deurklinken vervangen

Gestart door animalT5R, 24-10-2005 16:00:47

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

hallo allemaal,
gezien er hier in de buurt de laatste tijs nogal veel auto inbraken zijn,en deze worden gepleegd door het slot uit te boren vroeg ik me af of het mogelijk is om deze dus ''slotloos'' te maken.
Anders gezegd,is het mogelijk om een paar achterdeurklinken in de voordeuren toe te passen?
Zijn deze net zo groot?
Nu is de bedoeling wel dat het achterklepslot erin blijft,dus kan je altijd nog met de sleutel naar binnen ;)
Maar gezien ik een aftermarked alarm in de auto heb,is het niet van noodzaak om de sloten in de voorportieren te laten,als we het ze moeilijk kunnen maken....... ;D
wie ohw wie weet hier en antwoord op ???

johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

thuur

Of de klinken dezelfde grootte hebben kun je gemakkelijk opmeten ;)

Fijn om te lezen dat je zoveel vertrouwen hebt in het zwakste slot van de 850 (achterklep), je accu en je aftermarket alarmpie ;D

Gr ;)

animalT5R

Ja maar thuur,over het geweldige achterklepslot zit een afdekplaatje(wat een leek(lees dief/inbreker)) in het donker niet ziet.
De accu,tja kan leeg maar gaan we niet van uit ;) ;D
En het alarm,is gelukkig gecertificeerd  ;D ;D
Maar als ze de klinksloten niet zien,zullen ze zich ook ff 2 keer bedenken voor ze de R proberen open te krijgen.

thuur

Citaat van: animalT5R op 24-10-2005 16:53:00
Ja maar thuur,over het geweldige achterklepslot zit een afdekplaatje(wat een leek(lees dief/inbreker)) in het donker niet ziet.
De accu,tja kan leeg maar gaan we niet van uit ;) ;D
En het alarm,is gelukkig gecertificeerd  ;D ;D
Maar als ze de klinksloten niet zien,zullen ze zich ook ff 2 keer bedenken voor ze de R proberen open te krijgen.

Met of zonder klink/slot: volgens mij heb je met zo'n dunne lepel de auto net zo snel open :-\

Ik heb het hele geval in mijn handen gehad en er is best goed over nagedacht (diefstaltechnisch dan), maar als je tegenwoordig hoort dat de dieven met een laptop onder de modernste auto kruipen en na een piep-piep het alarm en de startblokkering eraf zijn :-X dan denk ik dat je je meer 'kans op ellende' op de hals haalt dan dat het je kan opleveren. De sloten kun je wel makkelijk saboteren (1 pinnetje weglaten), maar dan moet je wederom vertrouwen op je accu, alarm EN het zwakste slot (tis en-en he, niet of-of ;D dus een weekje de auto op Schiphol zetten is er niet meer bij dan ;D)

Gr 8)

animalT5R

KIJK,eerlijk gezegd heb ik het nog niet van die kant bekeken ::)
Als ze inderdaad zien dat er geen sloten meer inzitten heb je inderdaad alleen maar meer kans dat ze meer slopen dan alleen een slotje :-\
denk dat ik het hier maar bij laat,[size=0]en hopen dat ze alleen het andere V merk pakken[/size] gezien die makkelijker open te maken zijn en er een boel meer van in de straat staan ;)