Aansluiting telefoon via kabel of bluetooth op SC 901 autoradio

Gestart door Biedjay, 08-02-2019 13:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biedjay

Ik heb een oranje Volvo C70 2.3 T5 uit 1998.

De CD wisselaar heeft me in het verleden in de steek gelaten. En omdat ik steeds meer Spotify ging gebruiken, heb ik mijn dealer destijds gevraagd een aansluiting te maken tussen mijn Iphone 4 en de CD6 ingang. Dit kon middels een (Blitz)kabel.

Nu de batterij van de Iphone 4 steeds sneller leegloopt, zoek ik naar een nieuwe aansluiting, en wel op mijn huidige telefoon, de Samsung S8, die een USB-C aansluiting heeft.

Heeft iemand enig idee hoe ik muziek vanaf mijn Samsung S8 op mijn SC 901 radio kan afspelen? Via kabel of bluetooth maakt me niet uit. Indien er een kabel bestaat, dan liefst eentje waarmee de telefoon ook wordt opgeladen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!  :)

Ozzzz


Biedjay


cornelis-b

Inderdaad Grom of Yatour werkt super. Maar vertel eens een "oranje" C70, ik mag hopen dat je de kleur saffron bedoelt en niet "oranje" als van het Nederlandse voetbal team ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Biedjay

Haha ja uiteraard bedoel ik de saffron en niet oranje, ik was even vergeten dat dit een forum voor liefhebbers is  :D

cornelis-b

Citaat van: Biedjay op 08-02-2019 16:21:52
Haha ja uiteraard bedoel ik de saffron en niet oranje, ik was even vergeten dat dit een forum voor liefhebbers is  :D

;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Biedjay

Ik heb de Yatour YT-BTA-VOLSC inmiddels aangeschaft en met wat hulp geïnstalleerd inclusief de microfoon en de afstandsbediening. En ik moet zeggen, het werkt perfect! Goede geluidskwaliteit, navigatiegeluid en telefoongesprekken ook over de boxen en goed verstaanbaar door de microfoon (geplaatst op de stuurkolom achter het stuur). Volgende / vorige nummer kan met de knoppen van de autoradio en de afstandsbediening. Alleen vooruit/terugspoelen kan niet, dat was wel handig geweest. Bedankt voor de tip, dit is een aanrader!

Bart79

Heb net ook de Yatour aangesloten op de SC901. Eerst een woud aan kabels weggehaald van de antieke Parrot die er nog in zat, daarna was het een piece of cake. En nu lekker Spotify over die Dolby heen!

https://youtu.be/iKZix7RrbCs
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | '92 240 2.0 Polar & '03 C70 2.4T Convertible Prestige

Non-Volvo: Passat TDI | Superb TDI | A4 1.8 TFSI | 118dA | 218dA GT | Passat TDI | '20 Passat TSI