair bedrijf gehad.

T W R 850

@®-

Citaat van: animalT5R op 17-09-2005 14:23:17
ben al met het een en ander bezig...word vervolgd..
Maarreuh,stevige prijzen als ik dat zo zie,en in combinatie met een poetsdag....mmm.
zal heus wel iets af kunnen,ben ik van overtuigd,maar ik denk niet dat hun het op locatie doen..

Zover ik weet doen hun het ook op locatie, ik nog geen zaken (bedrijfmatig) met hun gedaan maar hun zijn vrij flexible, maar inderdaad duur is het wel.