T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Van welk merk is die bling bling pijp peet? Ziet er goed uit  :eusa_dance:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

dopie

Citaat van: Powerpete op 26-03-2011 21:27:55
CiteerMooi carbon komt me bekent voor, ziet er echt netjes uit

ben er ook erg blij mee... jij bent anders ook weer aardig op weg ...

Ach ja je moet wat! denk niet dat ik het carbon weer koop maar de volvo dop zit er weer op :eusa_dance:
Ben alleen nog aan het kijken hoe ik dat logo recht kan krijgen,zodat je er mooi tegen aan kijkt!
Bij jou zit ie rechter bij mij zit ie helemaal op de kop :(

Powerpete

logo zit los, kan je zo draaien....

Pijp is van IPD bij ET vandaan, pasvorm had wat beter gekund, je hebt wel een brug nodig anders is het een takkeklus...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

dopie

Citaat van: Powerpete op 26-03-2011 22:01:19
logo zit los, kan je zo draaien....

Pijp is van IPD bij ET vandaan, pasvorm had wat beter gekund, je hebt wel een brug nodig anders is het een takkeklus...

Mmm okey heb al van alles geprobeert maar zal morgen bij daglicht wel ff kijken thanks!

Powerpete

bij mij tenminste, misschien dat ie nieuw vast zit ? zat al te denken aan m uitrichten en dan een drupje secondenlijm erop te doen dat ie mooi recht zit...

Powerpete

zoo, vandaag lekker een dagje in de altijd gezellige achterhoek doorgebracht met een clubje medemalloten..  :eusa_shhh:

het een en ander gesleuteld, met Dirk en Ron een veerpootbrug overgezet, en met behulp van Marco bij Michel
een onwillig luchtgeleidertje weer op zijn plek gedrukt, zodat ie niet meer in de intercoolerslang snijdt..
hier en daar wat advies gegeven en ook ingewonnen, heb dus van Marco begrepen dat ik het vergeten kan om de PLX
aan de praat te krijgen, baal ik eigenlijk wel een beetje van, niet dat hij t niet doet maar dat Marc niet even heeft gewaarschuwd
dat hij het op een 96er echt niet doet... naja, t is zo...

vandaag lekker in de zon gezeten kop en nek verbrand,
en een paar mooie plaatjes weer van de rooie..

ulkeman

mooie foto's hoor.

je hebt wel een erg laag koelvloeistof nivo of ligt dat aan mij?
en kun je het verschil merken met de veerpootbrug? :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Powerpete

veerpootbrug is de meest nuttige optie die je maar kan kopen voor die 8 tientjes...

koelvloeistof ?, staat nog wel boven minimum, zal m even in de gaten houden...

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Powerpete

vind t wel ff best Mark... ga er zaterdag ook weer voor een licht kapitaaltje aan verspijkeren.... bandjes,wielen en de hele ophangingsrommel staan er op t progamma, was vorige week al de bedoeling, maar de wielen waren nog niet binnen.

den dis

Je bent er echt wel iets netjes van aan het maken. :eusa_clap:
De vpb staat ook nog op het verlanglijstje bij mij

mvg
Dennis

Powerpete

Ach Dennis, je hebt te veel hobbies of niet....  :-\

wielen zijn binnen, alleen door een communicatiefout (auto uit duitschland) verkeerde armen, dus alleen de wielen en banden, volgende week de rest maar doen...

ook nog een poging doen om erachter te komen waarom de motor van ons rijdend drama (99er V klasse Benz bus) de nokkenasketting heeft opgevreten.. ben in staat om dat schijthok van de eerste de beste brug te douwen......

thecrew

Ah Mercedes, daar heb ik mijn v70 tdi is voor verkocht. Zelden zo'n K&^&^ auto gehad, wat een kreng van een ding, zit zoveel fout aan.

Afijn, weer in een XC70 gekropen, dus dan vergeet je het leed wel. Maar nooit meer zo'n mercedes bus. ( Heb nog wel een dikke renault traffic bus, die probleemloos is )

Powerpete

nou bandjes en de nieuwe wielen zitten eronder, meteen de klauwen in de matzwarte hammerite gezet.. volgende week de armen en de rest

vitoblok open getrokken, 6 kromme kleppen, en een vlijmscherpe distributieketting eruit gevist , heel vreemd heeft nergens aangelopen maar toch zijn de schakels aan de binnenzijde als messen zo scherp afgesleten, verbaast me dat het nog 8000 km heeft gehouden.. weet t ff niet meer.....  :eusa_wall:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo