Project V70XC Cross Country "the family car"

Gestart door 850 T5 Freak, 14-10-2012 10:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

big ben

Dat is geen half werk Dave  :D en de dubbele "piep"  staat mooi 8).
Wel l#llig dat je niet achter het probleem van de radio ontvangst kunt komen  :eusa_think:

850 T5 Freak

#181
jajoh ik zoek al jaren een rolhoes in het Oak, staat er nu 1 bij advertenties!!!!!! al gereserveerd! NOOOOOOOOO!!!!!  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: wie heeft hem gereserveerd?  :-\ :-\ :-\  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

KIM


850 T5 Freak

 :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Goed nieuws!!! dankzij:

KIM een rolhoes in het Oak,
Bouke een cd wisselaarbak in het Oak en via via ook de brackets en kabels,
T5-4life had nog een originele carterbeschermer liggen,
en heb tevens via MP nog een deurpaneel voor RA gescoord die in nieuwstaat is  :eusa_dance:

mijn geluk kan niet meer op  :eusa_shifty:

ohja had deze van een V40 nog liggen en past perfect op de xc gril, vindt het net weer wat frisser ogen met dat nieuwere logo :)





heb inmiddels het houdertje van de letters XC ook nog zodanig aangepast dat het zwart minder opvalt dan nu waar ze op zitten  ::) ja ik weet het pietlut.

ohja mijn kleine James wilde ook monteuren  ;D



To be continued....
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

)()()sT


classicT5

Jong geleerd etc.

Hij heeft een mooie brug ;) voor motorfiets?

850 T5 Freak

mooi he  ;D ja voor de motorfiets normaal gesproken, die moest even plek maken ::)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

850 T5 Freak

#188
Zo gister met gelukkig een goed werkende airco 5 adressen afgestruind voor XC goodies  ;D ;D ;D

Tadaaa:



Achterbak vol met goodies en EINDELIJK een rolhoes in het Oak!!!!!!  ;D ;D ;D ;D ik ben zo blij haha dankjewel alle mensen  waar ik geweest ben  :D.

Bij Kornelis gelijk een mini XC meeting gehouden



Ben ff de naam kwijt van de berijder van de andere sandstone XC :eusa_shifty: maar weet je al wat je met de mattenset doet?  ;D

verder nog 2 achterdeurpanelen gescoord nieuw uit de doos voor belachelijk lage prijs  :eusa_shifty:



Cd wisselaarbak gemonteerd en de cd wisselaar aangesloten die ik al 6 jaar had liggen nooit getest maar werkt gewoon  :eusa_dance: ik weer blij! Geen radio maar CD's genoeg om te luisteren  ;D Was in eerste instantie bang dat het niet zou gaan passen met de laadbak die ik achterin heb zitten maar het past perfect!




Ook gelijk de gelegenheid genomen om een 12V aansluiting te maken die ik ook al even op de planning had staan



en verder heb ik nog een 2.5T AWD motor gescoord met aantoonbare kmstand van 250xxxkm, gewoon als back-up  ;D


Ohja de banden zijn bijna op en zit eraan te denken om volgend jaar naar 18" over te stappen  :eusa_think: heb een originele velg gevonden die ik ook wel heel mooi vindt staan onder de XC...
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

)()()sT

Die andere XC is van Maarten. Het was de auto van mijn vader ;)
Leuk dat jullie gemeet hebben. Toen vorige week die oak rolhoes voorbij kwam dacht ik gelijk aan je, maar toen was ie al gereserveerd.

850 T5 Freak

haha ja weer te laat maar nu niet muhaha :eusa_dance:

ah ok heb ik die ook eens gezien, was wel gaaf gezicht 3 xc,s bij elkaar! moeten we vaker doen maar dan met meer! en zoals maarten en kornelis zeiden een offroad parcour erbij doen! dat lijkt me wel leuk om eens te proberen  :D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

yannickdv

Haha oak. Wat een klote kleur om onderdelen voor te vinden he xD

Als je ooit dat bovendek weg doet  :eusa_silenced:

Mooi project!
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Taranis


850 T5 Freak

Begon met een bonk tijdens achteruit rijden en dan een bochtje maken (inparkeren zeg maar) maar nu heb ik weer zaagtand geluiden voorin  ;D, fijn..... auto begon nu toch wel redelijk klaar te worden maar het volgende dient zich weer aan  :eusa_wall:.

De gebruikte HO heeft er bijna 60.000km ondergezeten en heb bandenprofiel nauwlettend in de gaten gehouden dus daar ligt het niet aan. Ben bang dat de visco de boel kapot heeft gemaakt, laatste paar bochten voor het zaagtand geluid ontstond merkte ik dat de achteras deed bonken met gewoon een bocht maken vooruit, alsof het diff. vast zit.....

Heb een bedrijf gevonden die losse assen leveren voor de HO dus dat is geen probleem alleen die visco,s zijn niet meer leverbaar en heb nog niets gevonden van een bedrijf die dit spul kunnen reviseren :eusa_think:

Iemand?
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica