286 km/u

Gestart door Turbobiker, 19-10-2005 10:29:39

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ai........ da's flink kl*te, man!  :-\ :-\

Wat is 't voor turbo?

En is-ie er idd door Rica opgezet?

animalT5R

Citaat van: 911sap11 op 19-10-2005 19:30:52
Re:850 T5 tunen, wat heb ik nodig? - NIEUW
« Antwoord #37 Gepost op: vandaag om 18:53:07 »  
--------------------------------------------------------------------------------
.... Ik za er eens aan denken om mn Epic te verkopen... NOT!
Neem aan dat T.Biker niet hierop zit te wachten,zie het verband/nut er ook niet van,zijn geen leuke reparaties waar je tegenaan zit te kijken.
Lars,hoop dat het allemaal goed gaat komen,hoe dan ook,het is en blijft ruk,op zeker..

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

@TurboBiker: Hoe weet jij trouwens dat je 286 echte kilometers hebt gereden als je teller maar tot 260 gaat?  

TurboBiker heeft geen 286 echte kilometers per uur gereden in zijn auto. Kwestie van goed lezen  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Zwaar flamoes dat je auto nu in het buitenland staat, waar een onbekende  R aan gaat sleutelen. En dan nog een fijne rekening  :(

Hopelijk valt het allemaal mee Turbobiker.

Gelukkig kon je terug lekker opschieten  ;)

Always look on the bright side of life, tutu tutu, tutu tutu tutu...
No shirt no shoes, no pinball

thuur

Ai, da's mooi ruk man :(

Sterkte met de afhandeling en maak er werk van! Zat toch blijkbaar iets niet goed, zo'n onderdeel gaat niet stuk op zo'n korte termijn :-\

Sterkte!

Gr :P

thuur

Citaat van: animalT5R op 19-10-2005 19:41:49
Re:850 T5 tunen, wat heb ik nodig? - NIEUW
« Antwoord #37 Gepost op: vandaag om 18:53:07 »  
--------------------------------------------------------------------------------
.... Ik za er eens aan denken om mn Epic te verkopen... NOT!
Neem aan dat T.Biker niet hierop zit te wachten,zie het verband/nut er ook niet van,zijn geen leuke reparaties waar je tegenaan zit te kijken.
Lars,hoop dat het allemaal goed gaat komen,hoe dan ook,het is en blijft ruk,op zeker..

911sap11 citeert een bericht van Raffer uit de 'T5 tunen, wat heb ik nodig'-draad ::)

Klik hier maar

Gr ;)

BartT5R

Echt k*t,
ik stond twee weken geleden ook in het buitenland met een in de soep gedraaide motor. Gelukkig is de mijjne wel naar huis getakeld, kan ik hem zelf terug maken als ik de tijd vind.
Ik leef met je mee.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Turbobiker

@TurboBiker: Hoe weet jij trouwens dat je 286 echte kilometers hebt gereden als je teller maar tot 260 gaat?   Ik za er eens aan denken om mn Epic te verkopen... NOT!

In de trein staat dit zeer duidelijk aangegeven. En wat heeft je Epic daar mee te maken ???
De Tussenpaus

Turbobiker

En bedankt voor het meeleven allemaal.

Een turbo die na 10.000 kilometer kapot gaat is behoorlijk uniek. Ik weet hoe je zo een ding moet behandelen, dus netjes opwarmen en afkoelen, dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Of de oorzaak ooit nog te achterhalen valt? Ik vermoed dat japanners (Mitsubishi) ook 'maandagen' kennen ::) Al vermoed ik dat het probleem er al langer in zat. Als alles opgelost is kom ik er nog eens op terug.
De Tussenpaus

JCviggen

voordat je er een andere op zet zou ik iig de olieretour etc goed controleren
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

raffar

Citaat van: Turbobiker op 19-10-2005 21:55:13
@TurboBiker: Hoe weet jij trouwens dat je 286 echte kilometers hebt gereden als je teller maar tot 260 gaat?   Ik za er eens aan denken om mn Epic te verkopen... NOT!

In de trein staat dit zeer duidelijk aangegeven. En wat heeft je Epic daar mee te maken ???

Nee sorry man, die draad komt uit een ander topic. Mn Epic verkopen om snelle spulletjes te kopen voor mn wagen. Iemand anders heeft die tekst hierheen gekopieerd...

Sjit voor je! Is dat gebeurd nadat je bij mij was met de dakrails? Sterkte drmee.

raffar

Citaat van: Claudia op 19-10-2005 23:18:27
Baaaaaalen zeg (nee, kom niet uut Hengeloooo :))

Hoop dat het gauw goed komt.
Enneh.....als de reparatie langer duurt mag je mijn navigator wel worden hoor! (ben ook de flauwste niet 8))

Kijk maar uit... met zo'n aanbieding heeft straks iedereen zn turbo stuk!  ;D

@Lars: Nog nieuws?

Joenes T-5

Maar als ik het goed begrijp is het nu .....biker ???
Zonde joh, echt verschrikkelijk, hoop dat mij dit nooit zal overkomen!
We leven met je mee!

Succes met de reparaties en de prijs daarvan...

sas

Citaat van: Turbobiker op 19-10-2005 13:38:40
Citaat van: JCviggen op 19-10-2005 12:54:27
Hoeveel km had je turbo?

ongeveer 10.000, nog geen jaar oud.

Echt heel erg balen zeg. Maar 10000km en nog geen jaar oud? Daar moet zeker wat mee te doen zijn door degene die de turbo geleverd en (hopelijk) gemonteerd heeft. Terug naar Nederland halen is dan ook zeker een optie lijkt mij. Maar wellicht eerst even diagnose laten stellen bij een garage daar, op het moment dat ie daar staat.

thuur

O, en zorg dat je de oude onderdelen terugkrijgt!

Gr ;)