animal's belevenissen

Gestart door animalT5R, 09-10-2005 20:46:26

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

OK,op veler verzoek een foto van die ''kamperbak''  ;D
Is wel de foto van de handelaar zelf,moet nog knappe foto's maken van dat ding[we zitten toch op HET 850 forum  ;)]

Ding legt met ze bek op straat,kan met veel pijn en moeite de straat inkomen,is wel een irritatiepuntje,maar ach komen we ook wel weer overheen  ;D
Rij er nu even in,en moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat het zeer goed rijd,ondanks ze km stand van 355.455  :o
Enige nadeel,op beide voordeuren op de punt zit het welbekende roestmonster[waar ik voor gewaarschuwd ben   ;)] maar de wielkasten e.d. zijn vrijgewaard hiervan,dus valt ook wel weer mee . Zal ik tzt aandacht aan besteden,hetzij bijwerken hetzij vervangen voor 2 andere deuren,zie wel.
Is een AT,en als die 6 in lijn warm is  :o  :o  automaat in S en voor die 1500 kg is ie echt verdomde rap van ze plek,volgens fabrieksopgave 220pk NA dus  ;)  ;D
Tot zover de MB..

Jo
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Echt een hele mooie sloep Johan! Veel geluk met de Benz  8)
No shirt no shoes, no pinball

fearless

Marc O.

Voor een Benz is ie best mooi (sorry, kon het niet laten Johan ;)). Veel plezier ermee!
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Ik vind 't een mooie wagen, Johan!  :eusa_clap:

ed

Johan,

Is dit een 4 of 5 bak automaat? Volgens autoweek zijn deze namelijk beiden gelijktijdig geleverd!

O, ik vind het een mooie bak hoor. Staat mooi op zijn wielen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

UserID6342

Nette auto, maakt dan ook niets uit of er een ster of het volvo embleem op zit. :eusa_clap:

Ben

Ach, als jij 'm maar mooi vindt  :P  ;)

FGG

Citaat van: animalT5R op 06-03-2009 22:04:59
....das een 3.2L 6 cilinder in lijn

Dat hier nog niemand op gereageerd heeft, maar volgens mij is het een V6. :eusa_think:

Hoe dan ook, mooie auto, Johan. Ik vind 't wel de minst mooie E, maar da's persoonlijk. 't Is wel een MB E en daar heb ik toch altijd wel een zwak voor gehad. Kwaliteit, degelijkheid, comfort... helemaal top! :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

hmm, op zich wel een nette wagen (op de foto dan) maar niet helemaal mijn smaak. Dan toch maar een S90 met een aangepast onderstel.

GeertG

Johan, gefeliciteerd met je nieuwe wagen !  :eusa_clap:

Ik vind ze best mooi al twijfel ik of ik er ooit eentje zou kopen.
Belangrijkste is dat jij/jullie er tevreden mee zijn. Qua veiligheid en betrouwbaarheid kan het toch haast geen verkeerde keus zijn. Dus veel plezier ermee!
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Marc O.

Citaat van: FGG op 12-03-2009 08:16:53

Dat hier nog niemand op gereageerd heeft, maar volgens mij is het een V6. :eusa_think:

Volgens mij had MB toen nog geen V6 motoren.
...The Nile isn't just a river in Africa...

animalT5R

Citaat van: ed op 11-03-2009 22:44:34
Johan,

Is dit een 4 of 5 bak automaat? Volgens autoweek zijn deze namelijk beiden gelijktijdig geleverd!

O, ik vind het een mooie bak hoor. Staat mooi op zijn wielen.
Ed is een 4 bak AT,in het begin moest ik even een en ander opzoeken,omdat ik er maar 3 telde,maar dat klopt blijkbaar wel,hij trekt op in 2 ::)

Citaat van: Marc O. op 12-03-2009 08:43:00
Citaat van: FGG op 12-03-2009 08:16:53

Volgens mij had MB toen nog geen V6 motoren.
Klopt,is een 6 in lijn,hebbe ik zelf gezien onder de kap  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Freakybaby

Mooie en fijne auto Johan! Gefeliciteerd.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MarcoV

Mooie auto hoor, heb zelf een tijdje in de 320 gereden en vond het een heerlijke reisauto!
Veel plezier er mee,

MarcoV ;)