De rode van het forum

Gestart door zweed, 23-10-2005 18:34:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

ET heeft wel vierkante liggen. Die zijn dan ook gelijk van rvs, zodat ze niet meer roesten (wat mijn origineel vierkant eindstuk wel heel erg deed....)

fearless

Citaat van: peterr op 29-10-2005 13:59:38
Overigens was een vierkant eindpijpje volgens de plaatselijke volvodealer niet meer te krijgen, dus ik heb nu een ovale.

Klopt, wat het originele vierkante eindpijpje betreft. Die is echt niet meer orgineel te krijgen.

Maar net wat Elianmars zegt, ET heeft hele mooie vierkante pijpjes.

Viper850

'K ben niet een van de snelsten, maar....... welkom Bas!
Was laatst aangenaam verrast door het 850-aandeel in Autoweek. Om eerlijk te zijn lees ik dat artikel om de week, alleen die van jouw dus. (slijm,slijm ;) )

GeertG

Even dit topic doorgelezen:

Ten eerste welkom Bas !

En even voor de praatgroep: heb geen R, geen turbo, zelfs geen 20V, lever wat vermogen in door de LPG, lees geen AW (ja, weet wel wat het is), ben a-autotechnisch (kan wel al de claxon repareren),
maar...................................

Heel blij met de auto en vind het steeds een genot om erin te rijden !!!!!! :)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

RonnieDuck

Citaat van: GeertG op 01-11-2005 15:19:47
Even dit topic doorgelezen:

Ten eerste welkom Bas !

En even voor de praatgroep: heb geen R, geen turbo, zelfs geen 20V, lever wat vermogen in door de LPG, lees geen AW (ja, weet wel wat het is), ben a-autotechnisch (kan wel al de claxon repareren),
maar...................................

Heel blij met de auto en vind het steeds een genot om erin te rijden !!!!!! :)

Vergeet niet te vermelden dat je iedereen uitlacht wegens je verbruik/literprijs!!  ::)
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

italia

ach; voor 5/6 ct de kilometer valt er heel wat terug te lachen :d

GeertG

Citaat van: RonnieDuck op 03-11-2005 12:17:07
Citaat van: GeertG op 01-11-2005 15:19:47
Even dit topic doorgelezen:

Ten eerste welkom Bas !

En even voor de praatgroep: heb geen R, geen turbo, zelfs geen 20V, lever wat vermogen in door de LPG, lees geen AW (ja, weet wel wat het is), ben a-autotechnisch (kan wel al de claxon repareren),
maar...................................

Heel blij met de auto en vind het steeds een genot om erin te rijden !!!!!! :)

Vergeet niet te vermelden dat je iedereen uitlacht wegens je verbruik/literprijs!!  ::)

Zoals italia al meldde, valt hier juist iets terug te lachen  :D :D :D (en bedankt voor je mentale steun italia!)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Christiaan

Ben even een tijdje weggeweest voor het werk (in het buitenland en dus geen Autoweek kunnen kopen) en heel wat gemist dus!
Welkom Bas! En we hopen maar veel schriftuurlijke bijdragen van je te mogen lezen, zowel hier als in AW. Verder wachten we natuurlijk nog op de beloofde foto's.
P.S. Moeten we Bas niet aanmelden in het topic beroemde Nederlanders in een Volvo.....?
Christiaan

IRH

Bas, zojuist weer smakelijk gelachen om je colum in de autoweek. ;D Leuk dat je hier bent verschenen. Een R...een droomauto voor mij, maar ooit, voor ik dreig volwassen te worden, komt ie Rrrr.

Enne...waar blijven die beloofde foto's nou? :P ???

Greezz, Ivo, een trouw autoweek abonnee...

MarcoV

Mensen die in autobladen schrijven moeten wel verstand hebben van auto's. Kom je vanzelf een keer in een volvo terecht hé.
Mooie auto hoor zo'n rooie R, vind het nog steeds 1 van de mooiere kleuren voor dit type. Veel rijplezier en tot schrijfs,

MarcoV,  die zich moet behelpen met een S70 2.5T :( :( :( :(

V70R AWD

Bas ,als zaankanters onder elkaar, gefeliciteerd met je aankoop en heel veel veilige km's toegewenst.........

Remko

Volvo comfort

Hey bas,

Toen je die Golf wegdeed d8 ik dat je wel met wat beters zou komen..

Je had naar allerlei wagens gekeken ook naar een Volkswagen transporter.
enz.

Maar waar kwam je toen mee aan ....???  Met een Skoda!!!

Kortom ik ben blij dat je eindelijk verstandig bent geworden...

Veel plezierige km toegwenst...


gr. Koos



Trouwens misschien is de autoweek een leuke voor het clubpaskorting gedeelte.... ( hint hint hint) ;D

zweed

Citaat van: Remko T5R op 16-12-2005 16:35:36
Bas ,als zaankanters onder elkaar, gefeliciteerd met je aankoop en heel veel veilige km's toegewenst.........

Remko

Dank Remko. De R heeft er pas 135 k opzitten, dus die houdt het nog wel even uit.
Overigens komt het 850-paradijs nu wel heel dichtbij. Zaankanters op het forum! Echt of import?

Zweed


Volvo850glt

Hallo, nog iemand uit zaanstad, bedankt Bas voor het wijzen op dit forum, daar heb je wat aan.

HUMOR: gisteren een 2 jaar oude corrolla gesleept naar garage wegens defecte accu!!!! hihi

zweed

Citaat van: Kooz op 16-12-2005 18:14:46
Hey bas,

Toen je die Golf wegdeed d8 ik dat je wel met wat beters zou komen..
Je had naar allerlei wagens gekeken ook naar een Volkswagen transporter.
enz.
Maar waar kwam je toen mee aan ....???  Met een Skoda!!!

Dag Kooz,

Voor de aankoop van de Skoda had ik een ontzettend goede reden. Ik wilde een auto waarin de voeten van mijn kinderen niet in mijn rugleuning zouden prikken. Dus zocht ik naar de auto met de grootste beenruimte achterin. En dat was de Superb.
Hij bevalt uitstekend. En hij heeft nog een groot voordeel: hij stelt me in staat de R een beetje te ontzien. Voor de gewone dagelijkse ritten pak ik de Skoda. Voor de speciale gelegenheden de 850. Het lijkt me goed geregeld zo.
Naar de Golf verlang ik trouwens soms best terug. Vooral de laatste rit vergeet ik nooit. Van Oberhausen naar Emmerich, met vrijwel continu 230 op de teller. Diesel!

Zweed