Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Antonie

En dat was bijna een deuk in een mooie Dark Olive Green 850 R Estate (NV-GJ-**)..... kruising Oldenzaalsestraat / Laaressingel in Enschede
Bestuurder gebaarde nog afkeurend naar de bestuurder van de Opel Astra... Die Astra reed trouwens niet door rood.

Ja dat scheelde niet veel  ;D maar ik 850R estate had toch echt groen. Denk dat die Opel Astra dan net door oranje reed ? Maar goed niks geraakt gelukkig  ;D

Turbobiker

zondag de 26ste bij Amsterdam, 15.30: van de A2 de A9 op: twee rode 850 Estate, een beetje aan het sporten, zat natuurlijk een Slopel Zafira voor die weigerde aan de kant te gaan...
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 26-02-2006 16:02:00
zondag de 26ste bij Amsterdam, 15.30: van de A2 de A9 op: twee rode 850 Estate, een beetje aan het sporten, zat natuurlijk een Slopel Zafira voor die weigerde aan de kant te gaan...

Hey!! >:( >:(

;D ;D ;D ;)

Turbobiker

Citaat van: Turbobiker op 26-02-2006 16:02:00

;)
De Tussenpaus

Vertigo

Citaat van: Antonie op 26-02-2006 11:10:32
En dat was bijna een deuk in een mooie Dark Olive Green 850 R Estate (NV-GJ-**)..... kruising Oldenzaalsestraat / Laaressingel in Enschede
Bestuurder gebaarde nog afkeurend naar de bestuurder van de Opel Astra... Die Astra reed trouwens niet door rood.

Ja dat scheelde niet veel  ;D maar ik 850R estate had toch echt groen. Denk dat die Opel Astra dan net door oranje reed ? Maar goed niks geraakt gelukkig  ;D
Het licht op de Oldenzaalsestraat sprong op groen, werd direct opgereden en ging vrijwel direct al weer op oranje, recht voor mijn neus. De Astra was de 3e! auto (ik was de 4e auto) in het rijtje en reed nog door. Er moest echter (ik meen een lesauto) rechtsaf waardoor de Astra erachter even stil stond (voor de stopstreep, recht onder het stoplicht).
Maar het frapante was dat op exact hetzelfde moment als dat het licht op de oldenzaalsestraat op rood springt zowel de Astra als jij (en dat connexxion T4-tje dat naast je stond) hard op trokken en vervolgens hard moesten remmen om een botsing te voorkomen.
Op het hetzelfde moment dat het licht op de oldenzaalsestraat dus op rood sprong moet het licht op de laaressingel dus ook op groen zijn gesprongen.

Dat alles in slechts een paar seconden. Ik denk dat die Astra nog geen 2 seconden stil heeft gestaan.

Hen3

Citaat van: Vertigo op 26-02-2006 16:31:37

Het licht op de Oldenzaalsestraat sprong op groen, werd direct opgereden en ging vrijwel direct al weer op oranje, recht voor mijn neus. De Astra was de 3e! auto (ik was de 4e auto) in het rijtje en reed nog door. Er moest echter (ik meen een lesauto) rechtsaf waardoor de Astra erachter even stil stond (voor de stopstreep, recht onder het stoplicht).
Maar het frapante was dat op exact hetzelfde moment als dat het licht op de oldenzaalsestraat op rood springt zowel de Astra als jij (en dat connexxion T4-tje dat naast je stond) hard op trokken en vervolgens hard moesten remmen om een botsing te voorkomen.
Op het hetzelfde moment dat het licht op de oldenzaalsestraat dus op rood sprong moet het licht op de laaressingel dus ook op groen zijn gesprongen.

Dat alles in slechts een paar seconden. Ik denk dat die Astra nog geen 2 seconden stil heeft gestaan.

Ik was de draad na de eerste zin al kwijt....  :P

fearless

Gister in deventer ben ik nog een 850 op R velgen (Satelite's of zoiets) tegen gekomen.

The Driver

Zondag 26 Februari. Rond een uur of 4/ half 5. Bij de Mcdonalds in Tiel. Een kriem jellow 850 T-5R met winterreifen.

Vertigo

Citaat van: Hen3 op 26-02-2006 20:35:48
Citaat van: Vertigo op 26-02-2006 16:31:37

Ik was de draad na de eerste zin al kwijt....  :P
Is idd niet de meest heldere formulering.... Ik gooi het er maar op dat dat komt doordat ik kort geslapen had, net wakker was en ook nog haast had ::)

p.s.: of ben je de draad bij deze zin nu ook al kwijt? ;)

Rayman

Vandaag omstreeks 15:15 bij de C1000 te Delden...LS-BP-01 (Olive green T-5R estate). Wie o wie? Grappig trouwens...Je ziet aardig wat 850's rijden in de omgeving van deze plaats.

Hylco

Gisteren (zondag) in Boemeldonk (Prinsenbeek) een knal Rode enigszins verlaagde en erg glimmende Estate. Kon niet direct zien wat voor uitvoering, maar ik gok een R. Zat een man van ergens in de 30 met een sikje achter het stuur.

Turbobiker

Vandaag in Amsterdam, voor de deur bij SMM, een witte T-5R (jawel, met logo, is hier geloof ik al eerder voorbij gekomen, maar kan 'm niet vinden)
Heb nog effe een briefje aan de ruit geplakt, kon niet missen leek mij, die moet van hier zijn... ???
De Tussenpaus

Spin!

Vandaag, A50 ter hoogte van de Ewijkse Brug omstreeks kwart over 12, een blauwe 850 R sedan...wie?

www.vm-parts.nl

The Driver

Ik ben vandaag gespot in enschede. Ik stond geparkeerd bij de brandwacht. 2 mannen waarvan een met een esveldt R pet stak zijn duim op. Ik had het alleen wat laat door want ik was nogal druk met andere dingen. Anders had ik even een praatje geslagen.

Ik ben bijna zeker dat het iemand van hier is.

Emiel

Saffron V70R met antraciete Comets,geparkeerd bij meubelboulevard in Amersfoort, SF-VT-5*.

Emiel... 8)