Ikea Hut

Gestart door @®-, 26-11-2005 16:22:27

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Mooie velgen onder die S60 ;D

@®-

Citaat van: tom480 op 03-12-2011 16:05:33
Citaat van: henry classic v70 op 27-11-2011 12:06:45
Staan heel mooi deze velgen, hebben wel wat weg van de Tethys.
Tethys on steroids ;D.

Klopt, ik ga altijd met de 850 naar de sportschool.

;D ;D ;D

Citaat van: )()()sT op 03-12-2011 16:09:15
Mooie velgen onder die S60 ;D
Kan je ze net zien, die trutwielen?

;D ;D ;D

@®-

Ik had in de rode 854 het originele hout zitten, en ik vondt dit altijd heel erg mooi. Nu ik de 855 heb vondt ik het zwarte dashboard maar heel erg saai. Het plaksetje wat je kunt kopen is niet helemaal iets wat ik echt mooi vindt dus heb ik zitten zoeken naar iets anders.

Eerst mijn laptop maar eens gedaan:

Dit was toch best wel mooi om te bewerken en heeft een echt hout relief erin verwerkt.
Dus nog maar een rol gehaald en mijn dashbord betimmerd:

De kleur van het hout is in het echt wat donkerder als op de foto lijkt.

animalT5R

Had je er geen ikea laminaatje tegenaan kunnen plakken Ar?  ;D Maar is die laptop voor je ritregristratie :)
Ziet er netjes uit hoor  :eusa_clap:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

)()()sT

Hahahaha!! Een boom op rol ;D

Zeg ik toch!!! ..... ;D
Mooi werk hoor Ar-!

razorx

Dit ziet er zeker niet verkeerd uit.
Hoe heb je de randen netjes gedaan?

elianmars

Zo! Dat ziet er netjes uit!  :eusa_clap:

Was het geen k*twerk om te plakken?

Ben

Netjes hoor.
Heb je de randjes voldoende door laten lopen?
Dat plakspul krimpt  ;D

@®-

Ik heb het plakspul erop geplakt en laten krimpen met de verffohn, dus de ergste krimp heeft het als gehad.
De randjes heb ik gewoon uitgesneden en daarna ook weer met de verffohn warm gemaakt zodat het gelijk goed hecht en mooi strak op het kunststof zit

@®-

Citaat van: elianmars op 11-12-2011 21:33:02
Zo! Dat ziet er netjes uit!  :eusa_clap:

Was het geen k*twerk om te plakken?
Het viel me heel erg mee! Ik ben anderhalf uur bezig geweest met deze therapie.
Geprobeerd om de delen uit 1 stuk te maken zodat je geen overlapping krijgt.

De midden console was het meeste werk en dat had ik eigenlijk niet verwacht.

UserID6342

Netjes hoor en ziet er zo op de foto's beter uit als het originele plastic wat in het dashboard zit.  De echt houten setjes (dus die fineerlaag van 3 mm dik zijn heel erg mooi, maar sluiten minder netjes aan). Die imi plaksetjes (11 en 17-delig) zijn in mijn ogen allemaal bagger en is het zeer zeker niet.  Dit kijkt wel erg mooi !

@®-

De S60 en de 850 hebben vandaag de APK keuring weer met glans door staan.

Voor beide Volvo's hadden niet eens een advies puntje. De 850 is zelfs 2x gekeurd, hij viel namelijk in een steekproef. De man van het RDW kwam nog even naar me toe om over de auto te praten en was zelf onder de indruk van de staat van de auto. Hij vondt het een heel mooi ding.

Ik ben weer blij om een jaar verder te kunnen sturen.

elianmars

Citaat van: @®- op 24-02-2012 16:32:28
De man van het RDW kwam nog even naar me toe om over de auto te praten en was zelf onder de indruk van de staat van de auto. Hij vondt het een heel mooi ding.

Altijd leuk om te horen  :)

@®-

Vandaag moest ik even tijd vrij maken voor de 855, deze had al een tijdje last van water verlies ik was bang dat mijn radiateur aan het lekker was.
Ik heb gevonden wat het was en het bleek de bovenste waterslang te zijn die lekte op een rotte slangklem. Ik heb een centimeter van de slang afgesneden en de slang iets opgeschoven. Zo ver ik kan zien is nu de lekkage opgelost.

Ik moest tijdens het ontluchten toch wachten en ik verder niets kon doen ben ik mijn motorruimte eens gaan uitbaggeren.
De aluminium strip die op de injector rail zit eens schoon gemaakt. Het lijkt wel of hier op (net zoals op het motorblok) blanke tectyl zit. Ook het kleppendeksel een beginnetje aan gemaakt. Aangezien ik niet teveel tijd had ga ik binnenkort maar verder maar het begin is er.

The Volvoboy

Netjes! Ziet er strak uit! :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km