Start van de GP A1 serie

Gestart door M a r c, 20-09-2005 14:58:28

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: Johann op 27-09-2006 15:07:50
Techniek heel houden is ook onderdeel van talent.

heb je weinig aan als je dan ook buiten de punten eindigt... maar goed, dit is weer een hele andere (vaker gevoerde) discussie, feit blijft dat ie met iedereen hier de vloer aanveegt op de Nordschleife  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Clapton

Citaat van: Rick. op 27-09-2006 15:09:20
Citaat van: Clapton op 27-09-2006 15:07:21

Verstappen is overigens gewoon heel goed verzekerd bij Lloyd's, en ja racen is gevaarlijk echter hij wordt  er dan ook vorstelijk voor betaald.

Clapton

Daar zit 'm nou juist het probleem, dat hij dat niet werd/wordt door Team Nederland

Volgens mij heeft hij net de laatste betaling van zijn totale som van 1.000.000 dollar ontvangen, daar kan hij voorlopig wel even van naar de bakker toch....

Clapton

Rick.

Als jij pas na een jaar je salaris krijgt, ben je dan blij of opgelucht? En wil je dat in de toekemst nog vaker zo meemaken dan?
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Clapton

Citaat van: M a r c op 27-09-2006 15:29:16
Citaat van: Johann op 27-09-2006 15:07:50
Techniek heel houden is ook onderdeel van talent.

heb je weinig aan als je dan ook buiten de punten eindigt... maar goed, dit is weer een hele andere (vaker gevoerde) discussie, feit blijft dat ie met iedereen hier de vloer aanveegt op de Nordschleife ;)

Waarschijnlijk achteruit rijdend in een donkerblauwe Merc, zonder probleem

grapje,  :eusa_angel: ;D

Clapton

Citaat van: Rick. op 27-09-2006 15:52:09
Als jij pas na een jaar je salaris krijgt, ben je dan blij of opgelucht? En wil je dat in de toekemst nog vaker zo meemaken dan?

Het niet betaald krijgen is niet alleen in de racesport een probleem, en je hebt gelijk dat hij dat niet weer wil meemaken, maar nogmaals svp na het weekend en buiten de pers, dan zijn sponsoren, en dus geld, tevreden en de fans enthousiast, en wie weet had hij wel op het podium gestaan, had zijn positie alleen maar verstrekt.

Zou ik trouwens wel geweldig gevonden hebben, want talent heeft hij zeker.

Clapton

FelixB

Citaat van: The Saint op 27-09-2006 15:11:45
Citaat van: Turbobiker op 27-09-2006 08:50:29
http://www.telesport.nl/autosport/article648436.ece

Kapsones?

Blijft The Saint nu thuis?

Wel lachen voor Bleekemolen ;D

Nee hoor, ik ben beschadigd, maar niet gebroken  ;)

Joss is voor mij wel The Boss, want "Overtaking is an art", en Joss is bloody good at it..

;D  ;D  'Overtaking'   ;D  ;D

PS jammer dat je op het advertentiegedeelte niet mag bieden, ik bied 1 kwartje  :D
855R & C70 T5 cabrio automaat

Rick.

Mee eens, ik had, voor de fans, de pers en voor Jos' z'n eigen eer, gewacht tot na het weekend.

animalT5R

Citaat van: M a r c op 27-09-2006 14:08:53
Citaat van: animal op 27-09-2006 13:51:51
meneer verstappe moet eens in ze schoenen stappen,arrogante natnek  :eusa_silenced:
Hij mag blij wezen dat ie nog kon rijden in een F1/A1 auto,meneer heb een keer in een F1 auto gereden en denkt dat ie god is voor de autosport in nederland.
Hij doet het voor de ''fans''. . . me ballen,meneer doet het voor ze eigen portomonee! miljoen dollars en dan nog niet genoeg om te zeggen ''goh ik rij in eigen land,heb het al verdiend en er komen een hoop fans kijken naaar mij''.
Dieptriest als je zo denkt,onder het mom van ''alles voor de fans''.
Ga jij gratis werken dan?
Marc,
Als ik al zoveel had verdiend,had het me in zijn geval niks uitgemaakt.
Je rijd toch voor eigen publiek,lijkt me dat dat ook een van de mooiste dingen is die je als A1/F1 rijder kan meemaken.
Zoals ik al eerder aangaf,verstappe denkt god status te hebben omdat ie F1 heb gereden. . .
Ok,hij heeft iets (meer) bereikt als meeste coureurs zullen bereiken,maar om dan te denken dat ie god is. . .  get a life. . .
Lijkt wel of dit nog de enige manier is om in de media te komen voor em :eusa_think:

Beetje jammer.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

M a r c

leuk dat iedereen schijnt te weten hoe en wát Jos denkt....

allemaal púre speculatie jongens...  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rick.

Citaat van: M a r c op 27-09-2006 16:29:37
leuk dat iedereen schijnt te weten hoe en wát Jos denkt....

allemaal púre speculatie jongens... :-\

Denk dat niemand weet was Jos denkt, ik ben alleen behoorlijk teleurgesteld dat het A1 feest met Jos niet doorgaat. Het hoe en waarom zullen we nooit weten. Maar als hij nou alleen dit weekend nog gereden had.......... ;)

animalT5R

Ik zeg niet(in geen letter die ik heb geschreven) dat ik weet hoe die is of hoe die denkt,je kan ook gaan zoeken. . . .
Wat ik neer heb gezet is zoals IK het zie,maar als jij het beter weet...graag
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Bas850

Citaat van: Rick. op 27-09-2006 15:52:09

Ach als ik 1 miljoen achteraf betaald krijg klaag ik niet hoor.
;D
"to finish first, you first have to finish"

Laserblue

Ik geef Jos groot gelijk.

Als hij ergens anders had gezegd ik rij niet, zou er niemand gereageerd hebben. Nu heeft de organisatie gezeik ;)

Ik zou ook echt niet elke keer om m'n geld willen zeuren trouwens :eusa_hand:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mark71

Citaat van: Laserblue op 27-09-2006 17:13:21
Ik geef Jos groot gelijk.

Als hij ergens anders had gezegd ik rij niet, zou er niemand gereageerd hebben. Nu heeft de organisatie gezeik ;)

Ik zou ook echt niet elke keer om m'n geld willen zeuren trouwens :eusa_hand:
mee eens

HaRdCoRe-WeZ

Ehhhh, als het team geen geld van de organisatie krijgt, dan kan het team Jos moeilijk betalen. Want dat is het verhaal. Jan heeft ook niet tig ton op de bank staan...

Het had misschien, maar dat is IMHO, handiger geweest om dit na 1 oktober te bespreken etc. Nu zullen er veel fans zijn die niet op komen dagen. Vind ik persoonlijk niet erg, is de file ook weer korter. Maar ik had Jos graag zien rijden, want je kan hoog en laag springen, maar het is en blijft een goede coureur.

Jammer, maar ik ga er gewoon een lekker raceweekend van maken.