Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

850blues

Citaat van: MikeyQR op 09-07-2022 21:30:10
De T-5R mag weer een jaar :eusa_dance:

In jouw geval verwachten we ook niet anders hè.  :P
Billenkoek als het niet zo was.

8)
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

MikeyQR

Citaat van: 850blues op 10-07-2022 10:49:52
In jouw geval verwachten we ook niet anders hè.  :P
Billenkoek als het niet zo was.

8)

Hahhahhaha ;D
Was overigens niet zonder reparatie, maar dat kan ook gebeuren.

Rudd

*Links-vooraan bij de overbrenging is de stofhoes bijna om zeep
*Dimlichtkoplampen en achteraan deffect
Weet iemand wie mij zou kunnen helpen (herkeuring binnen 2 weken)?

de Boeing

Ik afgelopen maandag probleemloos door de keuring  :eusa_dance: (het mag ook al eens)

Al stonden ze wel heel lang naar mijn achterasrubbers te kijken, die net nieuw zijn?! (het staat als opm. erbij, maar goed geen afkeur dus). Ook naar lpg snuffelen met het contact uit  :eusa_wall:

de Boeing

Citaat van: Rudd op 15-07-2022 10:14:50
*Links-vooraan bij de overbrenging is de stofhoes bijna om zeep
*Dimlichtkoplampen en achteraan deffect
Weet iemand wie mij zou kunnen helpen (herkeuring binnen 2 weken)?

oei,

stofhoes vervangen kan wel flink/vies klusje zijn, als je geen sleutelervaring hebt zou ik dat idd even uitbesteden.

lampen kwestie van afstellen? of zijn ze te dof? dan heb je nieuwe glazen of zelfs heel nieuwe lampen nodig.

Weet niet van waar je bent maar voor regio Limburg is Thuurbo.nl wel een aanrader.

Rudd

Dankjewel voor je reactie !
Inderdaad, lampjes kapot, need new ones :-)
Omgeving Waasland, tussen A'pen & Gent..

de Boeing

lampje vervangen, easy fix!

In het waasland ken ik helaas niemand die ik kan aanbevelen...

V70geRwin

Citaat van: de Boeing op 15-07-2022 11:33:46
Ik afgelopen maandag probleemloos door de keuring  :eusa_dance: (het mag ook al eens)

Al stonden ze wel heel lang naar mijn achterasrubbers te kijken, die net nieuw zijn?! (het staat als opm. erbij, maar goed geen afkeur dus). Ook naar lpg snuffelen met het contact uit  :eusa_wall:

Die rubbers zijn pas afkeur met metaal of metaal of bij de binnenste als er breuken in de ronding zitten.
Benieuwd wat dan de opmerking is geweest. Zou daar zelf een discussie aan gewaagd hebben.

Bij de mijne de koplampwissers in de laagste stand maar de stekker eruit gehaald, met name de linker was lekker eigenwijs en bleef vaak recht op staan. APK afkeur als ze in het lichtbeeld blijven staan. En had een andere gordel RV nodig, was een hapje uit, zeker een keer tussen de deur gezeten maar voor de rest glansrijk door de apk.

Rudd

Inderdaad lampje en afstelling nu ok .
Auto 5 in Dendermonde deed dat goed !

Ries van de Zilverschuit

Deze week er in een keer door. Was al een paar jaar niet meer gebeurd. Maar ik kijk nu al zo lang mee met de keuring dat ik zo ongeveer wel weet waar ik op moet letten. Ook de Toyota is er weer door. Maar dat lag in lijn van de verwachting.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Rudd

Op de keuring hier hebben ze er niks van gezegd maar mijn sleutelgaten zijn geweldig stroef..
Al enkele keren met kruipolie behandeld maar zonder veel resultaat. Of misschien is de centrale vergrendeling de oorzaak? Iemand daar ook al last van gehad? Andere sloten steken zal waarschijnsel een mooi prijskaartje hebben?

Menno3274

Mijn T5 voor de 4de keer op rij schoon door de keuring (wel moet er een nieuwe trekhaak onder, deze is doorgeroest. Kogel eraf was voor nu voldoende).

V70geRwin

Citaat van: Menno3274 op 27-09-2022 10:07:12
Mijn T5 voor de 4de keer op rij schoon door de keuring (wel moet er een nieuwe trekhaak onder, deze is doorgeroest. Kogel eraf was voor nu voldoende).

Netejs, de dikte van de kogel is tegenwoordig ook een meetpunt. Mijne was nog net binnen de tolerantie gelukkig (vaste trekhaak).

Menno3274

Citaat van: V70geRwin op 27-09-2022 21:04:24
Netejs, de dikte van de kogel is tegenwoordig ook een meetpunt. Mijne was nog net binnen de tolerantie gelukkig (vaste trekhaak).

Dat scheelt weer. Ik ben benieuwd of ik hem los ga krijgen. Bij mij is hij namelijk helemaal slecht ;D, kogel zelf is eigenlijk nog prima.

Deze foto kreeg ik toen doorgestuurd: