[MINI-MEETING] (Zuid) Limburg *let op: 22 november 2009*

Gestart door )()()sT, 30-09-2005 17:44:15

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: jan piet op 25-09-2006 15:46:28
Een wát voor dag??! Die roffels zijn om te rijden! Of heb ik't ( uiteraard) verkeerd begrepen..

Gr,JP

Een vrouw is om te ....  maar ik ben toch blij dat ze zich dan af en toe wast  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Domaso

Citaat van: Esveldt op 25-09-2006 10:21:04
Citaat van: domaso op 23-09-2006 20:55:29
Hoi Henk,

Niet om het een of ander maar mijn nr.plaat mag je blinderen KNIP
thnx voor de koffie!

hahahahahahaha, dit is een goeie!!! Wat was ook al weer het nummer?
Citaat van: HEteE op 25-09-2006 15:23:44
Citaat van: Esveldt op 25-09-2006 10:21:04
Citaat van: domaso op 23-09-2006 20:55:29
Hoi Henk,

Niet om het een of ander maar mijn nr.plaat mag je blinderen. KNIP

thnx voor de koffie!

hahahahahahaha, dit is een goeie!!! Wat was ook al weer het nummer?

En weet je hoeveel werk dat is - originele foto's blurren - uploaden - en hier weer inhangen;
Ik dacht al, waar doe ik het voor :eusa_silenced: Nee hoor, 'k had het meteen moeten doen.

Zolang jullie mij blijven citeren (NEE; dit is geen oproep daartoe!) kan ik natuurlijk nooit mijn kenteken wissen. Al erg genoeg dat ik zelf niet ver genoeg had nagedacht.  :-[

Mod edit: kenteken verwijderd
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Esveldt

Domaso

Thnx, kan ik tenminste gerust gaan slapen en nog 'n voordeel.... met dit bericht ben ik van de 10+ af.
Hoop niet dat dit betekent dat ik minder foutjes moet gaan maken. ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

GeertG

Citaat van: Eugene op 24-09-2006 13:44:31
Citaat van: GeertG op 23-09-2006 22:47:49
En Eugène............kids nog onder de indruk ;D

;D

Zijn ze nog niet aan het zeuren dat jij ook een T-5 moet kopen? ;)

Nou, nog net niet.......... ::)

Uitleg:
Op weg naar school komen we altijd langs een wijk in aanbouw (nog geen huizen) waar wel al de weg incl. asfalt ligt (voor insiders: Vossekuil, Heerlen). Kids willen steeds al rondje over bochtige weg. Gisterenavond (natuurlijk zonder vrouw  ;)) even de nieuwe weg genomen. Aangezien mijn voorbanden het toch al gehad hebben maar paar keer opgetrokken (leuk met dat beetje zand op die weg  ;D). Na de eerste keer kreeg ik de opmerking dat die van Eugène toch meer geluid maakte  ::) maar bij de volgende keren spinde zowaar de wielen, piepte het van alle kanten en was zowaar een bepaald geurtje te bespeuren (hee, dat was zaterdag ook  ;D).

Zo, binnenkort dus langs de bandenboer  :eusa_whistle: (kan nog net profiel waarnemen  :police:)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Pas op Geert,

Dadelijk begint het... Opgevoerde en verlaagde crossfietsen, getunende Vespa's, scooters en een hoop rambam  :eusa_hand:

LOL, de kinderen zijn in ieder geval nu ook Volvo-freak  ;D

Eugene

haha, geweldig ;D

tijd voor een setje Apex en een katvervanger, Geert? :P

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Citaat van: Eugene op 27-09-2006 10:05:23
haha, geweldig ;D

Dan hangen ze de hele dag onder de auto

"ooh pap, onze heeft ook gele veren"  ;D

GeertG

Citaat van: )()()sT op 27-09-2006 10:25:26
Citaat van: Eugene op 27-09-2006 10:05:23
haha, geweldig ;D

Dan hangen ze de hele dag onder de auto

"ooh pap, onze heeft ook gele veren " ;D

Tel ik ook mee  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eugene

Citaat van: GeertG op 27-09-2006 10:29:31
Tel ik ook mee ;D

Nu je toch aan nieuwe banden toe bent, heb je gelijk een goeie reden om setje 16" columba's eronder gooien ;D

jora

Hehe,

de eerste mini-meeting zit er op. Ik was er met mijn dochter Levina (die de T-5R beter waardeert dan haar eigen Mazda 323F) en we hadden beiden geen idee wat te verwachten. We hebben GENOTEN! Leuk om zoveel enthousiaste Volvo liefhebbers te zien. Dat maakt zelfs dat ik mijn eigen auto nog meer waardeer. Klasse! Een volgende keer neem ik ook wat te eten en te drinken mee en maak ik er een gezellige dag van. Nu hadden we na een uurtje zoiets van: en nu? Niet gerekend op een lang verblijf van een paar uur.
Ook nog even wennen aan waar praat je nu over. Auto's? J dus, die ene Volvo dus. Ook dat is wennen. Maar wel heel erg leuk. Ook klasse van die mooie fotos!! ik ben blij dat ik het zo getroffen heb bij zo een leuke club mensen. Op naar de volgende meeting? Waar is die dan?
En nog even een andere vraag: waarom zou mijn kenteken niet op de foto zichtbaar moeten zijn?
En misschien was die zwarte T-5R met die telefoonantenne wel de mijne die ergens in de buurt van Heerlen een collega voorbij sukkelde???

Tot binnenkort!!

)()()sT

Hallo John,

Ik heb de forum-regels eigenlijk nog nooit doorgespit, maar het schijnt om privacyredenen te zijn dat de kentekens (van anderen) afgeschermd moeten worden. Als je je eigen plaat zichtbaar laat mag dat uiteraard ;) :police:

Het is inderdaad een leuke club bij elkaar, en natuurlijk allemaal liefhebbers!

Ook leuk dat wij blijkbaar een paar honderd meter van elkaar af wonen; dus er rijden 2 van die roffels rond daar (mijne weliswaar "maar" een 20V, maar ik ben net zo trots  :angel:).

Ik zie je gauw nog wel!

Joost

Eugene

Citaat van: )()()sT op 27-09-2006 16:52:15
(mijne weliswaar "maar" een 20V, maar ik ben net zo trots :angel:).

kleppen zegt niks, ik heb er ook 20.

Jij hebt een dikke 2.5 terwijl ik me moet behelpen met een 2.3tje met een föhn :P

)()()sT

Hahahahaha  :eusa_clap:

(Gezien mijn kapsel heb ik ook geen föhn nodig ;))

jan piet

En misschien was die zwarte T-5R met die telefoonantenne wel de mijne die ergens in de buurt van Heerlen een collega voorbij sukkelde???

Nou gaan we niet lullig doen tegen een blauwe TDI die 'toevallig' ook een keer moest tanken he?!!  >:(

Maar't zou idd goed de jouwe geweest kunnen zijn, dat is toch die Belgische import T-5??  :eusa_angel:

Gr,JP