Honda CRX VTEC: REMMEN!

Gestart door HaRdCoRe-WeZ, 30-10-2005 16:44:32

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Dat staat echt supermooi !

Bij de weg, ik zie elke ochtend een gif/appelgroene snelle CRX  in de buurt van geldermalsen/zaltbommel.. Bekende ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ties

Heel netjes!! Heeft toch echt wel wat die snelle japanners!  ;D  Mooie bak man!

Zippo

Erg gaaf!!
Stuur is ook super  :eusa_clap:

Alleen het lood........
Die hadden ze wel achter de spaak mogen monteren  :police:

Johann

face.flava

Cool verry COOL....... wanneer komt de turbo?  ;D

HaRdCoRe-WeZ

Geen turbo. Wel erg gaaf hoor, maar nee, ik hou het liever N/A.

Lood zit idd een beetje rottig, maar het valt amper meer op, heb het lood namelijk zwart gemaakt  :P

Appelgroene CRX ken ik niet btw, wel een Rio Verde groene, maar das geen daily driver.

HaRdCoRe-WeZ

Gisteren stuurhuisbusje en bijbehorende borgring vervangen. Duidelijk een teringklus, je kan er slecht bij, was best een drama. Maar goed, het is weer gebeurd. En ik merk veel verschil, geen gebonk meer over klinkerwegen en de auto stuurt een stukje strakker. Zaterdag uitlijnen, zondag Jappendag op Assen.

Taranis

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 29-03-2007 11:47:06
Gisteren stuurhuisbusje en bijbehorende borgring vervangen. Duidelijk een teringklus, je kan er slecht bij, was best een drama.

Ondanks dat je geen 850 hebt (zoveel verschil zit er niet in neem ik aan?) weet jij dan vast wel of een stuurhuis zelf vervangen een beetje te doen is? :P

OMD

Eugene

If it's not blown, it sucks...

HaRdCoRe-WeZ

Stuurhuis is zelf te vervangen. Alles aan een auto is zelf te vervangen eigenlijk. Mwaoh, sommige plaatdelen kunnen een pain-in-the-ass zijn.

Gewoon uitzoeken hoe je zoiets aan moet gaan pakken. En er de tijd voor nemen, goed gereedschap is het halve werk en haast je niet. Ik doe alles op straat, niet ideaal, maar wel te doen.

Voor zover ik weet, moet je bij een 850 het subframe onder de auto vandaan laten zakken, dan komt het stuurhuis mee. Subframe zit vast met 4 bouten, kunnen wel aardig vast zitten.....vraag maar aan T W R 850 maar whahahahaha. Inside joke btw.

Taranis

HaRdCoRe-WeZ

Afgelopen week de 2 lambdasensoren vervangen. Auto stonk naar brandstof, en begon aardig te drinken. Daarnaast kreeg ik om de 5 minuten foutcodes, dat ben je na 1 dag echt zat. Dus gelijk maar allebei de lambda's vervangen, eens zien hoe lang ze het volhouden.

Auto loopt weer goed, stinkt niet meer naar de benzine, en loopt best lekker door moet ik zeggen. 230 op het tellertje, en km-stand die verspringt naar de 264k, still going strong.

elianmars

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 16-04-2007 18:30:07
230 op het tellertje, en km-stand die verspringt naar de 264k, still going strong.

Weet je zeker dat er niet stiekem toch een Volvo motor in ligt?  ;D

HaRdCoRe-WeZ

Daar ben ik heeeeeeeeeeel zeker van haha.

Vandaag ff snel paar foto's geschoten en een filmpje gemaakt. Helaas komt het geluid niet goed over...moet ik nog wat op verzinnen. Schroef het volume maar op, krijg je misschien een indruk.

Klik voor filmpje