HUIVER III - De Discussie

Gestart door LekkeRRRR, 24-12-2005 13:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Citaat van: Viper850 op 29-12-2005 19:43:02
He mensen, kunnen jullie het plaatje bij mijn 2e item ook zien? Ik niet meer namelijk. Kan mijn handtekening en logo ook niet meer zien.
????????????

Nee, ik zie geen plaatje  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Viper850

mmm, vreemd. Heb inmiddels een ander passend plaatje geplaatst.

thuur

Volgens mij ligt Imageshack eruit....


Gr 8)

The Saint

Het item "The Saint - 03 " is gewijzigd. Gaarne attentie hiervoor!!!
No shirt no shoes, no pinball

LekkeRRRR

Als je alvast gaat zoeken naar antwoorden, vergeet dan niet de zoekcriteria en de URL te noteren waar(mee) je de antwoorden gevonden hebt. !!!!!!

En... een aanmoediging voor iedereen om vooral een (aantal) item(s) in te sturen. Hoe meer je bijdraagt, hoe meer je uiteindelijk goed hebt... Het voordeel van de contributor!

;)/jan

Viper850


LekkeRRRR

Voordat 't proces afgesloten wordt hoop ik dat er nog wel wat items worden toegevoegd. Het is nu te beperkt om een definitieve versie te maken.

Dus....

;)/jan


Walter

Citaat van: LekkeRRRR op 12-01-2006 20:58:32
Voordat 't proces afgesloten wordt hoop ik dat er nog wel wat items worden toegevoegd. Het is nu te beperkt om een definitieve versie te maken.

Dus....

;)/jan



Kom op mensen  ;D Ga speuren, het darten en schaatsen is weer afgelopen dus vanavond heb je tijd om items te zoeken  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!

Zo, heb nog een paar toevoegingen gedaan...op de valreep!

www.vm-parts.nl

denkweb

nog steeds geen tijd gevonden, dus wellicht geen 3 maal is scheepsrecht voor mij ;)

RonnieDuck

Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

LekkeRRRR

En ja hoor..... het is zover...
De inzending is open.

Veel succes met puzzelen....

Mag ik van de makers van items in de quiz een mail naar het huiver-adres ontvangen met de goede antwoorden en URL's zodat ik de inzendingen kan controleren?

;)/jan