Bedankt, correct en is verwerkt (zelfde link):
VVIS controller inbouwhandleiding (pdf)
Let wel:schakelaar wordt meegeleverd.
Bij de LED weet ik nog niet wat als prettig evaren wordt:
-Al voorgesoldeerd op een bepaalde lengte, risico, het past niet lekker omdat je voor de Volvo looks niet kiest voor een blanco paneeltje..
-Zelf solderen, risico, niet iedereen kan solderen.
-Extra connector, of is dit overkill?
-Of willen jullie juist dat je een blanco paneeltje opstuurt en tegen geringe vergoeding. de schalelaar, LED en het printje bevestigd worden.
Smaken verschillen dus zeg het maar.
Met de meegeleverde schakelaar zit het allemaal muurvast op een blanco paneeltje.
Is er ook behoefte aan informatie en foto's hoe je:
-De kabels door de firewall (metalen gedeelte tussen motor en cabine) trekt.
-Omgaan met krimpkous.
-Gebruik van adereindhulzen en waarom je ze maar beter kan gebruiken en met welk gereedschap.
-Hoe je de schakelaar in een blanco afdekpaneeltje inbouwd.
Vast is er nog veel meer dat ik over het hoofd zie omdat ik sommige dingen als vanzelfsprekend beschouw, terwijl dat voor een ander niet het geval is.
Deze vragen zijn niet bedoeld alsof ik jullie allemaal zwaar onderschat, maar ik vind het leuk deze materie ook toegankelijk te maken voor mensen die wat minder ervaring maar wel de handigheid hebben.
Alvast bedankt voor de genome moeite.
Yits.
P.S.: Ik schat nog een week en dan is het eindelijk beschikbaar. Heeft lang geduurd. Maar better safe than sorry.
De uiteraard bestaande forumverplichtigingen zijn vanavond ook voldaan, dus heel binnenkort rijden er wat GLT's rond die wat pittiger zijn

.
Alle geïnteresserden heb ik genoteerd en zal ik zodra ik officieel sponsor ben per PB op de hoogte stellen.
Laatste vraag: is er nog behoefte aan uitleg over wat je wel of wat je niet moet verwachten? Of is dit al duidelijk in dit topic?
Anyway de vraagprijs zal heel leuk worden. Denk aan 100 á 125 euro zonder inbouw.
Als resultaat heb je een GLT die eindelijk de trekkracht onderin heeft die die hoort te hebben.
Zonder anderen te kort te willen doen heeft Misha de verschillen tussen de verschillende varianten erg goed samengevat. Zie eerder in dit topic.