Gisteren even de Volvo gewassen en gelijk ook even mijn geschorste E30 mee gewassen, was hoog nodig!
Ik moet zeggen dat met het lekkere weer het begint te kriebelen om in de E30 te rijden.

Met het warme weer de airco aan gehad en deze bleek toch niet zo goed te werken als gedacht, lees helemaal niet

Echter knipperen de lampjes van het ecc paneel maar af en toe na het starten en hebben dit al een ruime periode niet gedaan. Dus ik hoop dat het met afvullen van de airco opgelost is. Naar mijn weten is dit voor het laatst gebeurd in 2012 dus dat zou niet heel vreemd zijn dat die moet worden afgevuld.
Beter nieuws is dat ik mijn appartement verkocht heb en dat de sleuteloverdracht begin augustus plaats gaat vinden. Het appartement heeft welgeteld 7 dagen online gestaan op Funda en de website van de makelaar voordat het verkocht was! (verkoop borden hingen nog niet

) Nadeel van de sleuteloverdracht in augustus is dat ik met mijn vriendin en de bull nog 2 maanden moet overbruggen voordat we in ons nieuwe huis kunnen. We kopen namelijk het huis van haar opa en oma die op hun beurt weer naar een seniorenwoning gaan. Bijkomend voordeel is dat we weer lekker naar een rustig dorp gaan verhuizen en dat ik eindelijk een garage met oprit heb. Dus de E30 kan binnen staan en de mancave gecreƫerd worden!
Onze toekomstige woning (en belangrijker mijn garage en mancave

):