In de prak!

Gestart door Midicijnman, 24-03-2011 11:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Midicijnman

Wie kan mij helpen?
Ik heb vorige week dinsdag een prachtige V70 T5 gekocht (zie http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,48197.0.html) en afgelopen vrijdag is op de Belgische snelweg in een slip geraakt en tegen de betonrand gekletterd. Resultaat: de hele achterkant vanaf het tankklepje is tien centimeter naar links gedrukt. Volgens de dealer is hij niet meer te repareren omdat de bodemplaat ook schade heeft.
Nu is mijn vraag: wie heeft er interesse in het 'wrak'. Het is een Knalrode T5 automaat uit 1997 met slechts 205000 op de teller. De auto rijdt nog perfect. Geen getrek en geslinger, en alles doet het nog gewoon.
Wie kan mijn geschonden ego weer een beetje oppoetsen?

bastiaan arissen

Ai dat is minder. Geen gewonden? Hopen dat je er nog wat voor terug krijgt.
Succes met de afhandeling.

StefanCJ

Balen man! Hopen dat er inderdaad geen gewonden zijn en je er nog iets voor terug krijgt.

Hiker

Tjee, dat is zeker balen......sterkte.....

Een fototje helpt wel om de schade te kunnen zien....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

V70 classic

pffff
Dat is al snel.
Gelukkig mankeer je zelf niets.
En voor het wrak vindt je hier ook wel iemand.

Nu maar hopen dat je een volgende keer langer kunt genieten van een aangekochte Roffel.

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Laserblue

auw dat doet pijn  :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JvW

Citaat van: Laserblue op 24-03-2011 11:47:06
auw dat doet pijn  :-\

Balen man! Wel goed dat je er niets aan hebt overgehouden behalve stijve spieren.

Succes met het herstellen of het verkopen van de auto. Als je het zo ziet vind ik de schade nog wel meevallen eigenlijk. Het probleem is alleen dat je niet kunt zien wat er 'onderhuids' allemaal kapot is natuurlijk.

ulkeman

Citaat van: JvW op 24-03-2011 12:23:12
Citaat van: Laserblue op 24-03-2011 11:47:06
auw dat doet pijn  :-\

Balen man! Wel goed dat je er niets aan hebt overgehouden behalve stijve spieren.

Succes met het herstellen of het verkopen van de auto. Als je het zo ziet vind ik de schade nog wel meevallen eigenlijk. Het probleem is alleen dat je niet kunt zien wat er 'onderhuids' allemaal kapot is natuurlijk.

als je weet hoe zo bumper vast zit kun weet je wel dat de boel er onder krom is.......
wel balen natuurlijk. succes met de afhandeling


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

KUKO (Rob)

Op een richtbank kom je al een heel eind en heb je kans dat de deuk aan de zijkant er grotendeels of helemaal uitkomt . Blijft wel t feit dat ie dan wel over de hele zijde gespoten moet worden.

ulkeman

en dan er bij je blijft een gerichte auto houden. weet niet of je daar wel zo vrolijk van moet zijn.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Walter

oeh die heeft best een knappe opdoffer gehad... De klep staat ook scheef...

Btw, hoe kan deze T5 op Antlia's rijden? Of het is geen T5, of de remmen zijn verkleind

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Justin-850

Citaat van: VolvoMafia op 24-03-2011 13:28:26
oeh die heeft best een knappe opdoffer gehad... De klep staat ook scheef...

Btw, hoe kan deze T5 op Antlia's rijden? Of het is geen T5, of de remmen zijn verkleind

Balen van de schade zeg! :( Wel voornemens weer een andere roffel aan te schaffen?

@ Volvomafia: Over het feit of het nou een T5 of een 2.5T is stond al behoorlijk wat in het voostel topic maargoed, dat doet nu niet meer zo ter zake :(


Kingfisher

Als je een "wrak" wilt verkopen die motorisch nog goed is, lijkt het me toch wel enigzins ter zake doen of het een 2.5T of T5 is....  :eusa_think:

Justin-850

Is dit het "verkoop" board dan? Een advertentie hoort daar waar die bedoeld is ;)

Maargoed, het is dan inderdaad wel belangrijk wat voor een blok er in ligt ja!

Gr. Justin

M a r c

Citaat van: VolvoMafia op 24-03-2011 13:28:26
oeh die heeft best een knappe opdoffer gehad... De klep staat ook scheef...

Btw, hoe kan deze T5 op Antlia's rijden? Of het is geen T5, of de remmen zijn verkleind

vreemd....

RDW-site:

Motor Brandstof  Benzine
Aantal cilinders  5
Cilinderinhoud  Niet geregistreerd
Vermogen  Niet geregistreerd


Historie Datum eerste toelating   10-04-1997
Datum aanvang laatste tenaamstelling  15-03-2011
Datum eerste afgifte Nederland  21-05-1997
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl