Hallo allemaal!

Gestart door Philip850, 21-11-2006 00:23:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Philip850

Hallo mede volvo liefhebbers  8),

Na een plezierige tijd van het volvo 480 rijden ben ik nu dan eindelijk overgestapt op de 850. Ik ben nu de trotse bezitter van een zilvergrijze glt model 93, waarvan de foto's spoedig zullen volgen!

En er is werkelijk nog niks dat me tegen is gevallen aan deze bolide. Tot nu toe heb ik nog geen rit kunnen maken zonder een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht te krijgen van dat prachtige geluidje en het heerlijke rijgedrag.  :eusa_clap:

Ook wil ik van deze gelegenheid graag even gebruik maken om te vragen of iemand weet waar ik aan een verloopstekker voor mijn radio kan komen, omdat de radio cassette volvo radio wat mij betreft plaats moet maken voor mijn pioneertje met navigatie. Ik ben al langs wat zaken en een dealer geweest, echter is er moeilijk aan te komen omdat ik nog een extra stekkertje heb voor mijn achterspeakers. Ook vroeg ik me af of ik voor de navigatie nog een zogeheten speed pulse kabel moet aanleggen, wat in mijn 480 wel zo was, of dat die al in de bedrading zit. Ik hoop dat meer mensen hier ervaring mee hebben!  :eusa_wall:

In ieder geval, ik hoop en ga er van uit nog lang van mijn 850 te gaan genieten!

Groetjes Philip



Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

FGG

Gefelicteerd met je 850, Philip. Een zilvergrijze 93-er, die zie je niet veel.

Veel plezier met je roffel en welkom op 't Forum!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Clapton

Citaat van: FGG op 21-11-2006 08:44:53
Gefelicteerd met je 850, Philip. Een zilvergrijze 93-er, die zie je niet veel.

Veel plezier met je roffel en welkom op 't Forum!

FGG

mooi hé dat zilver.... ;D ;D

FGG

Citaat van: Clapton op 21-11-2006 10:20:31
Citaat van: FGG op 21-11-2006 08:44:53
Gefelicteerd met je 850, Philip. Een zilvergrijze 93-er, die zie je niet veel.

Veel plezier met je roffel en welkom op 't Forum!

FGG

mooi hé dat zilver.... ;D ;D

Inderdaad. Er zijn maar weinig kleuren mooier dan zilver. Wit is er 1 van. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Fritzie

Welkom !  Ben zelf via 440 en 240 Estate bij de V70  uitgekomen....afgezien van kleine misstap/vergissing met de Mondeo.

Het zal je (blijven) bevallen!

Philip850

Dat denk ik ook wel, ik ben van plan hier voorlopig nog lekker in rond te karren. Dat van die lach van oor tot oor is tot nu toe nog geen woord van overdreven!

Groetjes Philip
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

llinssen

Citaat van: Philip850 op 21-11-2006 00:23:34
Hallo mede volvo liefhebbers  8),
Ook wil ik van deze gelegenheid graag even gebruik maken om te vragen of iemand weet waar ik aan een verloopstekker voor mijn radio kan komen, omdat de radio cassette volvo radio wat mij betreft plaats moet maken voor mijn pioneertje met navigatie. Ik ben al langs wat zaken en een dealer geweest, echter is er moeilijk aan te komen omdat ik nog een extra stekkertje heb voor mijn achterspeakers. Ook vroeg ik me af of ik voor de navigatie nog een zogeheten speed pulse kabel moet aanleggen, wat in mijn 480 wel zo was, of dat die al in de bedrading zit. Ik hoop dat meer mensen hier ervaring mee hebben!  :eusa_wall:

In ieder geval, ik hoop en ga er van uit nog lang van mijn 850 te gaan genieten!


Heb je HIER wat aan?

Hoeveel km heeft je wagen gereden?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

harmen76

Gefeliciteerd met je aankoop!

Citaat van: Fritzie op 21-11-2006 11:16:36
Welkom ! Ben zelf via 440 en 240 Estate bij de V70 uitgekomen....afgezien van kleine misstap/vergissing met de Mondeo.

Het zal je (blijven) bevallen!

Grappig, ik ben ook via een 745 bij de V70 uitgekomen...en jawel ook via een kleine misstap/vergissing met een Mondeo.

Scooby Doo

Hallo Philip,

Welkom hier!! :eusa_clap:

Die verloopkabel kan je bij de automaterialenzaak normaal kopen.
Loop misschien eens effe binnen bij Brezan.

Succes ermee. 8)
Puppy Power!!!

Philip850

Hey allemaal,

Eindelijk weer internet! Het verloopstekkertje heb ik ondertussen, werkt allemaal prima. Vraagje: Mocht de 850 onverhoopt een beetje olie kwijtraken, waar kun je dan het beste kijken? er komen niet echt vlekken ofzo onder te liggen maar ik verlies nogal wat olie heb ik het idee, aan de uitlaatgassen te zien verbruikt ie het niet.

Groetjes Philip

edit: en hoe kom ik bij de klokkenset om een pulsekabel aan te leggen?  :eusa_think:
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

breakman

keering !! ze doen het allemaal (of toch bijna) en allemaal op dezelfde plaats (of toch bijna) maar normaal merk je het dan ook op de grond  ??? in principe geen dure operatie in stukken maar wel in werkuren.

Heb mijne lekvrij bij dealer laten maken 709 euro !! maar nu verliest ie geen drup meer !

veel rijplezier en welkom op het forum  8)

pics ???!!!

Phlyr

Welkom op het forum, lekker geluidje he?
Heb ook een 92 170pk, nog niet zo'n fijne auto gehad! (165km 1eig, plaatje)
855 aut groen DOP
854 GLT bordeaux
854 GLT blauw

Philip850

Verveelt nooit inderdaad. Hoor trouwens in de klokkenset het digitale gedeelte verlicht te zijn?

Groetjes Philip
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

mehn

Citaat van: Philip850 op 30-11-2006 14:41:18
Hoor trouwens in de klokkenset het digitale gedeelte verlicht te zijn?

Ja

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Philip850

des te meer reden om de klokkenset er eens even uit te schroeven...

Groetjes Philip
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73