Ik ben Sander.......SpeekTuning

Gestart door SpeekTuning, 16-10-2005 20:17:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SpeekTuning

Hallo Volvo rijders,

Ik ben Sander.....met SpeekTuning als nickname. Ik ben 26 en ben woonachtig in het prachtige Twente, daar waar de Duitse autobahn maar 2x gasgeven is verwijderd.

Mijn hobby is alles wat met tuning te maken heeft. Ik ben importeur van JT uitlaatsystemen (WWW.JT-TUNING.SE) en doe veel aan chiptuning.

Zelf rijd ik (nog) geen Volvo maar een ander Zweedse lekkernij. Dit is een Saab 900 turbo uit 1996. Natuurlijk is deze auto niet standaard meer.....www.saabturbo.nl

groeten Sander
SpeekTuning .....

BenC70ES

Welkom hier, maareu... je maakt ook nogal een entree met direct te beginnen vloeken binnen de kerk...  :o  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

The Saint

Welkom SpeekTuning, maar je "rijdt nog geen Volvo", dus wil ik weten: WAT zijn je plannen?
No shirt no shoes, no pinball

Zippo

Reclame maken! ;D

Veel uitlaatjes verkopen en een volvo halen! ;D ;)

Zippo

elianmars

Welkom hier, Sander!

Ik moet zeggen dat de prijzen die op die site staan een behoorlijk eind lager liggen dan de Ferrita uitlaten  :o

Ik weet natuurlijk niet of de kwaliteit hetzelfde is en wat de prijzen hier in Nederland moeten doen  ;)

Turbobiker

#5
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout
foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout ;)
De Tussenpaus

elianmars

Zo, Turbo....... Ruk ff het hele forum uit z'n verband....... ;D ;D

Turbobiker

foutje... ;D

(heb het al gecorrigeerd)
De Tussenpaus

reneetje

Citaat van: BenC70ES op 16-10-2005 20:20:34
Welkom hier, maareu... je maakt ook nogal een entree met direct te beginnen vloeken binnen de kerk...  :o  ;D

Ach dat vloeken in de kerk vind ik wel meevallen hoor(dat merk komt ook uit Zweden ;)), en een beetje concurrentie tegenover die belachelijke dure Ferrita pijpjes vind ik een goede zaak...................

Turbobiker

Oei, reneetje, nu maak je twee fouten. Dat van Saab zullen we maar door de vingers zien deze ene keer (maar laten we het niet nog een keer merken ;) ).

En reclame mag niet op deze site, hooguit een opmerking. Dit gaat net te ver.
De Tussenpaus

animalT5R

Citaat van: reneetje op 16-10-2005 20:57:39
Citaat van: BenC70ES op 16-10-2005 20:20:34
Welkom hier, maareu... je maakt ook nogal een entree met direct te beginnen vloeken binnen de kerk...  :o  ;D

Ach dat vloeken in de kerk vind ik wel meevallen hoor(dat merk komt ook uit Zweden ;)), en een beetje concurrentie tegenover die belachelijke dure Ferrita pijpjes vind ik een goede zaak...................


nou inderdaad,ben het hier wel mee eens
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

reneetje

Citaat van: Turbobiker op 16-10-2005 20:59:57
Oei, reneetje, nu maak je twee fouten. Dat van Saab zullen we maar door de vingers zien deze ene keer (maar laten we het niet nog een keer merken ;) ).

En reclame mag niet op deze site, hooguit een opmerking. Dit gaat net te ver.

Dus als jij via een tip (jij noemt het reclame :P) een bepaalt produkt goedkoper kunt kopen dan voorheen, dan noem jij dat" net te ver "gaan ?

Vreemd hoor, beetje Nederlander zoekt het toch tot op de bodem uit, waar ie zijn produkten goedkoop kan kopen ;) ?

Rene ;)

BenC70ES

Raar dan dat jullie de JT uitlaten nog niet kende, ze zijn trouwens 3" tov 2.5" voor de simons en Feritta, de Volvo/Remus is 2.75" (systemen vanaf de kat.)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JCviggen

Citaat van: elianmars op 16-10-2005 20:31:59
Welkom hier, Sander!

Ik moet zeggen dat de prijzen die op die site staan een behoorlijk eind lager liggen dan de Ferrita uitlaten  :o

Ik weet natuurlijk niet of de kwaliteit hetzelfde is en wat de prijzen hier in Nederland moeten doen  ;)

Niet echt dezelfde kwaliteit....JT is staal met alu rond, Ferrita is roestvrij staal. Maar op zich zegt dat nog niet zo veel, in Zweden rijden er veel JT systemen rond en die roesten niet (en in Sverige is het klimaat nog net wat harder)
Voordeel is dat ze 3" zijn wat je anders moeilijk kan vinden + erg goedkoop. Zat zelf al een tijdje te denken over de aanschaf ervan
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Rayman

Welkom Sander.
Leuk om (wederom) een gemeentegenoot te begroeten.
Complimenten voor je 900 Turbo. Meteen een vraag: ik herriner me een aantal Saab 9-3 in een zgn 'Viggen' uitvoering...Wat was dit ook alweer voor een uitvoering?
Succes met de JT uitlaatsystemen.

Groeten Remond
Dark Side of the Force is German