Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StefanCJ

Tja, de reisgidsen komen binnenkort weer uit en de herfstvakantie kerstvakantie komt er ook weer aan. Tijd dus om de vakantie te plannen!

Wij gaan waarschijnlijk in 2014 weer naar Budapest in het Ramada Resort Aquapark. Dit is vorig jaar erg goed bevallen, mooi hotel, centrum Budapest op 15 minuten rijden, groot zwempark en lekkerrrrr eten.

8)

Bouke

Zoals het er nu uit ziet costa del Bergambacht, want als het goed is is ons nieuwe huis dan klaar

Marc O.

Weer naar Kaprun. Of anders naar Saint-Jean-de-Luz in ZW-Frankrijk. Of eindelijk naar Scandinavië? :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

rogerV701998

Citaat van: StefanCJ op 20-11-2013 20:24:59
Tja, de reisgidsen komen binnenkort weer uit en de herfstvakantie komt er ook weer aan. Tijd dus om de vakantie te plannen!

Wij gaan waarschijnlijk in 2014 weer naar Budapest in het Ramada Resort Aquapark. Dit is vorig jaar erg goed bevallen, mooi hotel, centrum Budapest op 15 minuten rijden, groot zwempark en lekkerrrrr eten.

8)

Jullie leven echt in een andere tijdzone! :o

;D

StefanCJ

Citaat van: rogerV701998 op 20-11-2013 20:35:08
Citaat van: StefanCJ op 20-11-2013 20:24:59
Tja, de reisgidsen komen binnenkort weer uit en de herfstvakantie komt er ook weer aan. Tijd dus om de vakantie te plannen!

Wij gaan waarschijnlijk in 2014 weer naar Budapest in het Ramada Resort Aquapark. Dit is vorig jaar erg goed bevallen, mooi hotel, centrum Budapest op 15 minuten rijden, groot zwempark en lekkerrrrr eten.

8)

Jullie leven echt in een andere tijdzone! :o

;D


Ik doe tegenwoordig wat meer ontspannen, ik loop ondertussen wel wat achter volgens mij  ;D

tackle

ik hoop lekker naar Croatie/hvratska/Kroatie

StefanCJ

Kroatie lijkt me ook erg mooi. Een paar jaar geleden hebben we gekeken voor Macedonië, daar willen we ook nog eens naartoe.

Hiker

Waarschijnlijk blijven we thuis  :-\

Misschien zetten mn schoonouders de caravan ergens nog neer dat we daar heen gaan. Volgend jaar helaas geen spannende avonturen.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Nog geen flauw idee. We hadden eerst het idee om naar het Gardameer te gaan, maar de prijzen zijn de laatste jaren zo achterlijk gestegen, dat we daar vanaf zien.

Hoogstwaarschijnlijk wordt het oost Europa, aangezien daar nog normale prijzen worden gerekend.

StefanCJ

Marcel,

wij hebben vorig jaar ook gekeken voor het Gardameer maar de prijzen zijn belachelijk hoog. Kroatie is de laatste jaren ook fors duurder geworden. Budapest heeft hele redelijke prijzen, dus dat helpt ons ook mee in de beslissing.

reneetje

Citaat van: elianmars op 20-11-2013 20:44:58
Nog geen flauw idee. We hadden eerst het idee om naar het Gardameer te gaan, maar de prijzen zijn de laatste jaren zo achterlijk gestegen, dat we daar vanaf zien.

Hoogstwaarschijnlijk wordt het oost Europa, aangezien daar nog normale prijzen worden gerekend.

Daar hoef je niet naar toe, die komen per 1 januari hier wel (legaal) naar toe..... :-X
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

CarolineB

Net geboekt: Kroatië, Umag.
Wij gaan in de meivakantie 2 weken.
Scheelt met het hoogseizoen ruim € 1600,-- :o

elianmars

Nou, na wat zoeken valt Kroatië voor ons af. Net zo duur als Italië.....

reneetje

Als je een klein budget hebt , dan zijn de municipal campings langs de Franse kust een aanrader.

Bijvoorbeeld op het schier eiland Ile de Re ....



Zeer de moeite waard op een 1000 km van Utrecht.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Sbv

Wij hebben nog geen idee eigenlijk. Portugal ?