Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: Emiel op 14-02-2006 19:23:38
In Berwang, Oostenrijk;

T-5 met dtm sierstuk

Emiel.... 8)
Afgelopen week ook in Oostenrijk in Ehrwald (vlak bij Berwang dus) donkerblauwe 850 sedan JJ-**-15 met stalen velgen en winterbanden

Winkie

Hoe zou het komen dat ik op al mijn trips zoveel 850's en V70's tegenkom, en eigenlijk nooit een blokkiessticker op de ruit zie?
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

)()()sT

Citaat van: Winkie op 21-02-2006 08:16:52
Hoe zou het komen dat ik op al mijn trips zoveel 850's en V70's tegenkom, en eigenlijk nooit een blokkiessticker op de ruit zie?

Tja, de meeste van die mensen zitten ook zo:  ::) achter het stuur als je ze passeert

;D

(en wij maar zwaaien ;))

rs

Inderdaad, vandaag ook gevalletje strak voor je uitkijken...

Cream yellow T5R in Hengelo, moet mijn rooie R gezien hebben want we stonden tijdje tegenover elkaar bij stoplichten. (in de rij weliswaar)

In ieder geval, kerel, een auto om trots op te zijn als je hier stiekum meeleest ;)
(open uitlaat, R op de gril, xenon)

Ook vanmiddag: saffronkleurige (?) 440 met heftige fast and furious achterspoiler.

Tijdje geleden een heftig accelerende S60 R (?) in Hengevelde, oef mooi geluid.

Weekje geleden een klant bij mij op de parking met prachtige nieuwe V70R (mooi leren bekleding + mooi klokkies etc etc)

Sow nu is het wel weer genoeg.

Spin!

Citaat van: rs op 21-02-2006 19:18:12
Ook vanmiddag: saffronkleurige (?) 440 met heftige fast and furious achterspoiler.

Ja die kwam ik vorige week op de A12 richting Arnhem ook tegen, ik meende dat het een 460 was...niet goed meer te zien dankzij allerlei plastic onderdelen in safron kleur. Maar vermoed dat het dezelfde was, zoveel zullen er niet zijn in die kleur. Dr staat trouwens wel een 440 in Cream Yellow op marktplaats te koop, ook deze heb ik ( denk al 6 jaar geleden ) in het wild gezien...toen errug mooi.

Gister op de A50/A12 een witte 850 Estate, bericht aan deze chauffeur:

GA JE SCHAMEN! ZO GA JE NIET MET EEN ROFFEL OM!!!! >:(

www.vm-parts.nl

Vertigo

Citaat van: Spin op 21-02-2006 19:57:09
Citaat van: rs op 21-02-2006 19:18:12

Ja die kwam ik vorige week op de A12 richting Arnhem ook tegen, ik meende dat het een 460 was...niet goed meer te zien dankzij allerlei plastic onderdelen in safron kleur. Maar vermoed dat het dezelfde was, zoveel zullen er niet zijn in die kleur.

Stond een maandje geleden hier in Enschede te koop, heb hem toen voor de gein ff bekeken.. Is een 460 Turbo, gechipt tot zo'n 170 pk (aldus de verkoper). Auto heeft ook neon aan de onderkant.
Wel apart en snel... maarja, hij mist toch die heerlijke 5 cylinder :rofl:

Vertigo

En dat was bijna een deuk in een mooie Dark Olive Green 850 R Estate (NV-GJ-**)..... kruising Oldenzaalsestraat / Laaressingel in Enschede
Bestuurder gebaarde nog afkeurend naar de bestuurder van de Opel Astra... Die Astra reed trouwens niet door rood

Emiel

Vanochtend...Cristiaan en Rayman bij de Serva voor de deur... ;D

Sbv

Vanmiddag rond 14 uur de 850 van Emiel bij Serva Amersfoort gespot, deze was geheel gepoetst.

Rayman

Citaat van: Sbv6 op 25-02-2006 21:33:31
Vanmiddag rond 14 uur de 850 van Emiel bij Serva Amersfoort gespot, deze was geheel gepoetst.

Ik heb inderdaad nog een 850R estate gezien ja...

Sbv

Ik heb een olive green R die wat vies was. Stond achteruit geparkeerd. Het was me binnen te druk ben dus vrij snel weer weggegaan.

Emiel

Haha, die hebben we nog aan zien komen rijden, maar was idd snel weer weg.. ;D

Emiel... 8)

guss

Waar kan ik zo'n sticker vinden????
Ik wil hem ook

Spin!

www.vm-parts.nl

guss

Meteen bestelt, en bedankt spin