Dynamo begeven?

Gestart door ghertzberger, 03-03-2012 12:33:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

En een compleet revisiedynamootje 175 excl (en dan is tie al duur). 500 voor alleen een regelaar is echt absurd !!

michel88


ghertzberger

Ik vind dat er nogal snel insinuaties worden gedaan over het wel of niet geld uitgeven aan onderhoud.

Ja, ik heb het beste met mijn auto voor. (ik wil er nog lang in rijden)

Ja, het duurt nog een half jaar voordat ik ben afgestudeerd. (echt verdienen doe ik nog niet)

Ja, ik denk dus na over de dingen waar ik mijn geld aan besteed. (moet ook leven)

Dus wacht even met de conclusies.

Ik ben vanmiddag naar een revisie bedrijfje geweest. Daar heb ik voor 156 euro een gereviseerde dynamo gekocht met 3 maanden garantie.

The Demon

Dan zeg ik: "Goed gedaan jochie:eusa_clap:

Alleen een spanningsregelaar vervangen en eventuele koolborstels is half werk in mijn ogen.
De lagertjes van de dynamo slijten ook, de wikkelingen zijn na 15 jaar ofzo ook niet meer in topconditie.
Bij een revisie exemplaar weet je dat dat allemaal is vervangen/gecontroleerd, vandaar de garantie.

Groet,
The Demon.

thuur

Citaat van: MrCain op 03-03-2012 17:36:43
ff de prijzen er bij : Bosch regelaar +/- €500,-  :o

Dat is niet alleen de regelaar, dat is de complete diodebrug. Ja, die zijn echt zo duur :D


Gr 8)

MrCain

Citaat van: thuur op 04-03-2012 14:58:26
Citaat van: MrCain op 03-03-2012 17:36:43
ff de prijzen er bij : Bosch regelaar +/- €500,-  :o

Dat is niet alleen de regelaar, dat is de complete diodebrug. Ja, die zijn echt zo duur :D


Gr 8)

Hmmm....vandaar die prijs dus, dat hebben ze bij Bosch er niet bij gezegd.....
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

MrCain

Citaat van: ghertzberger op 03-03-2012 19:08:25
Ik vind dat er nogal snel insinuaties worden gedaan over het wel of niet geld uitgeven aan onderhoud.

Ja, ik heb het beste met mijn auto voor. (ik wil er nog lang in rijden)

Ja, het duurt nog een half jaar voordat ik ben afgestudeerd. (echt verdienen doe ik nog niet)

Ja, ik denk dus na over de dingen waar ik mijn geld aan besteed. (moet ook leven)

Dus wacht even met de conclusies.

Ik ben vanmiddag naar een revisie bedrijfje geweest. Daar heb ik voor 156 euro een gereviseerde dynamo gekocht met 3 maanden garantie.

Kiek goed goed bezig  :eusa_clap:
Ook ik zit met het probleem dat ik mn euro maar 1 maal kan uitgeven, maar denk dat hele volksstammen met ons zijn  ;)

Maar is een leuke prijs voor een ruildynamo! Ben je gelijk klaar en heb je ,zoals je zelf al schreef, garantie op de onderdelen.



Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!