Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbo-Geek

Ja je blijft bezig op de PC en de kosten kunnen uit de hand lopen als je d'r boven op wilt blijven.
Gfx cards van 500 euro zijn heel gewoon in dat segment en dan moet je ook kijken naar cpu's van honderden euro's en dito geheugen en een ander mobo ivm een andere chipset en zo gaat het maar door.
Het probleem is dat de game voor het PC platform gemaakt wordt en wat er precies aan hardware nodig is loopt heel erg uit een dus je hebt nooit de exacte hardware specs om de game te spelen zoals ie bedoelt was (meestal te traag, soms te veel power ...) dit heb je nooit op een console, het loopt altijd identiek.

Tegenwoordig merk je trouwens dat de PC steeds minder titels krijgt of ze veel later uitkomen en je mist de exclusieve console add ons die je kunt downloaden.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Misha

Citaat van: Kingfisher op 08-09-2009 08:49:27
Tja, en toen......... toen kwam de vrouw..... (dus ..... nooit, daar gaan we weer) en had ik er geen tijd meer voor.

Dat meen je toch niet echt ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Wout309t op 08-09-2009 08:17:02
Gamen? Dat is toch allang uit de tijd man....  :eusa_doh:

Ik denk dat wíj uit de tijd zijn  ;D ;D

Mijn zwager is ook helemaal game-freak en heeft al 100 keer gevraagd of ik eens een avondje kom gamen. Heb er echt helemaal geen zin in. Ik speel af en toe op de DS van de kids en dat is het dan wel  :eusa_shifty:

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 08-09-2009 08:56:27
Citaat van: Wout309t op 08-09-2009 08:17:02
Gamen? Dat is toch allang uit de tijd man....  :eusa_doh:

Ik denk dat wíj uit de tijd zijn  ;D ;D

Mijn zwager is ook helemaal game-freak en heeft al 100 keer gevraagd of ik eens een avondje kom gamen. Heb er echt helemaal geen zin in. Ik speel af en toe op de DS van de kids en dat is het dan wel  :eusa_shifty:

Komt omdat jij er gewoon geen tijd meer voor hebt omdat je van een T5 naar een Diesel ging en je nu hele dagen bezig bent dat ding rijdende te houden  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Chris

#34
Ik heb m'n vriendin heel slim een Wii cadeau gedaan :eusa_whistle: Die wilde ze heel erg graag hebben, dus wie ben ik om daar niks mee te doen ;D.

Het heeft een aantal voordelen:
1. Er wordt nogsteeds gegamed
2. We gamen weleens samen
3. Ik heb ook een Wii

:angel:

Best leuk, zo'n Wii.

Teddy81

Ik heb altijd op de PC ge-gamed. Vooral veel Counter Strike. Is al oud, maar blijft de beste shooter voor de PC. Voor Gran Turismo had ik een PS2 aangeschaft (jaren geleden).

Na lang wachten op Gran Turismo 5 en twijfelen (PS3 of Xbox) heb ik 2 mnd geleden toch maar een Xbox 360 aangeschaft. Nog geen moment spijt van gehad. Forza 2 is minstens net zo goed (zo niet beter) als Gran Turismo, en wanneer de nieuwe Gran Turismo 5 verschijnt is nog immer een raadsel.
GTA 4 is inmiddels bijna uitgespeeld en Forza 2 ook bijna. Forza 3 staat inmiddels in bestelling.
Ook kan ik niet wachten op CoD Modern Warfare 2, al moet ik aan de controls nog wat wennen, een muis is idd sneller en nauwkeuriger. Wat betreft shooters op de consoles ben ik nog niet overtuigd.

Gamen blijft een leuke bezigheid. :D

Ow ja, SSX Tricky op de PS2 was echt een onwijs leuk, simpel en snel spel. Jammer dat er niet meer iets vergelijkbaars is.

Eric

Voor het echte gamen een PS3..
Veel GT4 tussendoor en op het moment Farcry2. Als ik er goed voor ga zitten Metal Gear Solid.
En nu is het wachten op God of War 3 en de nieuwe Granturismo

Voor de fun is er de Wii. De vriendin vind dit leuker en tegen elkaar met een biertje er bij is het altijd leuk om te doen. Zeker mensen met een paar biertjes zien Hulahoopen op het balance board  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

FGG

Citaat van: Kingfisher op 08-09-2009 08:49:27
Tja, en toen......... toen kwam de vrouw..... (dus ..... nooit, daar gaan we weer) en had ik er geen tijd meer voor.

Ira speelt meer WoW dan ik en levelt aanzienlijk sneller.  :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rudy-M

Playstation 3 hier. Ik houd het bij 1 console, voorlopig. Gelukkig brengen ze de meeste spellen multi-platform uit.
Momenteel aan het wachten op GT5... ondertussen ben ik maar begonnen aan IL-2 Birds of Prey. Erg mooi spel, zeker voor WOII-Warbirds fans. Full HD en super realistisch geluid en schade. Erg gaaf. Enige minpunt is dat een controller niet geschikt is voor de realistische en simulatie modes. Dus ben nu aan het zoeken naar een flightstick.
Ik heb ook een stuurwiel voor de racespellen :eusa_dance:

AlbertJan

Nee ik ben geen gamer, ik heb ook niet zo'n ding. Maar dat kan ik niet aanvingen...
Ik heb wel eens op een WII gespeeld bij mijn zus en dat ging best aardig.

Kingfisher

Citaat van: Misha op 08-09-2009 08:55:42
Citaat van: Kingfisher op 08-09-2009 08:49:27
Tja, en toen......... toen kwam de vrouw..... (dus ..... nooit, daar gaan we weer) en had ik er geen tijd meer voor.
Dat meen je toch niet echt ?

Tja, eigenlijk wel. Maar uit vrije wil hoor!
Is er eigenlijk min of meer in geslopen. geen tijd meer, veel avonden van huis om bij haar te zijn. Ach het bekende verhaal.....

GeertG

Citaat van: elianmars op 08-09-2009 08:56:27
Citaat van: Wout309t op 08-09-2009 08:17:02
Gamen? Dat is toch allang uit de tijd man....  :eusa_doh:

Ik denk dat wíj uit de tijd zijn  ;D ;D

Mijn zwager is ook helemaal game-freak en heeft al 100 keer gevraagd of ik eens een avondje kom gamen. Heb er echt helemaal geen zin in. Ik speel af en toe op de DS van de kids en dat is het dan wel  :eusa_shifty:

Hier nog zo een.
Af en toe de DS Light van de kids.
Maar doe mij toch maar de bordspelen  :eusa_whistle:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Turbo-Geek

Gamen moet ook vrijblijvend zijn en zeker niet dwangmatig.
Zo heb je dagen dat er veel gegamed wordt en zo een hele week weinig tot niets.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Claudia

#43
Voor mij hield de lol op na de NES...nou vooruit...de SNES.
Gewoon 2-dimensionaal van links naar rechts....en het ergste wat je kon overkomen was een ontmoeting met paddestoel die je naar de eeuwige jachtvelden hielp.




Op de DS vind ik Professor Layton alleen leuk.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbo-Geek

#44
Het leuke van de modernere consoles is dat je ook veel Arcade classics ziet ! Dus oude games in het oude jasje of soms in een nieuw jasje.
Leuke is dat men extra features kan toevoegen zonder het oude karakter teniet te doen, dus bijv. local en online multiplayer met bomberman :)
De game blijft zoals het is maar met allerlei extra modes en natuurlijk online gamen tegen vrienden of met zijn allen in de woonkamer op 1 (groot) scherm.

Vrijwel alle klassiekers zijn te vinden, met name de Xbox360 heeft een heel uitgebreid assortiment, van Dig Dug, Pacman, tot Sonic the Hedgehog.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------