Op zoek naar donkergrijze 17 inch Titan velgen

Gestart door bruijnmeister, 07-11-2005 23:24:34

Vorige topic - Volgende topic

bruijnmeister

Jammer maar helaas ben ik vanavond op een slecht verlichte weg in een gat gereden en heb 2 van m'n 17 inch Titan velgen kapot gereden. :(

Hartelijk dank.
Eric

-- EDIT -- geen ads in topics, daar is het advertentie board voor !!! -- EDIT --

Brinky

Hoe kapot zijn ze? Want vaak kan een velgendoktor ze wel repareren. Bij Titans loont het de moeite om even te informeren, want 2 nieuwe titans kosten best wat...

bruijnmeister

1 zit een goede barst in over een cm of 15 over de lengterichting van de velg de andere is er erger aan toe en is echt gescheurd over ongeveer 30 cm ook over de lengterichting van de velg. (Uit het midden aan de binnenkant van de velg) Het gaat om 5-gaats velgen voor de 850.(dit voor alle duidelijkheid)

Bedankt voor je vlotte reactie

Eric

ed

Eric,

Als het veroorzaakt is door een slechte wegsituatie kun je de gemeente aansprakelijk stellen. Doen ze niet heel erg moeilijk over. Mijn broer reed ook een in een gat, en had twee velgen krom. Gelijk foto's van gemaakt, en opgestuurd naar de gemeente met rekening. Heeft wel alles vergoed gekregen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

bruijnmeister

Ik denk dat dat in NL redelijk "makkelijk" gaat, echter hier in Zuid Italie gaat dat niet zo soepel. Ik wil voorkomen dat ik alles straks alles nieuw heb gekocht en geen cent terug krijg van de gemeente.

Ed, bedankt in iedergeval voor deze tip ik ben er inmiddels mee bezig.

Ik kijk nu uit naar "goedkopere" alternatieven mocht dit niet lukken.

MvG

Eric

Brinky

Ai, dat klinkt inderdaad te ernstig voor een velgendokter. Succes met de zoektocht naar 2 bijpassende exemplaren!

@®-

Citaat van: Taranis op 09-11-2005 16:38:24
Citaat van: Johann op 09-11-2005 15:13:38
Ik heb nog 4 nieuw in de doos liggen...  ::)

4 of 5-gaats ?
??? ??? ??? ???

Ik denk 3 gaats komen van Smart vandaan ;D

Titans zijn altijd 5 gaats.

Taranis

Citaat van: Armin op 09-11-2005 16:42:26
Titans zijn altijd 5 gaats.

Weer wat geleerd, wist het niet  :)  Dacht dat ik een tijdje geleden titans onder een '93-er 850 GLT had zien zitten, dus ging er vanuit dat ze ook in 4-gaats verkrijgbaar waren (sowieso valt de verkrijgbaarheid van mooie 17" viergaats velgen me vies tegen, maar daarmee zal ik dit topic niet vervuilen)

Edit: fijne moderator hier! Johann probeert te helpen met Titans en dan wordt het direct gewist omdat het handel is? Weer een hele rij posts weg... is het de bedoeling dat we alles via PB gaan doen ofzo? Schaf dan meteen het hele forum af en zet een rij met e-mail adressen neer. Elkaar helpen mag blijkbaar niet meer, alles moet via een PB terwijl een forum juist bedoeld is om elkaar openlijk te schrijven. (Ja ik zal aan mn bloeddruk denken maar dit irriteert me mateloos...)

kl64

Inderdaad vreemde toestanden hier, ik had ook hier gevraagd wat dan zo'n set Titan's moest kosten , maar mijn bericht is ongevraagd verwijderd.

Is dat normaal hier?

Vind het maar een belachelijke zaak als zomaar hele postings verdwijnen over een dood normale zaak als het opzoek zijn naar een paar Titan velgen.

Kluwer

Taranis

Citaat van: kl64 op 09-11-2005 21:47:44
Is dat normaal hier?

Laatste tijd wel ja (HELAAS). Zodra iets nog maar naar handel riekt of ook maar op 1 of andere manier zo opgevat kan worden, grijpt de moderator in. Ik heb hier nog niet zo heel veel berichten neer gezet dus ik zal m'n grote mond een beetje houden, maar het gaat echt ten koste van de sfeer op het forum. Een forum is er om elkaar te helpen, en dat gaat verloren op deze manier. Jammer.

Terug on-topic: bruijnmeister, al een oplossing gevonden?

Johann

Heren heren...

De moderators hebben terecht de zaak weer op de rit gezet.
Ik zat alleen maar een beetje te stangen, normaal ben ik altijd poeslief..., maar het is gewoon zo dat handel hier niet welkom is.

Ik denk dat het verder nu wel duidelijk is en zaken kunnen we via PB verder regelen.

Dus, mijn "fout" en niet van de mods.

Peth©oni

Lees anders eens de forum regels, zou een hoop schelen.
Daarin zul je zien dat advertenties in de daarvoor bestemde boards horen en handel hier via PB gaat.......

bruijnmeister

Citaat van: Taranis op 09-11-2005 22:00:21
Citaat van: kl64 op 09-11-2005 21:47:44
Is dat normaal hier?

Laatste tijd wel ja (HELAAS). Zodra iets nog maar naar handel riekt of ook maar op 1 of andere manier zo opgevat kan worden, grijpt de moderator in. Ik heb hier nog niet zo heel veel berichten neer gezet dus ik zal m'n grote mond een beetje houden, maar het gaat echt ten koste van de sfeer op het forum. Een forum is er om elkaar te helpen, en dat gaat verloren op deze manier. Jammer.

Terug on-topic: bruijnmeister, al een oplossing gevonden?

Nee nog steeds niet vandaag de gemeente hier in Italie bezocht maar daar hoef ik weinig tot niets van te verwachten.

blijf dus rustig doorzoeken naar een "passende" oplossing  ;)

volvoTon

Ja hoor,daar gaan we weer >:(
Ik hoop dat we hier niet weer zolang over gaan zeuren als de laatste keer.

volvoTon ;D

Taranis

Citaat van: volvoTon op 26-11-2005 21:49:31
niet weer zolang over gaan zeuren

Wie brengt het onderwerp na 16 dagen weer onder de aandacht?

On-topic: bruijnmeister, je bent wat stil? Al een oplossing gevonden?