Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Frankglt

Rond kwart voor 8 vanavond, een zilvergrijze C70, kenteken xx-HD-SR, haalde me in vanaf Beneden Leeuwen de snelweg richting Utrecht. Kon niet zien of er een forumsticker op je auto was geplakt.

Bouke

Rond 8:10 tussen Woerden en Kamerik (n212) een bordeaux rode 854 met spoiler, een sticker kon ik niet zien want ik reed voor je ;D ;D was een forumwaardige auto dus wie was je :eusa_think:

fredtref

Citaat van: StefanCJ op 28-10-2010 14:49:14
Zojuist gespot in Utrecht rijdend op de Europalaan (het was overdag, dus geen gekke opmerkingen s.v.p. ;)): een Sandstone (volgens mij) V70 tdi met forumsticker. Wie o wie?

Dat was ik, ik werk op de Europalaan en ja ook 's avonds en 's nachts ;D

Ik wacht dan ook op de opmerkingen als ik ooit 's nachts van de paralelweg af kom draaien en gespot wordt :eusa_whistle:

Chris

Zojuist in de Nolensstraat in Rotterdam noord een blauwe V70 op titans met zwart gemaakte grille. Auto stond geparkeerd. Kenteken: RX-HR-xx.

Auto zie ik daar vaker staan in de buurt, heb geen sticker kunnen ontdekken.

Wie o wie?

FGG

Uurtje geleden op de weg van Delden naar Hengelo bij de oprit naar de A35: een DOP 855R zonder sticker met een 1 of ander hekje achterin.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

aardigebas

Fred, ben jij dit dan...................???

+/- een jaartje geleden gepost!

Citeervanavond rond 20.00 uur, ik reed op de fiets naar huis, jij kwam net het afwerkhokje uit in een 854 HF-HB-..nabij de tippelzone in Utrecht.  evil

Bouke

Vanmiddag in Woerden een 855 R in dop je ging richting snelenpolanen

fredtref

Fred, ben jij dit dan...................???

+/- een jaartje geleden gepost!

Citeervanavond rond 20.00 uur, ik reed op de fiets naar huis, jij kwam net het afwerkhokje uit in een 854 HF-HB-..nabij de tippelzone in Utrecht.  evil
[/quote]

Hahaha nee ik heb geen 854 of ooit gehad, zit nu trouwens ook op de Europalaan, ga straks weg tijdens het spitsuur om 23:30

StefanCJ

Deze keer spot ik je niet  ;D

dennisessens

Citaat van: FGG op 29-10-2010 15:15:55
Uurtje geleden op de weg van Delden naar Hengelo bij de oprit naar de A35: een DOP 855R zonder sticker met een 1 of ander hekje achterin.

ik geloof dat ik dat was :P even de accu volrijden had slechte massa op versterker

Spin!

Gisteravond omstreeks 19.30u op de A59 thv Nuland scheurde ik een 'broertje' voorbij, je ging tanken bij de grote geel/rode schelp. JR-TT Banaan Estate. Wiebennu?

www.vm-parts.nl

Marc O.

Zojuist, rond 15.00 uur, Graafsebaan Oss, een CY 855 08-LSH-.. achter me. Iemand van hier?
...The Nile isn't just a river in Africa...

mark71

een rode R NP-JS-xx met forumsticker rijdt nu door mijn straat in Wijl bij Duurstede
wie o wie  :D

ulkeman

vanmiddag op de a 1 tussen rond 1 uur ongeveer een cy 855 iemand van hier??

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Sven850

Vandaag op de N11 richting Leiden rond half 3: een blauwe v70 diesel met rode eland sticker achterop, een rode volvo sticker op de achterruit, xc grille en 3 extra lampen aan de voorkant. Stond op blauwe velgen met gepolijste rand. Iemand van hier?
XC40 T4 Recharge