Tiens, ik dacht dat zo'n druppellader VEEL meer kostte. Voor 25 euro kan je inderdaad niet sukkelen. Dadelijk maar eentje bestellen.
Verder vandaag opnieuw het land doorkruist, deze keer naar de Limburgse LPG-technieken. De bedoeling was om de olie van de LPI-pomp te vervangen. Dit was 30.000km geleden en er kwam nog een 10CC aan olie uit. Mooi op tijd dus. Ik heb nog steeds mijn eerste LPI-pomp (220.000km).
Verder had ik één lekkende LPI-injector. Daar rij ik al 3 jaar mee rond. Laatst kon ik via het forum een compleet setje bruine injectoren kopen. Vandaag is de lekkende injector vervangen. Het uitstroompijpje was ook slecht dus die is ook vervangen. De andere zagen er nog goed uit.
De motor loopt weer net iets rustiger, hopelijk is het slecht starten nu ook opgelost. Door het Corona-gebeuren heb ik geen uitgebreide fotoreeks van uit de werkplaats. Tijdens de werkzaamheden ben ik Limburg te voet gaan verkennen. Ik heb ontdekt dat je zomaar op een militair domein kan binnenlopen zonder dat je dat doorhebt (tot je tegen uw voeten krijgt...)
Ik heb maar één foto, van toen ik onderweg lunchpauze nam...