Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: The V70R Driver op 03-12-2005 16:54:59
Vrijdag middag rond  13.50. Een groene 850R bij de Sligro op DE HOEF ( industrieterrein).
Nummerplaat was  PB ** 78 meen ik. Deze R had Volans en  volgens mij een dame achter het stuur.

He, die heb ik ook gezien vandaag, maar dan in Enschede. Reed vanaf de singel de zuiderval op rond 14:30. Blonde dame achter het stuur.

Enne, Hugo, jij keek wel erg verbaasd toen ik naar je seinde met grootlicht op de kruising Riperdastraat/Ariensplein (16:45), je wilde mij niet voor je laten oversteken terwijl jij toch in de file stond...
of was dat iemand anders die in jouw auto reed? ;)

The Driver

hahah, vertigo. was jij dan die persoon die in de ford taxi reed??

Ik was niet helemaal helder , ik had een slechte hamburger bij de burgerking gegeten en was er duivels beroerd door.

Bas850

Citaat van: Spin op 02-12-2005 17:46:15

Ik weet niet of het dezelfde is maar zo'n zelfde stond vandaag (12.15) bij de Kwikfit in Huizen. Kenteken (JT-VN-**) begon ook hetzelfde kon alleen de laatste 2 cijfers niet zien.

Verder nog een Onyx 850 op de oprit naar de A27, ze moest even iets achterin doen. (HG-JR-**). Ze reed daarna in lekker tempo naar Lelystad.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

RonnieDuck

Nu bij mij in de straat een CY 855 T-5R kenteken iets van LP-BF- ofzo!!!

Hoofdstraat Hillegom!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

alex V50

Vanmorgen rond een uur of 11 op de De Genestetlaan in Den Haag een Safron Pearl V70R met geblindeerde ramen.

10 meter verderop (11.00 uur en 2 seconden...  ;) ) op de kruising van de De Genestetlaan en de Gouveneurlaan een groene 850R jij ging naar rechts en ik naar links.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

)()()sT

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij reedt mij net een 850 sedan tegemoet met sticker...
Het was al schemerig, maar ik zag in mijn spiegel linksonder een sticker die er wel aardig op leek  :-\ ??? :)

Waar? Vlakbij de Noorderbrug in Maastricht, richting de markt;
donker kleurige 850 sedan, kenteken beginnend met PB-VF (??)

Rudy-M

Vanochtend omstreeks 7:15 een donkerblauwe 850 met zwart gespoten grille en nieuw logo, kenteken met F?-??-13 (ik dacht dat er ook een J instaat). Hij reed Schiphol-oost via het zijhek (bij Hangar 9) binnen. Hij ging rechtsaf en ik zat in een Fiat Doblo van Martinair komend vanaf H32 en ging ook rechtsaf om naar buiten te rijden.
Geen sticker, maar misschien van hier, anders clublid?

fearless

Vandaag werd ik er door een collega op gewezen dat er een T-5R langs kwam op winterwielen. Dus wij even wachten tot de auto terug kwam rijden, en ja hoor het was geen T-5R maar een R.

Het was een grijze 850 R sedan PN-..-.4 Met 2 dames en een kind er in. Kwam langs Furness Car Meppel rijden, ik stond met mijn collega voor het raam te kijken.  ;D

Erik_M.

Volgens mij vandaag SpeedyT5 gesignaleerd.

Plm.  17.20 uur voor de verkeerslichten op het viaduct over de A4, de Sijtwendetunnel in. Na het 1e tunneldeel ging je rechtsaf.

gRoet
eRik

speedyT5

mmmhm,
plaats kan wel kloppen, ik rijd daar wel vaker,
alleen tijdstip niet,
misschien een dag eerder? of toch een ander...

Moet nog steeds eens een foto plaatsen bij wie ben ik :-\...
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Turbobiker

Citaat van: Erik_M. op 14-12-2005 23:30:27

Plm.  17.20 uur voor de verkeerslichten op het viaduct over de A4, de Sijtwendetunnel in. Na het 1e tunneldeel ging je rechtsaf.

gRoet
eRik

Groene Estate? Tijd en plaats kloppen. Ik heb zelfs een sticker achterop.
De Tussenpaus

Erik_M.

Citaat van: Turbobiker op 15-12-2005 12:40:27

gRoet
eRik

Idd. een d.groene (HT-HX- o.i.d.) met niet originele, maar wel mooie, grote velgen. En een sticker.  Bij het verkeerslicht, met drie vakken voor rechtdoor, stond je helemaal links en ik helemaal rechts op gelijke hoogte.  'k kon door die truttebol voor mij in dat Peugje niet lekker doorrijden.   >:( ;D

gRoet
eRik

alex V50

Citaat van: Erik_M. op 15-12-2005 12:51:11

gRoet
eRik

Idd. een d.groene (HT-HX- o.i.d.) met niet originele, maar wel mooie, grote velgen. En een sticker.  Bij het verkeerslicht, met drie vakken voor rechtdoor, stond je helemaal links en ik helemaal rechts op gelijke hoogte.  'k kon door die truttebol voor mij in dat Peugje niet lekker doorrijden.   >:( ;D

gRoet
eRik

Turbobiker heeft 17" OZ-wielen
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Vertigo

Vanochtend 10:45 Schiphol-oost Laserblue V70R. Komende vanuit de richting Aalsmeer richting A9.
Iemand van hier?

Turbobiker

Citaat van: alex V70R op 15-12-2005 13:42:35
Citaat van: Erik_M. op 15-12-2005 12:51:11

gRoet
eRik

gRoet
eRik

Turbobiker heeft 17" OZ-wielen

yes, yes, gespot :D

(en naar mijn idee reed niemand door, en dan zag ik een andere 850 ook nog zo maar over het hoofd :-\ )
De Tussenpaus