Foto gedemonteerd estate achterlicht i.v.m. plaatsing LED in bovenste gedeelte

Gestart door razorx, 19-12-2012 21:03:58

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Goedenavond!

Ik ben van plan de bovenste zone van de estate achterlichten ook te laten oplichten als de verlichting aanstaat.
Ik verwacht dat ik met een 1 á 3W LED met brede stralingshoek een goed end in de richting van de juiste helderheid kom.

Heeft iemand een fototje van de achterkant van een estate met gedemonteerde boven achterlichten?
Zo kan ik zonder mijn eigen lichten te demonteren de bevestiging visualiseren.

Als extra remlicht mag ik die plek niet gebruiken, maar als extra achterlicht is volgens mij volledig legaal.

Alvast bedankt en op naar wat wintergefröbel!

P.S. Ik ga niet werken met plug and play LED's met een lampfitting. Ik vind de meeste plug and play LED's nog steeds onder de maat. Zeker als je weet wat er op LED vlak echt beschikbaar is. ;)

StefanCJ

Ik heb geen foto verder maar ben wel benieuwd naar je nieuwe projectje. Succes!

JeffreyC

Als ik je goed begrijp wil je bij de al 4 bestaande achterlichten er nog 2 toevoegen?

De 850/x70 is wat dat betreft al een uitzondering wat betreft de achterlichten aan gezien ze er al 4 hebben ( ze zitten niet aan elkaar vast/tussen ruimte ). Volgens APK vallen 2 achterlichten onder de verplichte verlichting en 2 extra onder toegestane verlichting.

Dus als er in totaal 6 achterlichten zijn zou het afkeur zijn. Zou je er 2 van de 4 originele weghalen/verwijderen en jou idee uitvoeren zou het in theorie toegestaan zijn.

Jeffrey
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

razorx

C.punTeR

Hendrik s

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het brand zowel overdag als s,nachts.
Ben wel een voorstander van led brand lang en mooi .

Gr. Hendrik

razorx

C.punTeR

JeffreyC

Citaat van: razorx op 19-12-2012 21:19:37
Bedankt, dan komt er een APK schakelaartje bij ;)

Dat kan natuurlijk ook ;D

Ben wel benieuwd hoe het zal staan!
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

C.punTeR

razorx

C.punTeR