Verdachte geur

Gestart door Jochim, 03-01-2010 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freakybaby

Citaat van: san op 07-02-2010 22:38:51
Om nog even terug te komen op de verdachte geur, is het misschien verstandig om de olie te verversen,deze zit er ook al geruime tijd in. Meer dan 15000 KM.

'92 GLT blokjes zijn best gevoelig voor olie wissels. Niet dat ze snel kapot zullen draaien, maar je merkt als je een paar keer om de 5000 ververst toch duidelijk verschil in hoe snel de klepstoters stil zijn en hoe het blok klinkt.

Ik gooi in die van mij 10w-40 van Action, heb dat een jaartje (keer of 12 dus) elke 5000 km gedaan, nu elke grofweg 10.000 km. Kost 8,50 per 4 liter en daar lopen ze prima op. Ook bij steviger gebruik.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

cas

Citaat van: san op 08-02-2010 15:47:34
Heb vanochtend een afspraak gemaakt en monteur gaf als advies om ook de carterontluchting mee te pakken,das volgens mij een duur geintje....

als je het laat doen wel ja..... zelf een middagje uittrekken, en de juiste! onderdelen van te voren bestellen, en meteen dan wat slangetjes vernieuwen. dan ben je met veeeeeel minder klaar.

beschrijvingen staan op t forum, en het is goed te doen.  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ronald21


das dan 600 euro meneer ...............

cas

Citaat van: Ronald21 op 08-02-2010 16:11:43

das dan 600 euro meneer ...............

enkele uren werk, en zoals ik al zei, goed zelf te doen! dus spaart een hoop geld uit. desnoods samen met een kennis en een kratje bier.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....