Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Vanmiddag een forumsticker in het wild gespot in de Noordhoek in Goes, kenteken LD-xx-09 ofzoiets, heb het niet opgeschreven. Groene 850 estate met sticker in het midden van de achterruit en als ik het goed zag zelfs een club kentekenplaathouder. Wie is u? Volgens mij woon je ongeveer om de hoek :eusa_think:

ro~djo

Vandaag op de A15 richting sliedrecht om 13:30 een blauwe sedan
met forumsticker, je nam de afslag naar het tankstation of H.I. Amdacht
kon zo snel niet het kenteken zien.

wie heb ik gespot vandaag......

Thys

Gistermiddag 20 over 3 alweer zo'n gele banaan in Leeuwarden, ditmaal tussen Zuiderburen en het Drachtsterplein. Kenteken was iets met TV, leek op import. Geen sticker kunnen ontwaren.

Wout309t

Zojuist op de A4 Bergen op Zoom --> Halsteren een blinkende DOP 855R. Tegemoetkomend, dus heb geen kenteken of stickerts gezien...
2011 V70 2.0T R-Design MT

arjenT5R

Citaat van: Wout309t op 24-10-2010 15:59:27
Zojuist op de A4 Bergen op Zoom --> Halsteren een blinkende DOP 855R. Tegemoetkomend, dus heb geen kenteken of stickerts gezien...

Dat is vast je naamgenoot geweest met jou dp er onder  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Wout309t

Haha? Nee joh, deze had Volans en die heeft der Beunfreund toch niet?
2011 V70 2.0T R-Design MT

pwassink

Zojuist geparkeerd aan het Vaarwerk te Vorden geparkeerd, een broertje van de mijne , Groene T-5 Met sticker!

Wie oh wie .. 
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Superskunkie

Vandaag witte 855 T-5 bij albert heyn koog aan de zaan om 4 uur met angeleyes en verlaagde voorbumper en MTE sticker.
Bestuurder was een blonde vrouw?
Als ik het goed heb is het timon z'n auto? of heeft die al een nieuwe eigenaar
Tonnie

jan piet

Niet goed leesbaar op mn papiertje   :eusa_wall:

Donkerblauwe 850 tussen Zestienhoven en Bergschenhoek op de N209, vanmiddag rond 14.00 uur... Jij in een 20V ik in een 12V.... (witte Scimitar met GB kenteken, die tot jouw verbazing grijnzend z'n hand opstak.)
JZ? -LP-**

Gr,JP

Chris

Zojuist in de Cleyburghstraat in Blijdorp/Rotterdam Noord een Black Stone 854R. Kenteken: NS-NZ-xx. De auto stond geparkeerd.

Hele strakke auto! :eusa_clap:

Wie o wie?

marcelV70R

vanmiddag rond 16.45u op de A27 tussen Bilthoven en Hilversum een CY estate in de beginnende file. Ik reed aan de andere kant met de Scania, heb dus geen kenteken kunnen lezen! Marcel

mark71

Citaat van: marcelV70R op 25-10-2010 19:35:29
vanmiddag rond 16.45u op de A27 tussen Bilthoven en Hilversum een CY estate in de beginnende file. Ik reed aan de andere kant met de Scania, heb dus geen kenteken kunnen lezen! Marcel
Ik was daar wel om 17.45u ;)

Erik_M.

Citaat van: Chris op 25-10-2010 18:31:36
Zojuist in de Cleyburghstraat in Blijdorp/Rotterdam Noord een Black Stone 854R. Kenteken: NS-NZ-xx. De auto stond geparkeerd.

Hele strakke auto! :eusa_clap:

Wie o wie?

Volgens mij de 854R die laatst bij ech auto's in Hoogeveen stond. Is ook hier op het Forum langsgeweest.

gRoet
eRik

Henk855

Citaat van: foeksiefoeks op 24-10-2010 17:41:27
Vandaag witte 855 T-5 bij albert heyn koog aan de zaan om 4 uur met angeleyes en verlaagde voorbumper en MTE sticker.
Bestuurder was een blonde vrouw?
Als ik het goed heb is het timon z'n auto? of heeft die al een nieuwe eigenaar

Timon zijn vrouwtje gespot, nog mooier dan de auto ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

850-2.520V-Driver

Ik denk dat ik Pikkepoelie gespot heb vanmiddag rond 16.45 in Helmond.
Zo niet, dan stak iemand anders in een vuurrode 854 z'n hand op toen hij van de rotonde af- ik erop draaide ;D
Helaas kon ik alleen nog ff gauw snel knikken, had geen hand vrij op dat moment..