aankoop V70 TDI

Gestart door regiorunner, 12-09-2005 20:06:44

Vorige topic - Volgende topic

regiorunner

http://www.vandermolenautos.nl/

heeft een mooie estate tekoop staan...

Iemand ooit weleens dit bedrijf gezien? Ziet er betrouwbaar uit, komt niet uit het no-go topic, en kilometerstanden kloppen.

regiorunner

ed

Kan niet eens de lijst met auto bekijken op die site.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thuur

Kan de site niet eens bekijken ???

Gr :-\

mehn

Citaat van: regiorunner op 12-09-2005 20:06:44
Iemand ooit weleens dit bedrijf gezien? Ziet er betrouwbaar uit, komt niet uit het no-go topic, en kilometerstanden kloppen.

Ik heb er nog nooit van gehoord Jeroen, maar dat wil niks zeggen  ;D
Ik kom idd ook niet op de occasions op hun site. Heb je geen dieplink?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

animalT5R

tis bij mij om de hoek en IK heb er zelfs nog geeneens van gehoord......
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: animalT5R op 13-09-2005 17:02:58
tis bij mij om de hoek en IK heb er zelfs nog geeneens van gehoord......

Bij mij iets minder om de hoek maar toch vlakbij: 'k heb R nog nooit van gehoord. Op de site staat ook niets over het bedrijf zelf. Is misschien net begonnen?

Het bedrijf zit ook bij een bedrijfswagenboer op het terrein. Misschien dat het ene uit het andere ontstaan is of zoiets?

Kortom langom, niet bekend, en dus geen waarde-oordeel aan te hangen.
No shirt no shoes, no pinball

animalT5R

ja klopt ruud,
nu je het zegt word het ineens duidelijk,als je LANGS hhw rijd richting langedijk,heb je na de VW dealert,een carosseriebouwer voor vrachtwagens.
Op dit terrein zit nu,aan de weg,inderdaad een ocassie dealert zeg maar.
Heb de V70 in kwestie wel al eens zien staan,staat er dus al even..
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Vertigo

Hmm, deze V70 stond 5 maanden geleden toen ik samen met mijn vader stad en land heb afgereisd op zoek naar een S/V70 TDI ook al te koop bij dit bedrijf....
We zijn toen niet meer langs dit bedrijf gereden omdat we al een mooi exemplaar gevonden hadden.
Staat er dus al erg lang te koop, maar vraagprijs was toen meen ik iets van 6750 (maar dat weet ik niet meer zeker)

Ron850tdi

Citaat van: regiorunner op 12-09-2005 20:06:44

Doen man.

Ik ben voordat ik mijn 850 kocht daar ook geweest voor een mooie V40 D met alle opties die ook niet al te duur was maar kon mn BMW niet op tijd kwijt en toen dat wel was gelukt hadden ze 'm net doorgestoten naar de (lagere) handel - als deze er nog staat, gewoon laag bieden, het is een jongeman met zijn vader die "in de vrachtwagens zitten" en naast het sleutelen aan de grote jongens ernaast wat rommelen in de auto's - je kan er een mooie slag slaan, maar ja, zelf eerst de bekende tekortkominkjes checken! ;)

Ik zou er zeker serieus achteraan gaan met de ervaring die ik er heb opgedaan. :D