RRRRR_Ramon's belevenissen

Gestart door RRRRR_Ramon, 20-11-2005 01:06:54

Vorige topic - Volgende topic

maruska

mooie en waardige opvolger van de diesel.. gaat deze nog gekieteld worden ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ludo

O Ramon, alweer de versnellingsbak.  :o
Dat is balen zeg.  :-\

StefanCJ

Mooie auto, veel plezier gewenst. Hopelijk kan je de V70 onderdelen nog een beetje goed kwijt en valt de uiteindelijke schade onderaan de streep mee.

Succes!

petrolhead

Gefeliciteerd met de mooie V40 2.0T. Al met al toch snel gegaan :)

RRRRR_Ramon

Citaat van: maruska op 23-11-2013 10:18:33
mooie en waardige opvolger van de diesel.. gaat deze nog gekieteld worden ? ;D

Geen idee Mark. Ik heb nog andere wensen maar eerst de spaarrekening weer aanvullen.

Citaat van: Ludo op 23-11-2013 20:24:33
O Ramon, alweer de versnellingsbak.  :o
Dat is balen zeg.  :-\

Ja niet leuk Ludo. Hoeveel pech kun je hebben?

Ik ga, als alles lukt, vanavond de V70 ophalen in Steenwijk. Hij komt bij huis te staan, wordt geschorst en dan kan het slopen beginnen. Er komt nog een advertentie hier op het forum.

Zucht...  :-\

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

RRRRR_Ramon

Stukje bij beetje verlaten de onderdelen de V70.

Vandaag weer een paar onderdeeltjes kunnen slijten. Was nog gezellig ook met oude bekenden John (Champagne855) en Ronald (RonnieDuck). Morgen kijkdag met Fokke met broer Eelco.  ;D

RRRRR_Ramon

Het is doek is gevallen voor onze Garnaal...

Het restant is vandaag verkocht en er gaan zoals afgesproken met de koper geen onderdelen meer van de auto af. Volgende week wordt restant opgehaald en gaat het hart van de V70, de motor, nog een 2e leven tegemoet.

Einde van een tijdperk...

elianmars

Vulk

Doet toch een beetje pijn dergelijke berichten. Ik vond jouw V70 altijd al een soort van 'icoon'.

RRRRR_Ramon

Citaat van: Vulk op 04-01-2014 17:36:29
Doet toch een beetje pijn dergelijke berichten. Ik vond jouw V70 altijd al een soort van 'icoon'.

Dank je Thomas. Het is ook best raar. Onderhoud is best een hoop aan gedaan in 2013 en we waren van plan om door te rijden naar het half miljoen totdat...

Maar goed heel wat onderdelen hebben hun weg inmiddels gevonden richting andere auto's van uitsluitend dit forum. Ik heb alleen hier geadverteerd en niet op MP of andere sites.

Bedankt aan iedereen die belangstelling heeft getoond! Erg grappig was de PB bom die exploreerde toen half half door liet schemeren dat de Garnaal gedemonteerd zou gaan worden. Ik heb nog nooit zo vaak achterelkaar de woorden "heldere koplampen" gelezen. :o  ;D

Ik heb weer een hoop leuke mensen leren kennen die hier thuis geweest zijn, sommigen voor een mattenset, anderen namen een deur mee, de laatste "klant" nam vanmiddag een rood deurlampje mee van de linkervoordeur. Ik heb het hem gratis meegegeven, wat moet je vragen voor zo'n lampje? Daarna is de deal gesloten met de koper van het restant (wrak is zo'n rotwoord) en is de auto op slot gegaan en is de advertentie verwijderd van het forum. Wat er nu nog is wordt volgende week zaterdag opgehaald en is hier de oprit weer vrij.

De V40 verdient ook aandacht, een was- en poetsbeurt staan op het programma. Ook moet ik nog de lampjes vervangen van de ECC unit, daar is het wat donker in de middensectie, tis net een echte Volvo ;)

Verder rijdt de V40 supergoed en hebben we er inmiddels alweer 3000 km mee gereden. Het lidmaatschap van de Volvo 850 Club is inmiddels omgezet naar een donateurschap en gaan we ook nog wel naar de ALV.

Ik blijf hier nog wel hangen net zoals de meeste "afvalligen" hier. Maar de ZG-VT-34 is niet meer...

FGG

Citaat van: RRRRR_Ramon op 04-01-2014 18:38:56
Bedankt aan iedereen die belangstelling heeft getoond! Erg grappig was de PB bom die exploreerde toen half half door liet schemeren dat de Garnaal gedemonteerd zou gaan worden. Ik heb nog nooit zo vaak achterelkaar de woorden "heldere koplampen" gelezen.

En "blokjesgrille"? Of zat die er niet op?  :eusa_think:

Verder rijdt de V40 supergoed en hebben we er inmiddels alweer 3000 km mee gereden. Het lidmaatschap van de Volvo 850 Club is inmiddels omgezet naar een donateurschap en gaan we ook nog wel naar de ALV.

Misschien zien we elkaar dan daar wel weer. Ben benieuwd naar de V40. :)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RRRRR_Ramon

Citaat van: FGG op 04-01-2014 20:14:20
Bedankt aan iedereen die belangstelling heeft getoond! Erg grappig was de PB bom die exploreerde toen half half door liet schemeren dat de Garnaal gedemonteerd zou gaan worden. Ik heb nog nooit zo vaak achterelkaar de woorden "heldere koplampen" gelezen.

En "blokjesgrille"? Of zat die er niet op?  :eusa_think:

Misschien zien we elkaar dan daar wel weer. Ben benieuwd naar de V40. :)

Ja, blokjesgrill heb ik ook vaak gelezen, maar die lampen sloeg alles. Gaan jullie ook naar de ALV, dan zien we elkaar wel dan.

)()()sT

Heel jammer dat de D zo ten einde is gekomen.... Gelukkig heb ik ook wat spulletjes die door"leven" maar het is toch altijd sneu. Maar goed, alles is relatief; ooit zijn al onze bolides schrootrijp.
Succes met de V40, in ieder geval fijn dat ie bevalt!

StefanCJ

Helaas maar waar. Onze auto's zijn aangekomen op de leeftijd dat er soms één sneuvelt. Gelukkig heeft ook Ramon mensen blij kunnen maken met onderdelen  :)

RRRRR_Ramon

Definitief afscheid genomen van de V70...  :'(

Het ging wiffie om de motor maar nam de rest ook mee  ;) Nog even wat gedonder op bij PostNL met het overschrijven helaas. De beambte vergat de optie aan te vinken van "tenaamstelling wijzigen en schorsen". Hij wilde eerst overschrijven en dan schorsen maar dat ging niet meer. Wiff kan het wel zelf thuis regelen vandaag met de DigiD. Inmiddels was de oprijwagen gearriveerd en moesten we nog snel even de wielen die Wiff had meegebracht erop zetten. Auto van de blokken en aan de lier.

Hij is weg, vaarwel V70!