Honda CRX VTEC: REMMEN!

Gestart door HaRdCoRe-WeZ, 30-10-2005 16:44:32

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Mogguh,

Na ongeveer anderhalf jaar met veel plezier in de CRX te hebben gereden, kreeg ik iets voorgeschoteld wat ik niet kon laten gaan eigenlijk.

Een VTEC  ;D

Dus gister met paps naar Friesland gereden om de origineel Nederlandse Honda Civic Coupe CRX EE8 te gaan bekijken. Daar aangekomen gelijk proefritje en zodoende op de koop/ruil overgegaan.

Heb mijn "oude" CRX dus in kunnen ruilen, en met bijbetaling van mijn kant zijn we tot een leuke deal gekomen. Mocht mijn oude wielen (met 2 nieuwe Toyo's), accu (ja de accu ja, ding kost een godsvermogen) en CAI meenemen. Audio was er uiteraard allemaal al uit, evenals de Chiel Bos veren.

Kwa kleur blijf ik wel errug hangen, wederom een witte. 3 auto's in mijn bezit gehad, alle 3 wit. Auto had btw net zoveel gelopen als mijn oude, dus tsja, das niet echt een vooruitgang. Het plaatwerk daarintegen wel. Zo goed als roestvrij, enkel net voor het rechterachterwiel wat kleine blaasjes, evenals op het schuifdak (bekend probleem). De auto gister en vandaag gecleaned en tijd voor wat foto's dus.

Uiteraard binnenkort mijn eigen veren erop zodat ie achter ook nog mooi wat inzakt. Einddemper moet ook nog wat aan gedaan worden, want is wel errrrrrrug stil zo   ;)
Audio met de tijd weer terug erin.

Zippo

Mooie auto!!
Dat wordt toeren draaien!!!!! :o ;D

Kleur is ook apart voor een V-TEC.

Zippo

Vertigo

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 30-10-2005 16:44:32
Einddemper moet ook nog wat aan gedaan worden, want is wel errrrrrrug stil zo   ;)
Audio met de tijd weer terug erin.
Met een andere einddemper heb je die audio vast niet meer nodig ;)
ohnee, het is geen roffel. dus goede audio is dan niet overbodig ;D

Ziet er overigens wel mooi en strak uit op de foto's.

Gr

TTT242

Ziet er erg mooi uit... In België zag je deze een jaar of 5 geleden nog met bosjes rijden maar nu moet je al goed uitkijken om er eens één in de week tegen te komen. Veel geluk ermee.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Johann

Jengeldingen...

;D

Veel plezier er mee WeZ! Blijf leuk spul, alleen de kont is een beetje tricky.  ;)

animalT5R

Mooie auto Wez,
Zie dat er een andere kap op zit en een anders bumper,enige jammere vind ik is dat de voor en achterkant niet in 1 lijn doorlopen :-\
Dacht eigenlijk aan de topic titel dat je verstandig was geworden en een roffel had gekocht  ;) ;D
in ieder geval veel plezier ermee,en net als zippo zegt,toeren draaien 8)
Gr J
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Claudia

Jammer.....nóg niet het licht gezien?

:)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ben

Wat een lelijk ding zeg.

Veel plezier ermee !

BenC70ES

Eindelijk een echte Honda  :) maar nog geen echte auto  ;) :P ;D

Met een openluchtfilter kit klinken ze echt wel indrukwekkend tegen de rode zone  :D

Veel plezier ermee!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Paul75

Wat een tiener bak...dat kopen toch al die jochies die net hun rijbewijs hebben.... ;D ;D

Hij ziet er wel netjes uit ;)

Die cbr daarentegen vind ik nou wel een super ding. :P
Volvo er is geen betere!
Ik krijg hier trouwens ook niet een leuk plaatje tevoorschijn. ;)

Roy_Heitzer

;D Gaaf bakkie Wes,Wanneer kom je `em ff laten zien??
Dat wordt aanpoten voor onze `R etjes naar een volgende meeting.....

Emiel

Gefeliciteerd Wez, kan je weer een beetje bijblijven bij de 'grote' jongens ;) ;D

Emiel.... ;)

HaRdCoRe-WeZ

Dank u allen.

Toeren draaien doen we alleen als we eerst minimaal 15 minuutjes netjes onder de 3000rpm zijn gebleven. Daarna knallen naar de 8000rpm  :P

Geluidje mag er zeker wezen, nu al! Einddemper zal het nog wat leuker moeten maken.

Hij is in 2004 helemaal strak gemaakt (nieuwe schermen etc.) en overgspoten naar de huidige kleur. Voorheen was de kleur dat mooie blauwe/groene kleurtje waar je de meeste CRX'en met B16A1 blok mee ziet rijden. Vorige eigenaar heeft er een Pakfeifer kap en bumper op geplaatst. Ik twijfel nog of ik het er op laat...

En Roy, ik kwam net bij jou vandaan, zag dat je niet thuis was en was dus ff naar Marc gereden. Kom van de week wel ffies langs. Enne....hou jullie toch niet bij...

En jongens, zeg nou eerlijk, wat moet ik met een 850? Kost nogal nix gelukkig, tis zwaar en verzekering bla bla. Misschien over een paar jaar...

En nu gaan we nog ff lekker het VTEC-gebied opzoeken, brrrrrrrrrrBEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!

Johann

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 30-10-2005 20:16:19
Dank u allen.

Toeren draaien doen we alleen als we eerst minimaal 15 minuutjes netjes onder de 3000rpm zijn gebleven. Daarna knallen naar de 8000rpm  :P

Hij wil toch maar 6000 met koude motor.
Pas als de olie optempertuur is zegt meneer Honda dat je richting 8400 toeren mag.  ;)

fearless

Leuke bak, ziet er mooi en netjes uit.

Kwam net trouwens deze link tegen... http://www.cardomain.com/ride/444769/1

Misschien leuk ideetje voor je CRX.  ;D

In ieder geval veel plezier met je nieuwe.  :)