Starbuck's V70R AWD

Gestart door Starbuck, 24-05-2010 19:22:55

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Gefeliciteerd met de aankoop, Hans. Je zei al dat je ergens mee bezig was. Dit is wel heel leuk, natuurlijk!  8)

Succes met je project!

haRtV70R

Die kleur kan echt niet. Overspuiten dus. Ik zou het rood doen. Klopt het ook nog op je kenteken, en als het een 'vers' gespoten is is het een super mooie kleur. Dus.

Rood spuiten, 18 of 19 inch velgen in donker antraciet, iets verlagen en de kwijl loopt uit je mondhoeken. :eusa_drool:
[move][/move]

FGG

Niks mis met die kleur. Mooie auto, Hans!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Citaat van: haRtV70R op 24-05-2010 21:08:25
Die kleur kan echt niet. Overspuiten dus. Ik zou het rood doen. Klopt het ook nog op je kenteken, en als het een 'vers' gespoten is is het een super mooie kleur. Dus.

Rood spuiten, 18 of 19 inch velgen in donker antraciet, iets verlagen en de kwijl loopt uit je mondhoeken. :eusa_drool:

Heb jij er ook niet ooit eentje in die kleur gehad?

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 24-05-2010 21:13:51

Jep.  :eusa_wall:
[move][/move]

Starbuck

Citaat van: haRtV70R op 24-05-2010 21:16:54
Citaat van: elianmars op 24-05-2010 21:13:51

Jep.  :eusa_wall:

We zijn vertrokken zene... Ge kunt ni geloven hoe hard ik nu in m'n handen wrijf. ;D
Deze kleur heeft altijd al, op z'n zachts gezegd, voor commotie gezorgd.
Doen we toch lekker verder... :eusa_sick:

Ik heb nog tijd genoeg voor ik beslis. ;)...   :evil:

haRtV70R

[move][/move]

haRtV70R

[move][/move]

Starbuck

Citaat van: haRtV70R op 24-05-2010 21:28:31
:eusa_whistle:

http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/V70Rfotosessie021.jpg

Bwaa, lelijke velgen?  :eusa_sick:

We zien wel... ;)

Net een berichtje gekregen: "Entrada Belgica".
Nog even en ik mag dit mooie wonder aanschouwen...

Freakybaby

Goed bezig Hans!

Als ik nu eens wat watervaste stiften voor je kids meeneem, en we laten die een dagje uitleven... Zou in ieder geval een aparte creatie zijn ;D

Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

RATFINK

Tja dat rood is eigenlijk niet R waardig maar misschien in combinatie met dikke wielen en iets verlagen  :eusa_shifty:

Eric Kubbe

Mooie wagen, kan je nog wel wat aan doen, maar die kleur.... niets mis mee. Lekker apart op dit type, dat heeft wel wat, beetje poetsen. Succes met je project. :)

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 24-05-2010 21:49:47
Tja dat rood is eigenlijk niet R waardig maar misschien in combinatie met dikke wielen en iets verlagen  :eusa_shifty:

Is zeker een goed idee en het overwegen waard.
Maar deze aankoop, waar we al enkele tijd mee bezig waren, heeft nu voor ons een zekere emotionele waarde.
Voor ons is deze R een, euh..., tja, gewoon een échte R, snap je?
De R van Fieke... ;)

Merci Jurgen.
Geef Fiona en de kids een dikke knuf van ons.

Claudia

Felies ermee Hans!

En natúúrlijk laat je 'm niet in deze kleur!
Wat je zelf al zegt...silver!
Offeh....wit! :D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

V70R-obert

Gefeliciteerd met deze mooie R. Persoonlijk zou ik de auto een andere kleur geven. Rood is prachtig evenals laserblue of grijs. Je hebt ook de kans om iets unieks te doen, een V70 R awd in Cream Yellow. Bovenal wens ik jullie ontzettend veel plezier van deze auto.