Ik ben Sander.......SpeekTuning

Gestart door SpeekTuning, 16-10-2005 20:17:18

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Saab is in de loop der jaren naar mijn mening een beetje haar identiteit kwijt...
Volvo heeft heel duidelijk voor een imago gekozen... Maar Saab kan ik helemaal niet positioneren... Papa GM geeft Saab nog een kans...
Dark Side of the Force is German

SpeekTuning

Citaat van: The Saint op 16-10-2005 20:21:53
WAT zijn je plannen?

Mij een beetje te verdiepen in de wereld van Volvo's met TURBO..... ;)
SpeekTuning .....

SpeekTuning

Citaat van: Zippo op 16-10-2005 20:24:55
Reclame maken! ;D

Veel uitlaatjes verkopen en een volvo halen! ;D ;)

Zippo

Reclame maken is niet mijn doelstelling hier op dit forum! Trouwens....dit doen jullie nu voor mij. Ik wilde gewoon bekend maken dat er nu een importeur voor JT uitlaten dichtbij zit.......

Die Volvo halen.......tja....als 2e auto is een 850R combi wel wat he? ;)
SpeekTuning .....

SpeekTuning

Citaat van: elianmars op 16-10-2005 20:31:59
Welkom hier, Sander!

Ik moet zeggen dat de prijzen die op die site staan een behoorlijk eind lager liggen dan de Ferrita uitlaten  :o

Ik weet natuurlijk niet of de kwaliteit hetzelfde is en wat de prijzen hier in Nederland moeten doen  ;)

Uiteraard ga ik geen prijzen noemen......

Het verschil in kwaliteit is er natuurlijk wel. De een gebruikt RVS, JT hoofdzakelijk staal.  Maar daar is inderdaad de prijs naar toch? We zijn bij JT natuurlijk druk bezig om ook de "RVS" liefhebbers te kunnen bedienen, we kunnen al een aantal systemen in RVS leveren!!

Zoals ik al zei mag ik geen reclame maken, maar specifieke vragen kan ik beantwoorden via de email natuurlijk.
SpeekTuning .....

SpeekTuning

Citaat van: reneetje op 16-10-2005 20:57:39
Citaat van: BenC70ES op 16-10-2005 20:20:34
Welkom hier, maareu... je maakt ook nogal een entree met direct te beginnen vloeken binnen de kerk...  :o  ;D

Ach dat vloeken in de kerk vind ik wel meevallen hoor(dat merk komt ook uit Zweden ;)), en een beetje concurrentie tegenover die belachelijke dure Ferrita pijpjes vind ik een goede zaak...................

Het is mij niet om de concurrentie te doen......

Vloeken in de kerk?  Neh..... mijn Saab is geen partij voor jullie Volvo's  ::)
SpeekTuning .....

SpeekTuning

Citaat van: Rayman op 16-10-2005 22:02:07
Welkom Sander.
Leuk om (wederom) een gemeentegenoot te begroeten.
Complimenten voor je 900 Turbo. Meteen een vraag: ik herriner me een aantal Saab 9-3 in een zgn 'Viggen' uitvoering...Wat was dit ook alweer voor een uitvoering?
Succes met de JT uitlaatsystemen.

Groeten Remond

Dat is idd een Saab 9-3 Viggen....... diegene waarvan jullie de uitlaat zien.. ;)
(oh wat maak ik vriendjes hier........hoop dat jullie tegen een geintje kunnen....)
SpeekTuning .....

Rayman

Maak je niet druk Sander...
Ik hoop die 900 nog eens in Hengelo te spotten...

Groeten R.

JCviggen

Citaat van: SpeekTuning op 17-10-2005 22:09:03
Dat is idd een Saab 9-3 Viggen....... diegene waarvan jullie de uitlaat zien.. ;)

Hier in de buurt hebben we zo'n helblauwe...vroeger bij de saab dealer nog staan naar kijken. Heb hem eens op de bumper gezeten bij een oprit van de snelweg, ik had toen al wel m'n chip er in zitten maar DP nog niet...zo'n Viggen kwam ik redelijk makkelijk voorbij  :P
Komt wel een leuk geluidje uit die standaard Viggen uitlaat!

* JCviggen heeft zelfs 2 fotos van Viggen's tegen de muur hangen hier
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Zippo

Citaat van: Rayman op 17-10-2005 22:13:39
(Ik werk zelf bij Eaton...Vandaar...)

Groeten R.

thuur

Citaat van: SpeekTuning op 17-10-2005 22:06:51
Vloeken in de kerk?  Neh..... mijn Saab is geen partij voor jullie Volvo's  ::)

Welkom Sander.... Meet Oele 8)

Gr :cwm30:

Rayman

Citaat van: Zippo op 18-10-2005 07:27:29
Citaat van: Rayman op 17-10-2005 22:13:39

Groeten R.

Godsamme...Je kunt hier ook niets neerzetten zonder dat iemand dat anders opvat... ;D Heel subtiel...Leuk Maarten... :smartass:.

Zippo

alex V50

Citaat van: reneetje op 16-10-2005 22:32:03
Citaat van: JCviggen op 16-10-2005 22:18:51
ik herriner me een aantal Saab 9-3 in een zgn 'Viggen' uitvoering...Wat was dit ook alweer voor een uitvoering?

*wijst naar z'n username*

De Viggen is zo'n beetje de T-5R bij Saab ;) Speciale uitvoering van de 9-3 in een bijzonder blauw kleurtje verkrijgbaar (ook in knalgeel en ik geloof zwart)
230 pk uit een 2-liter, hoewel er over het algemeen standaard al wel iets meer dan 230 uit komt. Aangepast onderstel, uitlaat etc...

Viggen schijnt zweeds te zijn voor de bliksems die van de hamer van Thor afkomen ;) En is ook de naam van de Saab 37 Viggen straaljager die de 9-3 voorging  ;D

Vind het zelf zeer mooie en zeldzame auto's, alhoewel de techniek nogal dubieus is naar het schijnt , afijn , dit is ie dus........................

http://www.vandsautodismantlers.com/new_arrivals/images_320x240/000075_ps.jpg
http://home.swipnet.se/dawid/Saab%209-3%20Viggen.jpg
http://www.irancar.com/images/Gallery-larg-1024-768/Saab/saab_93_viggen_2000_02_m.jpg

Mijn oom heeft zo'n Viggen.
Dat is toch wel heel gaaf hoor, is toch eigenlijk wel vergelijkbaar met een T-5R/R.
Het is echt wel een spectaculair ding, kon er echter niet 100% voor vallen.
Mijn oom zei toen hij een dag in mijn auto had gereden:
Geweldige auto, heeft zeker power, maar het zal nooit een Saab worden...

Dat heb ik precies hetzelfde, maar dan andersom. ;D
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

SpeekTuning

Citaat van: alex V70R op 18-10-2005 18:24:38
Citaat van: reneetje op 16-10-2005 22:32:03
Citaat van: JCviggen op 16-10-2005 22:18:51
ik herriner me een aantal Saab 9-3 in een zgn 'Viggen' uitvoering...Wat was dit ook alweer voor een uitvoering?

*wijst naar z'n username*

De Viggen is zo'n beetje de T-5R bij Saab ;) Speciale uitvoering van de 9-3 in een bijzonder blauw kleurtje verkrijgbaar (ook in knalgeel en ik geloof zwart)
230 pk uit een 2-liter, hoewel er over het algemeen standaard al wel iets meer dan 230 uit komt. Aangepast onderstel, uitlaat etc...

Viggen schijnt zweeds te zijn voor de bliksems die van de hamer van Thor afkomen ;) En is ook de naam van de Saab 37 Viggen straaljager die de 9-3 voorging  ;D

Vind het zelf zeer mooie en zeldzame auto's, alhoewel de techniek nogal dubieus is naar het schijnt , afijn , dit is ie dus.......................
http://www.vandsautodismantlers.com/new_arrivals/images_320x240/000075_ps.jpg
http://home.swipnet.se/dawid/Saab%209-3%20Viggen.jpg
http://www.irancar.com/images/Gallery-larg-1024-768/Saab/saab_93_viggen_2000_02_m.jpg

Mijn oom heeft zo'n Viggen.
Dat is toch wel heel gaaf hoor, is toch eigenlijk wel vergelijkbaar met een T-5R/R.
Het is echt wel een spectaculair ding, kon er echter niet 100% voor vallen.
Mijn oom zei toen hij een dag in mijn auto had gereden:
Geweldige auto, heeft zeker power, maar het zal nooit een Saab worden...

Dat heb ik precies hetzelfde, maar dan andersom. ;D

Tja.......Ik vind het een hele mooie auto...met name het interieur.
SpeekTuning .....

745tic

Citaat van: JCviggen op 16-10-2005 21:56:44
Citaat van: elianmars op 16-10-2005 20:31:59
Welkom hier, Sander!

Ik moet zeggen dat de prijzen die op die site staan een behoorlijk eind lager liggen dan de Ferrita uitlaten  :o

Ik weet natuurlijk niet of de kwaliteit hetzelfde is en wat de prijzen hier in Nederland moeten doen  ;)

Niet echt dezelfde kwaliteit....JT is staal met alu rond, Ferrita is roestvrij staal. Maar op zich zegt dat nog niet zo veel, in Zweden rijden er veel JT systemen rond en die roesten niet (en in Sverige is het klimaat nog net wat harder)
Voordeel is dat ze 3" zijn wat je anders moeilijk kan vinden + erg goedkoop. Zat zelf al een tijdje te denken over de aanschaf ervan

Misschien wel harder maar zeker niet zouter en dan hebben we het toch over het strooisel des winters (nee niet 5 Dec).