Mijn V-day

Gestart door Daf46, 23-10-2005 07:49:23

Vorige topic - Volgende topic

Daf46

Citaat van: multiklep op 24-06-2009 13:22:46
Wat zijn die Argo's toch mooi!   :eusa_clap:
In de kleine velgmaten vind ik het ook zeer mooie velgen , zie ze persoonlijk liever dan de 1" grotere Cetus.

thuur

Citaat van: Daf46 op 24-06-2009 13:39:48
In de kleine velgmaten vind ik het ook zeer mooie velgen , zie ze persoonlijk liever dan de 1" grotere Cetus.

Ehm.. Cetussen en Argo's zijn even groot hoor..

Gr :eusa_shifty:

Daf46

Citaat van: thuur op 24-06-2009 17:23:07
Citaat van: Daf46 op 24-06-2009 13:39:48

Ehm.. Cetussen en Argo's zijn even groot hoor..

Gr :eusa_shifty:
een Cetus is toch 16" ? Mijn argo's iig 15"

Je hebt uiteraard gelijk  :eusa_shifty:

Daf46

De 850 vandaag:

multiklep

Daf46

Citaat van: multiklep op 02-07-2009 00:16:49
:eusa_clap:
Mooi hé  :)

Volgende week wordt er naar de zijn contactslotschakelaar gekeken (de dag dat de koper kwam kijken kreeg ie opeens het bekende ABS-lampje fenomeen)

De opvolger staat sinds gisteren bij Mimburges LPG technieken voor een LPi installatie. Als het goed is is ie morgen al klaar.

Daf46

>:( - dag vandaag:

De koppeling van V70n heeft laten het afweten, blijft ontkoppeld (pedaal komt wel terug omhoog), uiteraard midden op een druk kruispunt.
En zaterdag zijn er natuurlijk enkel verkopers aanwezig bij de dealer dus die kunnen me niet helpen vandaag, maandag wordt ie opgehaald.
Staat bovendien op een plaats waar je maar kort mag parkeren (gelukkig is het morgen zondag  ::) )

En natuurlijk wordt net deze dag ook de 850 opgehaald door de toekomstige eigenaren.

multiklep

Afscheid nemen deed zo'n zeer" ;D

Daf46

multiklep

De 850 is vertrokken? je hebt er toch 3 jaar plezier van gehad.... Bij hoor ik als ik langzaam rijd een soort slijpend ijzerig geluid.... Gling, gling gling gling, zo klinkt het een beetje.... weet jij misschien wat dat is?

Groet,

Daf46

Citaat van: Daf46 op 11-07-2009 14:33:06
>:( - dag vandaag:

De koppeling van V70n heeft laten het afweten, blijft ontkoppeld (pedaal komt wel terug omhoog), uiteraard midden op een druk kruispunt.
En zaterdag zijn er natuurlijk enkel verkopers aanwezig bij de dealer dus die kunnen me niet helpen vandaag, maandag wordt ie opgehaald.
Staat bovendien op een plaats waar je maar kort mag parkeren (gelukkig is het morgen zondag  ::) )

En natuurlijk wordt net deze dag ook de 850 opgehaald door de toekomstige eigenaren.

vandaag nog even rustig naar de auto (De V70n dus) gaan kijken en een testje gedaan:

1. De koppeling lijkt te werken want als ik de versnellingshendel in versnelling wil plaatsen (motor uit) zonder het pedaal in te duwen dan gaat het moeizaam, pedaal ingedrukt gaat het makkelijk.

2. Met motor gestart (stationair toerental).
Koppeling indrukken en in 1 schakelen, bij het koppeling lossen hoor ik een schurend geluid, druk het pedaal terug in hoor je het langzaam stilvallen.

3. Doe ik hetzelfde met de andere versnellingen hoor ik het schurende geluid telkens weer maar het schuurt sneller bij elke hogere versnelling dus 5 snelller dan 4 snellerdan 3 enz...

In geen enkel van de versnellinge is er ook maar iets te merken van dat de auto zelfs maar een centimeter vooruit wilt ...

Een gedeelte van de bak lijkt dus mee te doen.

De homokineten lijken ok.

Heeft iemand dit al meegemaakt ?

UserID6342

Gebroken schakelvork ?

Daf46

Citaat van: Dirk342 op 13-07-2009 07:10:21
Gebroken schakelvork ?
Klinkt eng  :-\

Maar zoiets zou het dus idd kunnen zijn, dan zit die bak nu dus waarschijlijk vol zaagsel en zullen ze er werk aan hebben.

Daf46

Citaat van: Daf46 op 13-07-2009 08:45:08
Citaat van: Dirk342 op 13-07-2009 07:10:21
Gebroken schakelvork ?
Klinkt eng  :-\

Maar zoiets zou het dus idd kunnen zijn, dan zit die bak nu dus waarschijlijk vol zaagsel en zullen ze er werk aan hebben.

Hij rijdt terug :)
Was niet de koppeling, maar "De homokineten lijken ok" was dus toch niet het geval de rechter 'cardan' draaide 'zot'.

En nu rap een bijstandsverzerkering afsluiten met vervangwagen ;-)

BenC70ES

Citaat van: Daf46 op 15-07-2009 17:57:47de rechter ‘cardan’ draaide ‘zot’.

Met amper 110.000km...  zou eigenlijk niet mogen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!