animal's belevenissen

Gestart door animalT5R, 09-10-2005 20:46:26

Vorige topic - Volgende topic

Rogers XC 70 2000

Citaat van: pooh op 21-01-2009 11:02:21
Citaat van: FGG op 21-01-2009 10:54:00
Citaat van: animalT5R op 19-01-2009 21:35:12
En laten we eerlijk zijn,hoe vaak heb jij de kofferbak tot aan het dak volgepropt,meestal heb je de rolhoes erover en dan heb je net zoveel ruimte als een Sedan.

Mee eens. Dat is ook wat een vriend van me weerhoudt om van zijn S60 over te stappen naar een (duurdere) V70. De ruimte is voldoende, alleen de toegang er naartoe is af en toe wat krap. Maar idd, hoe vaak heb je dat nu echt nodig?

iedere 2 weken bij het winkelen ;D

zegt de ervaringsdeskundige  ;D

Taranis

Citaat van: -D©©©L- op 21-01-2009 08:51:59
Citaat van: animalT5R op 19-01-2009 21:35:12
En laten we eerlijk zijn,hoe vaak heb jij de kofferbak tot aan het dak volgepropt,meestal heb je de rolhoes erover en dan heb je net zoveel ruimte als een Sedan.

Ik denk dat je daar best wel een punt hebt, maar als verstokte sedan rijder ben ik misschien niet helemaal objectief.  ;)

Tja, qua ruimte maakt 't niet zoveel uit maar het is net wat Florian zegt: de doorgang is gewoon groter bij een estate. Ik ben ook een verstokte sedan-rijder maar uiteindelijk ook een estate gekocht. In een sedan moet m'n mountainbike in 4 stukken, nu hoeft alleen het voorwiel eruit. Maar tot het dak gevuld? Nooit ::)

D-J

Vette bak hoor!!
Directie auto ;)
V70 T-5D

animalT5R

Heb het zelf 1 x gehad,toen moest er een complete werkplaats gereedschaps kar met alle toebehoren van Apeldoorn naar Heerhugowaard vervoerd worden  ;D
Maar naderhand nooit meer voorgekomen,en ben echt aan het afwegen geweest voor een V70N of in een later stadium van zoeken een S80.
Gezien ik ook estate rijder ben zou het eigenlijk een V70N worden,maar na prijsvergelijk en de opties en km standen,ben ik toch meer gaan kijken naar een S80.
Was ook eigenlijk op zoek naar een 140 of 170 pk versie,maar gezien de opties die hierop zaten,moesten we de turbo maar voor lief nemen  ;D zooo vervelend  ;D ;D
Plannen met de auto zijn er wel,maar niet al te veel...wil er een dubbeldin Touchscreen in[geen HU] en eventueel andere 17 inch velgen[dit zijn ook 17 inch,dus moeten alleen de banden om] en we zijn ons aan het orienteren op een dvd systeem voor de kids achterin,maar dat komt allemaal wel...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Laserblue

kleine wijzigingen aan geshopt maar wel super  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbobiker

De Tussenpaus

animalT5R

kreeg net een telefoontje dat ze de auto wilde uitlezen bij de dealer...alleen onderweg ging het fout....melding op dash en alleen toeren draaien en geen snelheid meer    :-[
Ze hebben dus een revisiebak die nu naar hem toe komt.Is wel een geluk bij een ongeluk,was namelijk een meeneemprijs waarvoor ik de auto heb,hij wilde alleen het netjes doen en even de hele auto laten uitlezen voor aflevering...tevens heeft ie gelijk een half jaar schriftelijke garantie op de bak gegeven.
Wel topservice van de firma Edward Smit,zou er zo weer een auto kopen.Me eerste T-5R kwam ook bij hem vandaan.Even afwachten dus nog..

elianmars

Hier ook maar neergezet? ;D

Zoals ik al zei, even balen, maar je hebt straks wel een bak onder de wagen liggen, waarmee je weer een hele tijd vooruit kan.

animalT5R

we delen lief en leed he Marcel,en gezien de oplossing die gedaan word,mag het ook wel vermeld worden.

Teddy81

Mijn 850R komt ook bij Edward Smit vandaan. Fijn bedrijf.

Walter

Mooi Johan, gefeliciteerd! ! Mag het hier niet zeggen, maar dit is echt cruisen voor gevorderden hoor :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

855-Champagne

Gefeliciteerd Jo, mooie wagen weer.

The Saint

Citaat van: animalT5R op 19-01-2009 21:35:12En laten we eerlijk zijn,hoe vaak heb jij de kofferbak tot aan het dak volgepropt,meestal heb je de rolhoes erover en dan heb je net zoveel ruimte als een Sedan.

Geweldige logica Johan  ;D ;)

Dan koop ik maar een Simca Matra Bagheera met 3 stoelen voorin. Wij hebben toch maar 1 dochter, dus die ene plek achterin is bijna altijd leeg..  ;D
No shirt no shoes, no pinball

V70 classic

Citaat van: The Saint op 22-01-2009 17:25:03
Citaat van: animalT5R op 19-01-2009 21:35:12En laten we eerlijk zijn,hoe vaak heb jij de kofferbak tot aan het dak volgepropt,meestal heb je de rolhoes erover en dan heb je net zoveel ruimte als een Sedan.

Geweldige logica Johan  ;D ;)

Dan koop ik maar een Simca Matra Bagheera met 3 stoelen voorin. Wij hebben toch maar 1 dochter, dus die ene plek achterin is bijna altijd leeg..  ;D

Multipla  :eusa_think:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

MarcoV

Al meer nieuws over de S80 Johann?

MarcoV ;)