Onderhoudslog nickk's 850R

Gestart door nickk., 27-11-2008 17:50:18

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

amai dat leg goed laag nick  ;D
velgen lekker zo houden
maar ga je nou je snelle setup weer de deur uit doen?

Remmetjes staan hem ook goed  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: nickk. op 31-10-2010 00:33:18
Die heb ik vanavond verwijderd, hij kwam de brug niet over met t lippie. Bovendien zou moeders, mocht ze er ooit nog in rijden, meteen heel dat ding ervan onder rijden. Denk dat ik m maar te koop ga zetten, helaas.  :-\

Vraagje, deze velg of mn huidige 18inch peggies. Velgen laat ik wel antracietgrijs spuiten:
http://i56.tinypic.com/2d9vayh.jpg

Setje voor de winter?  8)

BOV

Citaat van: elianmars op 31-10-2010 21:51:19
Citaat van: nickk. op 31-10-2010 00:33:18
Die heb ik vanavond verwijderd, hij kwam de brug niet over met t lippie. Bovendien zou moeders, mocht ze er ooit nog in rijden, meteen heel dat ding ervan onder rijden. Denk dat ik m maar te koop ga zetten, helaas.  :-\

Vraagje, deze velg of mn huidige 18inch peggies. Velgen laat ik wel antracietgrijs spuiten:
http://i56.tinypic.com/2d9vayh.jpg

Setje voor de winter?  8)

Nebula's  :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_dance:

I take pictures and build stuff...

fearless

nickk.

Danku! Peggies hou ik zolang er geen goed bod voor gegeven wordt, andere velgen ga ik toch wel kopen, kan ze voor een schijntje(met schade) overnemen.

Heeft iemand nog tips hoe je de verenverstelling voor de achterkant wat handig kan laten verlopen? Nu heb ik het gevoel dat ik de draad verrot draai als ik die paarse stelschroef omhoog probeer te draaien.

Thijssie!

Ik doe een gok aangezien ik niet precies weet hoe het allemaal gemonteerd zit achter:

De auto aan de achterkant omhoog krikken zodat de achterwielophanging slap hangt?

nickk.

Oke, het is weer feest. :-\

Sinds een maand of 2, wilde mijn auto zo af en toe niet starten. Gewoon helemaal niets, sleutel omdraaien, klik horen van de bobine(denk ik)? en verder gewoon echt helemaal niks. Als ik dan een kwartier wachtte, of langer, dan kon ik de auto wel weer starten.
Sinds vandaag doet ie echt helemaal niks meer. Heb net het volgende geprobeerd en gewisseld:

- relais 103 (hoe zou ik die kunnen overbruggen?)
- ECU
- Nokkenas sensor
- LMM

Kan het niet gewoon de startmotor zijn die vastzit ofzo? Wat zijn daar de symptomen van?

Als iemand me kan helpen, heel graag! Ben zo rot-in mobiel zonder auto.

-D©©©L-

nickk.

Sven850

XC40 T4 Recharge

Subonno

Als je startmotor vergaat denk je altijd eerst dat je accu leeg is.
Startmotor kan bijna niet blokkeren, sterft bijna altijd langzaam als je accu slechter wordt.

UserID6342

Als je alleen een 'klik' hoort is of je accu half leeg, of je startmotor zit vast.  Maw de bendix komt er niet uit om het vliegwiel rond te slingeren.