Schakelstandenschakelaar PNP

Gestart door janmulder, 18-10-2005 21:23:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janmulder

Nadat gisteren het beruchte pijltje weer ging branden en mijn auto in zijn 2 wegreed de zgn winterstand heb ik vandaag de pnpswitch vervangen, die had ik al de hele zomer in de auto liggen, maar omdat het probleem zich alleen bij kou voordoet was ik er nog niet toegekomen.
In de gedownloade gebruiksaanwijzing in het engels van 850 forum ben ik er vol goede moed aan begonnen. Er stond dat je een halve dag er voor uit moest trekken, maar in 2,5 uur was alles klaar. Het meest heb ik zitten prutsen om die stekker los te krijgen, maar daar zit een foefje op, je moet een dun schroevedraaiertje tussen de achterkant van de stekker steken en veel wd 40 gebruiken. Ik heb geen foto's gemaakt omdat ik mijn toestel uitgeleend had, sorry. Maar al met al is het me erg meegevallen, ondanks de negatieve berichten van mijn garage, als je nooit je moter schoonspuit hoef je niets te markeren en monteer je alles weer op zijn eigen plekje en hoef je niets af te stellen. Zit nu een beetje rozig op de bank naar AJAX te kijken met een glaasje witte wijn. (hoef niet meer te rijden)

Jan Mulder

konniekip

Ja, was inderdaad een betrekkelijk eenvoudige klus, waarbij alleen de stekker wat problemen kan opleveren.