Auteur Topic: Volvo encounters of the close kind  (gelezen 601 keer)

Koz D. Dragon

• Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • Volvo-loos :(
Volvo encounters of the close kind
« Gepost op: 27-04-2010 19:43:22 »
Laatst maak ik het volgende mee:

Ik loop naar de stad, en zie een witte Volvo C30. Niks bijzonders op zich, maar nog geen twee minuten later, zie ik opnieuw een witte Volvo C30..  hmm

Op de weg terug zie ik, terwijl ik heel even kort aan de witte Volvo's denk, een zilvergrijze S40 langs rijden, en denk bij mezelf: goh, weer een Volvo, zou maf zijn als i.. en op dat moment zoeft een S40 voorbij, zilvergrijs, in de andere richting..  jaja, grappig.

FF later zit ik in mijn koreaanse gebakje, en was nietsvermoedend op weg naar een ander stukje Limburgs schoon, toen mijn oog viel op een koper-kleurige V70, die achteloos in mijn blikveld voorbij reed. Onmiddelijk dacht ik aan mijn 'Volvo Encounters', en kreeg een lacherig gevoel bij de gedachte..  Tot ik een volgende straat insloeg, daar prijkte langs de kant van de weg geparkeerd, een koper-kleurige V70..  Dit begint belachelijk te worden..

Ik schud het van me af, en een paar uur later zit ik weer in de dikke soep genaamd 'forenzen verkeer'. Ik nader mijn bestemming, en zie een opvallende zwarte C70. Opvallend, omdat het een opgeleukte versie betrof, waar de eigenaar duidelijk zijn euro extra aan gespendeerd had.

Je raad het al, niet veel later, stond daar terwijl ik uit het raam keek, voor het stoplicht, een zwarte C70..  (niet zo glanzend en zo veel opgeleukt als de vorige, maar toch)

Niet vreemd dat ik mijn zweedse brikkie mistte, en op dit forum terecht kwam, toch?

Piere

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Bullbar mode activated
Re: Volvo encounters of the close kind
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2010 20:20:30 »
Da's zeker niet vreemd :D

Dusseh, je gaat nu weer (terecht) met Volvo rijden? :P
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Koz D. Dragon

• Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • Volvo-loos :(
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2010 21:24:27 »
Dat is de bedoeling, yup..  Ergens wacht een mishandelde 850 op een baasje dat weer goed voor hem zorgt   :eusa_pray: ;)

Freakybaby

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Als ik jou rechts voorbij ga zit jij te lang links
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2010 22:29:28 »
Dat is de bedoeling, yup..  Ergens wacht een mishandelde 850 op een baasje dat weer goed voor hem zorgt   :eusa_pray: ;)

Stapels... Een goed behandelde voor een goede prijs vinden is lastiger.

Mooi geschreven en succes met je zoektocht!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn